Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam. Potrzebuję pomocy mianowicie od około 2 tygodni mam ciągły problem z odpaleniem samochodu.W pierwszym etapie auto nie paliło tylko na ciepłym silniku co by wskazywało na czujnik położenia wałka. Do wczoraj jeszcze paliło na zimnym już ciężkawo na ciepłym w ogóle a na takim po przejechaniu powiedzmy drogi do pracy (5km) idealnie. Dzisiaj już samochodu nie odpaliłem - kręci normalnie a tak jakby nie dostawał paliwa. Co do tej pory probowałem:
- zakupiony drugi czujnik wałka - nic nie zmieniło na obu zimny palił ciepły nie (na ciepłym próby chłodzenia obu czujników nic nie dają- póki nie ostygnie nie pali)
-drugi czujnik od wału - brak zmian na obu zachowuje się tak samo
-wymieniony przekaźnik świec (pokazywał komputer- teraz jest ok) - świece wszystkie grzeją
-wymieniony czujnik na kolektorze (świeciła kontrolka od silnika - teraz nie świeci)
-przedmuchany zawór na pompie wtryskowej
-wymieniony filtr paliwa
-na pompce paliwa po odpięciu przewodu ciśnienie duże nie można zatkać palcem
Do tematu podpinam kilka zrzutów z toafa (zrzuty z próby dzisiejszego odpalenia). Może ktoś będzie miał jakiś pomysł.
Jakie powinno być ciśnienie na listwie cr? Czy może to być padnięta pompa wtryskowa? Dodam że auto jak odpali chodzi normalnie, nie spadku mocy, nie kopci natomiast zdarzyło mu się kilka razy zgasnąć na większych obrotach. Jeśli temat umieściłem w złym miejscu z góry przepraszam jestem co prawda na forum od dawna ale nigdy nic nie umieszczałem - dodam że przejrzałem już chyba wszystkie wątki na temat złego odpalanie i już mi brak pomysłów.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lis 23, 2017 16:40 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Właśnie wyszedłem dzisiaj z myślą sprawdzenia wtrysków (bo już nic innego mi do głowy nie przychodziło) ale jako że nie zapalił w ogóle więc nie miałem jak tego zrobić. W zeszłym roku 2 szt wymieniałem bo 1 lał ale jak lał to do oleju dostawało się paliwo a teraz na bagnecie jak była połowa tak jest nic nie przybywa nic nie ubywa - po wymianie wszystko było ok. Czy jakby lał to nie szło by paliwo do oleju? Na razie zwinęłam aku pod prostownik i sprawdzę czy coś zmieni jutro jak nie to zaholuje do teścia na garaż bo pod blokiem nic nie zdziałam tym bardziej że komp mi trzyma max 15minut bez kabelka z prądem podpiętego. Ewentualnie je wymontuje do sprawdzenia na maszynie innych pomysłów mi brak.
[ Dodano: Czw Lis 23, 2017 17:49 ]
Na silniku został tylko 1 błąd mianowicie 1e00 can bus nic innego nie wyswietla
Nie. Zaworek we wtrysku jak nie trzyma to paliwo zamiast iść w komorę spalania idzie do powrotu i dlatego nie odpala, szczególnie na ciepłym bo metal się rozszerza i wtedy jeszcze więcej ucieka w przelew. Stad częsta przypadłość ze zimny odpala a ciepły ciężko albo wcale
[ Dodano: Czw Lis 23, 2017 19:08 ]
Możesz zdjąć przelewy wtrysków i przekręcić kluczyk, na gorze wtrysku powinno minimalnie pojawić sie paliwo - jeśli leje sie sporo (oczywiście bez odpalanie silnika tylko kluczyk w pozycji 1 żeby pompa przy aku pracowała) to ten wtrysk robi problem
[ Dodano: Pią Lis 24, 2017 15:11 ]
Auto po dlugim meczeniu odpalilo bez plaka jak krecilem to tak mialo chec zlapac ale nic dopiero za ktoryms razem.Juz go nie gasze tylko jade na garaz - delikatnie nie rowno pracuje takze silnik.
Korekcje sprawdzasz na jałowym biegu (nie dotykasz pedału gazu) i na rozgrzanym silniku. Tutaj rozbieżność jest tak duża, jakbyś wcisnął pedał gazu...
Cytat:
Witam mam pytanie wymieniłem klocki hamulcowe tył i przód razem z czujnikami ale kontrolka dalej świeci czy robi się jakiś reset komputera
Gdzieś się tutaj koledze wpieprzyłeś w temat ?
Masz przerwę w obwodzie. Albo połączysz kabelki na sztukę albo wyłącz TOAFem powiadomienie o zużytych klockach.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Faktycznie jest jak piszesz sprawdzałem na luzie pierwszy ma do 2 drugi trzeci do 1 a czwarty do 2.5 (temp powyżej 70 st) to tylko moja ciekawość jak będzie skakać mam też zrzuty z przejażdzki i i z luzu ale na tych 1 i 4 ma sporo za dużo. W każdym razie są już wyjęte w poniedziałek idą na stół. Nawet jakby dalej nie palił to myśe że wtryski są do poprawy.
z tych dwóch nie koniecznie oba sa wadliwe - zauważ ze przy korekcie jednego masz "-" To tak działa ze jeden nadrabia niedobór drugiego. Chociaż z drugiej strony jak auto ma 15 lat i 300 tys to od strzała powinno sie wszystkie zregenerować:)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum