Forum Klubu ROVERki.pl :: [R25] swap benzyna na diesel
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R25] swap benzyna na diesel
Autor Wiadomość
Karol112 



Dołączył: 02 Lis 2017
Posty: 2

Rover 25

  Wysłany: Sro Gru 27, 2017 20:21   [R25] swap benzyna na diesel
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: 2000

Witam.
Chciałbym się dowiedzieć czy istnieje możliwość zmiany silnika z 1.4i na 2.0 idt , i jak wygląd to od strony prawnej.
Z góry dziekuję.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Gru 27, 2017 20:21   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Sro Gru 27, 2017 21:14   

Pewnie ze istnieje ,kwestia checi i kasy (to drugie mniej opłacalne w przypadku tych aut)
co do strony prawnej(pełny legal), to nie wiem akurat jak jest teraz ale kilka lat temu jak zmienialem pojemnosc to potrzebny byl papier od mechanika (prowadz dzialanosc ,który przeprowadzil owy swap) z tym do rzeczoznawcy on opisywal przerobke nastepnie do diagnosty i z tymi papierami do wydziaku komunikacji na korekte dowodu rejestr.
a i jak auto to do ubezpieczyciela tez pasowaloby sie pofatygowac i powiadomic .
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Karol112 



Dołączył: 02 Lis 2017
Posty: 2

Rover 25

Wysłany: Czw Gru 28, 2017 13:10   

A jak to jest z układem zawieszenia ?
 
 
nanab 



Pomógł: 23 razy
Dołączył: 21 Kwi 2017
Posty: 688



Wysłany: Czw Gru 28, 2017 17:26   

kadzaf napisał/a:
co do strony prawnej(pełny legal), to nie wiem akurat jak jest teraz ale kilka lat temu jak zmienialem pojemnosc to potrzebny byl papier od mechanika (prowadz dzialanosc ,który przeprowadzil owy swap) z tym do rzeczoznawcy on opisywal przerobke nastepnie do diagnosty i z tymi papierami do wydziaku komunikacji na korekte dowodu rejestr.

Ale zmieniałeś tylko pojemność a nie rodzaj paliwa.
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Pią Gru 29, 2017 16:47   

nanab napisał/a:
kadzaf napisał/a:
co do strony prawnej(pełny legal), to nie wiem akurat jak jest teraz ale kilka lat temu jak zmienialem pojemnosc to potrzebny byl papier od mechanika (prowadz dzialanosc ,który przeprowadzil owy swap) z tym do rzeczoznawcy on opisywal przerobke nastepnie do diagnosty i z tymi papierami do wydziaku komunikacji na korekte dowodu rejestr.

Ale zmieniałeś tylko pojemność a nie rodzaj paliwa.


No tak ,ale mysle ze nie powinno byc z tym wiekszego problemu .A ten wyzej wymieniony model nie ma nie wiadomo jakich wysrubowanych norm emisji spalin(w koncu chyba to juz dzialka rzeczoznawcy) a jak diagnosta wyda kwit to auto moze poruszac sie swobodnie po drogach ,w sumie takie swapy nie robi sie nagminnie a bardziej rzadko.
na takie przeróbki to bardziej z pasji niz interesu :mrgreen:
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
nanab 



Pomógł: 23 razy
Dołączył: 21 Kwi 2017
Posty: 688



Wysłany: Pią Gru 29, 2017 17:33   

kadzaf napisał/a:

No tak ,ale mysle ze nie powinno byc z tym wiekszego problemu .

Z tego co słyszałem właśnie zmiana paliwa to spory problem.
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pią Gru 29, 2017 21:56   

oprócz silnika trzeba zmienić skrzynie wydech układ paliwowy całą wiązkę przednią razem z kompem i immobilizerem czyli tez pewnie stacyjka i kluczyki do tego półosie i nie wiem czy czasem nie jeszcze stabilizator. reszta chyba jest ta sama. A nie..... jeszcze pewnie zegary i skrzynkę bezpieczników

[ Dodano: Pią Gru 29, 2017 21:56 ]
A od strony prawnej to trzeba Raptila pytać bo on zmienił z ON na Pb
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Gru 29, 2017 22:35   

Zadnego immo ani stacyjki ruszac nie trzeba. Jedynie licznik do wymiany.

Tak w skrocie to najwazniejsze co by trzeba zmienic to zawieszenie przod od Diesla bo silnik wiecej wazy.

Dorobic wiazki, ale to juz pikus.

Uklad wydchowy

Skrzynie razem z silnikiem.

I jak masz 1.4 to niestety ale mocowania budy nie beda pasowac i trzeba by nowe wspawac zeby silnik upchac.

Bak paliwa tez trzeba wymienic bo pompki paliwa juz nie trzeba. :wink:


Przy cenie zlomu tych aut szkoda n takie cos pakowac kasy. :-|
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Sob Gru 30, 2017 16:44   

nanab napisał/a:
kadzaf napisał/a:

No tak ,ale mysle ze nie powinno byc z tym wiekszego problemu .

Z tego co słyszałem właśnie zmiana paliwa to spory problem.

Z tego co mi wiadomo to ubezpieczycieli na ogol interesuje pojemnosc czy sie zgadza ,o zmianie paliwa to nie bynajmniej tego ktorego ja pytalem.
co do zmian i adnotacji to wszystko powinien zrobic rzeczoznawca ,choc niekiedy zdarzaly sie przypadki ze od razu wszystkie korekty robil diagnosta na stacji i to wystarczalo . To juz kwestia zalezna od danej stacji oraz co powiedza w WK .
wiec najlepiej pasowaloby (jesli zaistnialaby taka konieczosc owego swapu) poprostu podskoczyc do swojej stacji kontroli i WK co oni na to powiedza i czego beda wymagac :) zaoszczedzi sie wtedy czas pieniadze i nerwy :mrgreen:
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R220] diesel zatankowany benzyną
arczi Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Pon Sie 12, 2013 22:23
arczi
Brak nowych postów [R200 1,4 103KM 98']benzyna czy diesel??
jak uwazacie?
brendiks Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Czw Sie 16, 2007 10:05
piter34
Brak nowych postów [MG ZR] SWAP z 1.4 na 2.0 iTD
Tomi_114 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 15 Pon Gru 19, 2011 14:02
7Tomi
Brak nowych postów [MG ZR 160] Swap
Tmc11 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Sob Cze 08, 2024 22:35
Tmc11
Brak nowych postów R 200 1.4 16v 98r [ 1.4 16v-1.6 16v SWAP ]
Przyda sie kilka porad od wujka dobra rada:]
kolin Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 12 Pon Lis 01, 2010 09:08
Kozik



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink