Zobacz czy pompa CR nie jest morka - może się posypadała i sprawdź listwę CR. Jak pisałem na PW, zdarzyło mi się widzieć takową rozszczelnioną. Ale zanim to zrobisz podłącz aku bez podstawy, kontroluj węże po stronie niskiego ciśnienia (czyli całą drogę od baku do filtra paliwa). Jak tam sucho, to szukaj po stronie wysokiego ciśnienia: wtryskiwacze, przelewy miękkie i sztywne, listwa CR oraz pompa CR.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
1. Jak dawno sprawdzałeś poziom płynu i oleju?
2. Jak Ci zgasł, to miałeś za sobą jakieś spektakularne zadymienie?
3. Temperatura cieczy poszybowała nagle w górę?
4. Jak odkręcisz korek od wlewu oleju, to jest na nim majonez?
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
1. Jak dawno sprawdzałeś poziom płynu i oleju?
2. Jak Ci zgasł, to miałeś za sobą jakieś spektakularne zadymienie?
3. Temperatura cieczy poszybowała nagle w górę?
4. Jak odkręcisz korek od wlewu oleju, to jest na nim majonez?
Ad1, Jakieś 2 miechy temu
Ad2. Nie zauważyłem niczego. Było ciemno i padało więc nie mam pewności ale raczej nie
Ad3. Temperatura w normie cały czas
Ad4. Czarniutki olej bez piany czy majonezu tak samo nie zauważyłem niczego dziwnego w zbiorniku płyny oprócz jego braku
Sam już nie wiem. Wszytsko zależy od kosztów. Chciało by się jeździć ale myślę czy nie znaleźć kupca który go kupi z tym co wsadzone jest czyli 4x felgi stalowe bez opon oryginalne + (lato 4x alu te ze zdjęcia z rocznymi oponami hankook i tigar syneris 225/45/17) + (zima 4x alu oryginalne z rocznymi oponami continental winter contact ts860 195/65/15) + Radio gms6321 + Przód głośniki helix. Pół roku temu zrobione sprzęglo komplet z wysprzęglikiem. Miesiąc temu koło pasowe wału
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Pią Lis 10, 2017 16:35
takie są ceny padniętych R75 niedawno z kolegą punx kupiliśmy 2.5V6 za 800zł, o dziwo po 2 latach stania w krzakach włożyłem akumulator i odpalił bez problemu jutro jadę niedaleko obejrzeć diesla za 1900zł z jakimś wyciekiem oleju i ciężkim odpalaniem na ciepłym, takich roverków do 3000zł jest sporo
_________________ -DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
Twoje radio i felgi na pewno pomogą sprzedać auto, ale nie podnoszą jego ceny. Po prostu wyróżnią go z tłumu innych. Takie są niestety prawa rynku samochodów używanych.
Zupełnie inną kwestią jest sprzedaż auta uszkodzonego, bez zdiagnozowanej usterki - wtedy dla kupującego to duże ryzyko. Dlatego nie spodziewaj się atrakcyjnej ceny.
Moim zdaniem powinieneś poszukać w swojej okolicy kogoś znającego się na roverkach, zainwestować w lawetę i próbować naprawiać. Na pewno mniej stracisz, niż na sprzedaży samochodu w aktualnym stanie.
Physixc, a skąd Ty jesteś? Jaki rejon Polski?
Też nie myślałbym o sprzedaży auta. Nawet jak w auto było inwestowane i ma wszystkie części nowe, to z usterką nie sprzedaż go w atrakcyjnych pieniądzach.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum