Dzięki kolego jestem z Człuchowa
Sprawdzę najpierw przepływomierz oby to było to a nie wiskoza
poszukam na allegro używki
Nie wiem czy przepływka używana to dobry pomysł ale szukaj. Przepływka wyjdzie na kompie poza tym powinien być muł między obrotami 1800-2200 i to straszny. Odepnij przepływkę całkiem i zobaczysz (ja tak jeździłem kilka miesięcy). Spalanie między sprawną a uszkodzoną to max. 1litr. Jak dla mnie spalanie masz 2x za duże jak na automat.
Dokładnie tak kolego dochodzi do 140-150km/h i jest odcinka i zadławienie.
Od 3 biegu jak depniesz w pedał gazu następuje zdławianie auta.
Jak coś mam takie zaworki nowe w dobrej cenie.
Wysłany: Pon Gru 11, 2017 20:56 Ogromnie duże spalanie
Witam
Nigdzie nie mogę znaleźć przypadku dotyczącego mojego auta, 2.0 DIESEL 112KM
Pali 18/100 km przy lekkiej jeździe i z odpiętym tylnym napędem.
Wtryski były regenerowane, Auto sprawdzane na hamowni i pod komputerem.Nie ma żadnych błędów ani dodatkowych oporów toczenia.Auto odpala na dotyk, zbiera się idealnie,nie kopci. Wszystko wydaje się być w jak najlepszym porządku,nie ma żadnego wycieku a jednak pali dwa razy więcej niż powinien.Co jeszcze powinienem sprawdzić, bo już nie mam pomysłu....
Przepływka ok, przynajmniej mój mechanik tak powiedział
Se może gadać może jest Ok ale nie do twojego auta
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
A jaka powinna być do 2,0 112km ,2003r silnik BMW wersja po lifciẹ? jakiś nr symbol lub oznaczenie? bo fajnie mi się jeżdzi tym autem ale zdecydowanie za drogo
[ Dodano: Wto Gru 12, 2017 20:32 ]
prosze o podpowiedż odnosnie tej przepływki , ewentualnie inne pomysły na dolegliwości mojego landka
coś jest nie tak, tylko co? auto nawet zimne po odpaleniu nie puszcza chmurki dymu, jak byłem na hamowni wszystkie parametry wyszły idealnie od oporów toczenia do trzymania temp.itd. Gość powiedział ze motor idealny i parametry jak w nówce sztuce, i jeżdzi sie też fajnie ale przy spalaniu 18l robi sie mniej fajnie. Dodam że nie jeżdże w terenie. pod kątem wycieku auto sprawdzałem kilka krotnie od wiazdu na kanał i przeglądanie kawałek po kawałku po parkowanie na nowej posadzce bo takową właśnie mam. A czy jest możliwe że jakieś przewody są pozamieniane? i auto jest np zasilane powrotem? prosze o wszystkie pomysły jakie wam przychodzą do głowy. Pozdrawiam
odepnij kostke przepływki i pojeździj zobacz czy się coś zmieni
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
To znaczy że oprócz przepływomierza masz jeszcze coś uwalone. Swoja drogą ciekawe jak ci sprawdzał to auto na hamowni że mu idealne wyszło jak przepływomierz trup. A i komp do sprawdzenia przydałby sie porządny bo ten co ci podłączali to też słabo że przepływomierza nie wykrył
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Witam. Zapomniałem dodać że po odpięciu przepływki auto zaczeło dymić jak stary kamaz. Na 17-ego jestem umówiony z gościem z ok. Kazimierza Dln. który lubuje sie w land roverach i naprawia też, kompa podobno też ma z prawdziwego zdarzenia taki jak w servisie. Zobacze co on stwierdzi bo jak narazie to wydałem ponad dwójke i poprawy nie ma. pozdrawiam i zycze wesołych świąt
Wydasz jeszcze 2x tyle jak będziesz szukał na oślep i z ludźmi którzy nie wiedzą o co chodzi. W BMW problem był ten sam z przepływkami, tylko tam firma zmieniła i przepływki i oprogramowanie w kompie (czego LR nie zrobił)
Td4 w LR Akceptuje tylko część przepływomierzy Boscha, inną olewa, albo działa nieprawidłowo. Sprawdzałem na swoim ze 3 czy 4 różne modele - Bosch, Magnet Marelli , jakiegoś chińczyka i używkę. Poprawnie jeździł z dwoma. MM i GEN.
Ale jeździł krótko, bo po roku problem z nimi powraca. Przeszedłem na przepływkę z pierburga z mercedesa + moduł sterujący do niej i problem nie wrócił do tej pory. Auto jest dynamiczne, nie dymi i spalanie ma w normie.
Z lewej pierburg (434 22 020), z prawej bosch. Różnią się na pierwszy rzut oka, z czego ten pierwszy nie sypie się tak jak ten drugi, bo ma inną budowę.
Do tego jest moduł (Synergy 2) który mieszka w puszce komputera - podpinany wtyczkami fabrycznymi więc nic nie tniesz i nie niszczysz.
Działa, jeździ ponad rok (wręcz zapiernicza, bo z resztą modów ma ponad 150 koni ) . Problem poszedł w niepamięć.
Niemniej jak Sknerko napisał... oprócz przepływki jeszcze trzeba sprawdzić cały system wtryskowy, recyrkulacji spalin i doładowania. Oraz adekwatne do tego czujniki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum