Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2003
Witam po długiej przewie, w końcu musiało sie popsuc
do tej pory sobie radziłem z usterkami ale nie tym razem od razu przechodząc do tematu
P0131 p0133 -bodajze sondy uboga i bogata mieszanka
p0300 p0302 - czytając ogólnie pierwszy to wypadanie zapłonu na wielu cylindrach a drugi konkretnie że na drugim cylindrze
no i najlepszy P1319 kod specjalny i nie do ogarniecia dla elma (inpa do toafa w drodze)
przez długi czas cos się działo z autem ale nie miałem podstaw 10k km i nie mogłem wydusic tych 3 ostatnich błedów dopiero teraz,
na poczatku autko tylko szarpało na niskich obrotach ale z biegem kilometrów ta szarpiąca dziura powiekszyła się tak ze wkońcu wyskoczyły te błędy kontrolka check nie raz mrugała i gasła ale dopiero dzis zapisało błędy na komputerze,
teraz auto wiadomo bez obciązenia wchodzi na obroty itp ale pod obciążeniem aby jechało trzeba dodawac baaaaardzo delikatnie gaz. wydaje sie jakby na zakrętach bardziej szarpało ale to może tylko złudzenie.
2,5l benzyna/gaz i na obu tak samo choc stwierdzic bym mogł ze na pb gorzej chodz
Długo nic nie było robione przy nim oprócz czyszczenia czujników i odmy
No i teraz wasze diagnozy nowe świece w drodze a cewki słyszałem że lepsze są od bmw jesli tak to jakis konkret bo widziałem BREMI do rovera mają numer chyba 11859R a do BMW 11860 ale moge się mylic i teraz głupie pytanie parzyste cylindry pod kolektorem dolotowym czy z przodu ?
SPAMU¦
Wysłany: Pią Gru 29, 2017 20:06 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
najpierw sprawdze pod względem elektryki świece cewki ew kabelki do nich dochodzące czytam gdzies ze i czujnik wałka może je powodowac , a bład 1319 w "chińskich" instrukcjach to oznacza ze "niski poziom paliwa"czy cos temu podobnego
Ogólnie wątpie by to był rozrząd bo nie stało się nagle,
a i taka sprawa wentylator włącza mi sie przy 115* czy to odpowiednia temp?
No i podsumowanie - na wiosne zamierzam zabrac sie za kapitalny remont silnika wątpie w opłacalnośc tego no ale ten trup zasługuje by go ożywic przyznam sie ze gdyby to był rover bym tego nie robił ale Mg to inna bajka polecacie cos sprawdzic przed zabraniem sie za remont ogólnie chce wyjąc silnik bo tu strasznie ciasno pod maską
i jeszcze interesują mnie te cewki od bmw bo odrazu wszystkie 3 tam wymienie zeby znów pod kolektor długo nie zaglądac
szczerze mówiąc za mojej kadencji rozrządu nie robiłem jak kupowałem to sprzedawca mówił że był robiony czyli jakies 50-60k km temu
Trochę tu się obawiam bawic rozrządem bo jesli jest to oryginalny 190 to sportowe wałki z którymi doczynienia nie miałem
Cześć. Jeśli założyciel postu jest jeszcze na forum, to może napisałby czy wymiana cewek kabli i świec pomogła czy to inna usterka. Miałem identyczne problemy od zakupu. I w zeszły weekend wkońcu wywalił checka i dziś odczytałem te same pledy tylko z cylindrem 4. Pozdro.
Witam.
Ja miałem tak samo u siebie, wywaliło mi błędy:
P0131
P0300
P0305
P1319
P0172
Mam Rover 75, 2.0 V6 w gazie i za wypadanie zapłonu na 5 cylindrze odpowiadał zapchany wtrysk gazu, lecz po wymianie samochód dalej nie miał mocy zarówno na benzynie i gazie oraz szarpał. Po przekroczeniu pewnych obrotów lampka CHECK ENGINE się zaświecała. Niestety po wykonaniu testu na zawartość CO2 okazało się, że padła uszczelka pod głowicą. Nie wiem czy w Twoim przypadku będzie tak samo, bo mój samochód był kilkukrotnie przegrzany i nic dziwnego że uszczelkę trzeba było wymienić Po zabiegu wymiany uszczelki, zaworów i kolektora dolotowego (podczas remontu okazało się, że jest pęknięty) wszystko minęło i błędy się nie pojawiają.
Nie chcę mówić, że w Twoim przypadku jest tak samo, być może przyczyna jest inna.
Zamień miejscami cewki zapłonowe i zobacz czy dalej będziesz miał błąd wypadania zapłonu na 4 cylindrze.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum