Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Sro Gru 27, 2017 21:14
Pewnie ze istnieje ,kwestia checi i kasy (to drugie mniej opłacalne w przypadku tych aut)
co do strony prawnej(pełny legal), to nie wiem akurat jak jest teraz ale kilka lat temu jak zmienialem pojemnosc to potrzebny byl papier od mechanika (prowadz dzialanosc ,który przeprowadzil owy swap) z tym do rzeczoznawcy on opisywal przerobke nastepnie do diagnosty i z tymi papierami do wydziaku komunikacji na korekte dowodu rejestr.
a i jak auto to do ubezpieczyciela tez pasowaloby sie pofatygowac i powiadomic .
co do strony prawnej(pełny legal), to nie wiem akurat jak jest teraz ale kilka lat temu jak zmienialem pojemnosc to potrzebny byl papier od mechanika (prowadz dzialanosc ,który przeprowadzil owy swap) z tym do rzeczoznawcy on opisywal przerobke nastepnie do diagnosty i z tymi papierami do wydziaku komunikacji na korekte dowodu rejestr.
Ale zmieniałeś tylko pojemność a nie rodzaj paliwa.
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Pią Gru 29, 2017 16:47
nanab napisał/a:
kadzaf napisał/a:
co do strony prawnej(pełny legal), to nie wiem akurat jak jest teraz ale kilka lat temu jak zmienialem pojemnosc to potrzebny byl papier od mechanika (prowadz dzialanosc ,który przeprowadzil owy swap) z tym do rzeczoznawcy on opisywal przerobke nastepnie do diagnosty i z tymi papierami do wydziaku komunikacji na korekte dowodu rejestr.
Ale zmieniałeś tylko pojemność a nie rodzaj paliwa.
No tak ,ale mysle ze nie powinno byc z tym wiekszego problemu .A ten wyzej wymieniony model nie ma nie wiadomo jakich wysrubowanych norm emisji spalin(w koncu chyba to juz dzialka rzeczoznawcy) a jak diagnosta wyda kwit to auto moze poruszac sie swobodnie po drogach ,w sumie takie swapy nie robi sie nagminnie a bardziej rzadko.
na takie przeróbki to bardziej z pasji niz interesu
oprócz silnika trzeba zmienić skrzynie wydech układ paliwowy całą wiązkę przednią razem z kompem i immobilizerem czyli tez pewnie stacyjka i kluczyki do tego półosie i nie wiem czy czasem nie jeszcze stabilizator. reszta chyba jest ta sama. A nie..... jeszcze pewnie zegary i skrzynkę bezpieczników
[ Dodano: Pią Gru 29, 2017 21:56 ]
A od strony prawnej to trzeba Raptila pytać bo on zmienił z ON na Pb
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Sob Gru 30, 2017 16:44
nanab napisał/a:
kadzaf napisał/a:
No tak ,ale mysle ze nie powinno byc z tym wiekszego problemu .
Z tego co słyszałem właśnie zmiana paliwa to spory problem.
Z tego co mi wiadomo to ubezpieczycieli na ogol interesuje pojemnosc czy sie zgadza ,o zmianie paliwa to nie bynajmniej tego ktorego ja pytalem.
co do zmian i adnotacji to wszystko powinien zrobic rzeczoznawca ,choc niekiedy zdarzaly sie przypadki ze od razu wszystkie korekty robil diagnosta na stacji i to wystarczalo . To juz kwestia zalezna od danej stacji oraz co powiedza w WK .
wiec najlepiej pasowaloby (jesli zaistnialaby taka konieczosc owego swapu) poprostu podskoczyc do swojej stacji kontroli i WK co oni na to powiedza i czego beda wymagac zaoszczedzi sie wtedy czas pieniadze i nerwy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum