Kupiony od Niemki z pod bloku , a żarówki faktycznie nie było,nikt mi nie powie że Niemcy to tacy porządni już widziałem w dwu letnich samochodach schowki zamknięte na wkręta , węże na tretytki i wiele innych.
Chcąc Ci pomóc to chyba trzeba z ciągnikiem ,wszystko trzeba wyciągać ,to forum użytkowników a nie jasnowidzów więc opisz że usterkę porządnie i konkretnie.Ale do rzeczy której żarówki nie było ?.Wymieniłeś?.Przed odpaleniem zobacz które nie świecą i od czego są jeśli wszystkie świecą to po odpaleniu jak wszystko o.k. powinny zgasnąć.Po odpaleniu któraś świeci (i która) czy dopiero jak ruszysz się zaświeca.Zaciągnij ręczny kontrolka powinna się zaświecić.
Sam mam problem z ABS, od czasu do czasu w moim R25 potrafi się wyłączyć, tzn kontrolka się zapala, ale diagnozowałem przyczynę, na pół osi jest takie kółko okrągłe z zębami zarówno z lewej i z prawej strony, i z lewej strony jest jak gdyby pół tego koła i pewnie czujnik wykrywa że jest jakiś błąd bo 1/4 Czesi tych zębów nie ma, ale po zgaszeniu i odpaleniu jest wszystko pięknie
Jedż na komputer bo tak jak wierze Ci że pierścienie masz sprawne to to że sprawne masz czujniki i kable już niekoniecznie.I nie bądż świnia napisz co było.
Witam ,po sprawdzeniu wszystkiego co związane z ABS rozebrałem sterownik pompy ABS i BINGO ,jeden z drucików grubości włosa pęknięty .sterownik wymieniony wszystko OK.
Trochę Ci z tym zeszło .Ten sterownik niczym nie zalany ?.Kable ma tak na wierzchu?.Nie dało się tego kabelka zlutować ,musiałeś ster. wymieniać?.Dzięki że napisałeś co było ,bo może to komuś pomoże .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum