Witam po kilku dniach - wtryski wymienione na 4 regenerowane ,samochód w końcu pali ciepły zimny nie robi mu to różnicy. Został jeszcze jeden problem potrafi zgasnać na wysokich obrotach a dokładnie podczas przejścia z wysokich na niskie np podczas zmiany biegów np na 3 powyżej 3tys kiedy wciśnie sie sprzegło i chce zmienić na 4 to potrafi tak jakby odcinke zrobić nie za każdym razem. Jeździć się oczywiście spokojnie da ale można sie zdziwić podczas wyprzedzania. Może miał ktoś już taki problem ?
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lis 29, 2017 19:13 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
sg22, dałeś pod wtryski nowe podkładki? Sprawdź jeszcze, czy te podkówki, które trzymają wtryski dobrze siedzą. U mnie gdy jedna pękła to zachowywał się dokładnie tak samo: jechał ok i przy depnięciu po chwili potrafił zgasnąć.
Warto też przeczyścić czujniki: na listwie, w dolocie i zawór na pompie CR.
_________________ "Mówisz, że możesz - to możesz. Mówisz, że nie możesz - to nie możesz.
Więc sobie wybierz."
Tak pod wtryskami podkladki nowe, na pompie zawor byl czyszczony przed wymiana wtryskow - tez mnie zastanawia jeszcze czujnik na listwie właśnie ciśnienie w sumie na wolnych obrotach pokazuje około 280-290 i podczas jazdy skacze do prawie 400 ale niewiem ile powinno być prawidłowo.
Wyczyść wtyczkę od zaworu na listwie (spryskaj jakimś specyfikiem do poprawiania kontaktów) i koniecznie wyciągnij i wyczyść dokładnie zawór w pompie CR.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Zapytanko tak jak Marek napisał wtyczka przy czujniku od listwy miała pokrachciałe keble do tego stopnia że się jeden urwał przy samej wtyczce został zlutowany ale tak być raczej nie może. Orientujecie sie może czy można gdzieś dokupić samą wtyczke z kawalkiem przewodu ? Ps Roverek chyba się na mnie obraził przetarty przewód hamulcowy od tylnego prawego koła i auto dalej stoi hehehe oraz ciekawostka na nowym filtrze firmy krzak samochód zimny nie ma chęci palić po założeniu starego starego problem znika
Niestety muszę temat odświeżyć. Dodaję zdjęcie zaworu na pompie po wyjęciu i moje pytania:
1.Czy nie brakuję mu czegoś? (mianowicie na końcu jeszcze jednej cienkiej części) - jak patrzyłem na allegro oraz na forum jak ktoś wstawiał zdjęcia to jeszcze na końcu była cienka końcówka.
2.Jeśli faktycznie powinna być to czy jest to możliwe żeby urwała się w pompie i siedzi tam w środku czy jest to fizycznie niemożliwe?
3.Jeśli powinna być i się urwałą i siedzi w pompie to czy ktoś już tak miał i czy da się to jakoś wyjąć?
Opisze co się jeszcze objawiło: mianowicie jest nadal problem z odpaleniem ale tylko za 1 razem jak już załapie jakoś bądź go potraktuje plakiem to mogę go po minucie zgasić i już łapie całkowicie normalnie. Tak samo jak się rozgrzeje odpala normalnie po czym zgaszony postoi przestygnie i znowu za 1 razem jest problem. Wygląda tak jakby na rozruch ciśnienie nie miał chociaż żadnych błędów na toafie nie ma.Stąd wyjąłem ten czujnik jeszcze raz (wcześniej sprawdziłem świece oraz czy dochodzi do nich prąd). Niestety to już 3 tydzień walki z autem dobrze że jest czym się poruszać w zastępstwie ale na Roverka ręce już opadają.
Zaciśnij lekko morsem (przez szmatę) na przewodzie przed zaworkiem zwrotnym wężyk i zobacz wtedy. Lekko mam na myśli zostawienie jakiegoś ujścia z wyczuciem aby nie uwalić przewodu.
Poza tym co mówi diagnostyka? Jak wygląda ciśnienie wstępne za pierwszym razem i jak za kolejnym?
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nic się z zaworka nie urwało. Piszesz pewnie o filtrze z siatki którego w twoim zaworze nie ma. Widocznie w jednych są w innych nie, no chyba ze miałeś wymieniany na inny model.
Tez bym obstawiał zaworek zwrotny kolo akumulatora - temat często się powtarza w r75 i objawy podobne do Twoich. Na forum jest wszystko dotyczące naprawy lub wymiany tego zaworka
W sobote postaram się sprawdzić go tak jak piszecie a narazie moja głowa musi odpoczać dwa dni od tego samochodu 10 lat nim już jeżdże i 1 raz nie mogę w żaden sposób dojść usterki
Witam mam podobny problem a mianowicie wczoraj wlałem ruskiego paliwa do mojego r 75 zrobiłem na nim 70 km,po czym zgasł i nie chce w ogóle odpalić.Odpowietrzyłem układ,wyczyściłem smok pompy w baku,regulator wysokiego ciśnienia również wyczyszczony.Wszystkie pompy pracują.Jaka może być przyczyna?.Czyż by paliwo było jakieś trefne ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum