Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam, mógłby mi ktoś wytłumaczyc jak zdemontować całą nagrzewnicę w rowerze, szukałem podobnego tematu niestety nie ma, a w workshopie jest tylko demontaż tej małej nagrzewnicy, chodzi mi o tą z klapkami nawiewów, mam zamiar wymienić klimatyzację manualną na klimatronik, dwoniłem do serwisu i jest to zabieg plug and play, czyli muszę wymienić moduł kompfortu, nagrzewnicę od klimatronika, panel nawiewów i wiazkę by podłączyć panel do nagrzewnicy, pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Pią Paź 11, 2013 12:21 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
musisz odkręcić osłonę która jest obok nóg kierowcy z prawej strony, trzyma ją śrubka i nawiew na nogi. jak zdemontujesz tą osłonę to zobaczysz dwie metalowe rurki z półśrubunkami, odkręcasz je i wyjmujesz nagrzewnicę w stronę kierowcy, tylko uprzednio upuść płyn chłodniczy bo zalejesz auto. tak to mniej więcej wygląda.
aha, to koromysło. no to powodzenia, bo pewnie trzeba całą deskę ściągać, a w tym to Ci nie pomogę. pomocy szukaj może w warsztacie lakierniczym, może oni coś poradzą
trzeba zrzucić cały panel środkowy pomiędzy fotelami, wyciągnąć zegary rozebrać radio, elementy konsoli na środku, ściągnąć kierownicę. po tych zabiegach wyciągniesz całą deskę odkręcając 2 śruby m8 pod zaślepkami z lewej strony, 2 tak samo z prawej. zrzucisz deskę i masz dostęp do całości, co do reszty to podejrzewam ze przymocowana jest nakrętkami do ściany grodziowej ale to musisz dopytać
musisz odkręcić osłonę która jest obok nóg kierowcy z prawej strony, trzyma ją śrubka i nawiew na nogi. jak zdemontujesz tą osłonę to zobaczysz dwie metalowe rurki z półśrubunkami, odkręcasz je i wyjmujesz nagrzewnicę w stronę kierowcy, tylko uprzednio upuść płyn chłodniczy bo zalejesz auto. tak to mniej więcej wygląda.
Ona się trzyma tylko na rurkach?
Czy trzeba coś jeszcze odkręcić?
Bo w nogach pasażera mniej więcej na tej samej wysokości i głębokości co nagrzewnica, jest jakaś samotna śrubka wkręcona, która wygląda jakby niczego nie mocowała (więc może łapie nagrzewnicę od tyłu).
W razie gdyby nie udało mi się wyjąć i zamontować bez wylania całości płynu... jaka jest pojemność układu chłodzenia w 2.0 CDT?
I po czym poznać, co tam wlać (z tego co kiedyś słyszałem są jakieś 2 kolory płynu chłodniczego)?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum