No własnie, dokładne wykalibrowanie wskazówki od paliwa jest wręcz nie możliwe. Zawsze można zrobić licznik z dwukolorowymi tarczami, np.: małe tarcze dać od ZR lub poliftowego R25, a w środkowych zmienić tarcze z tego linku co podałeś.
Moja ostatnia koncepcja, to wrzucić 2 duże białe tarcze, a małe zostawić czarne. Jednak temat barwy samych tarcz zawieszam, dopóki dopóty nie wykombinuję kulturalnego podświetlenia
Możesz powiedzieć w jaki sposób rozwiązałeś problem z podłączeniem liczników z mg zr do r200? Jak czytałem w poprzednich postach podobno jest inny impulsator w zr niz w r200.
Witam
Bardzo proszę o pomoc.
Widzę tylko w tym temacie opis podłączenia zegarów z r25 do r200.
Chciałbym zamienić zegary w moim r25 (2001, bez ABS) na zgary z r25 po lifcie (białe zegary z napisem Rover, nie MG, 2003/04)
Po wymianie jest problem z prędkościomierzem, nie działa.
Zdaje się, że w późniejszych latach był montowany inny impulsator skrzyni biegów, który jest za to odpowiedzialny.
Naprawdę bardzo będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc, sprawa bardzo pilna.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum