Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Przerywanie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Przerywanie
Autor Wiadomość
pineska 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 299
Skąd: Łódź

Rover 75

Wysłany: Czw Sty 04, 2018 22:19   

dzelo23, napisałem jak radziłeś i czekam na odp od niego. Doszły mi nowe błędy P1316 i P0340. Na razie je wykasowałem, mam nadzieję że Syntax mi odpisze i coś może razem zaradzimy. Nie chcę wymieniać w ciemno po kolei części bo to za drogi interes
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Sty 04, 2018 22:19   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Maciek_S. 




Dołączył: 13 Mar 2014
Posty: 25



Wysłany: Sro Sty 10, 2018 13:02   

Miałem taki przypadek kilka miesięcy temu. Nowe cewki, świece i przewody WN, a silnik raz pracował równo, innym razem wypadały mu zapłony. Niestety, winny okazał się sterownik silnika. Po wymianie problem ustąpił.
 
 
pineska 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 299
Skąd: Łódź

Rover 75

Wysłany: Sro Sty 10, 2018 17:29   

Dziś wymieniłem cewki na NGK i wykasowałem błędy. Na próbę postanowiłem objechać osiedle, po jakichś 500m zaczeło nim trząść, stracił moc, słychać było że nie pracuje na wszystkie cylindry, dodatkowo pojawił się mocny zapach spalin/spalenizny w aucie i oczywiście migający check engine:-/ Dojechałem ledwo (zgasł parę razy) do mechanika. Zostawiłem tam auto, jutro ma zajrzeć.
Maciek_S., a wymieniałeś na nowy czy używkę, bo nowych nigdzie nie widzę na allego czy innym iparts...
 
 
Pablo.Franek 



Dołączył: 23 Lis 2017
Posty: 12



Wysłany: Pią Sty 12, 2018 02:12   

Od 2 miesięcy też walczyłem ze swoim rowerkiem i pomału dochodzę z nim do ładu. Też miałem problem z błędem P340 czyli czujnik położenia wałka który faktycznie był niesprawny. Po wymianie niestety błąd miałem cały czas. Choć poprzedni właściciel zapewniał mnie że był robiony rozrząd postanowiłem go sprawdzić... Faktycznie był robiony przez osobę, która nie miała o tym chyba pojęcia... Mniejsza z tym w każdym bądź razie jednym z problemów rozrządu było wyrobione dolne koło zębate napędzający pasek. Na wale mogłem je obrócić o jakieś dwa ząbki. Po zrobieniu rozrządu jak należy objawy moje zniknęły. A były dość podobne błąd P340 za 2 albo 3 razem zniknął i się nie pojawił jak go skasowałem. Silnik nabrał lepszej kultury pracy, przestał falować na wolnych obrotach i też miałem zjawisko wypadania zapłonu (świece przewody i cewki miałem nowe). Spróbuj sprawdzić czy rozrząd jest ustawiony jak należy. Jeśli tu będzie wszystko w porządku to sprawdził bym stan kabli od komputera do cewek. Możesz jeszcze sprawdzić czy komputer nie posiada z zewnątrz śladów zalania. Może warto jeszcze kilkukrotnie rozłączyć kostki i podłączyć z powrotem do komputera, potraktować je jakimś kontaktem, może gdzieś jakiś styk zaśniedział. (jakbyś to robił to odłącz aku).

PS. Jak uda Ci się rozwiązać problem to daj odpowiedź co było.

Co do sterownika to w nim jest też jest immobilizer więc po wymianie sterownika silnik odpali na sekundę i zgaśnie. Ale da się to zrobić wystarczy przylutować jedną kość i hula.
 
 
christopher7 
Klubowicz





Pomógł: 26 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 805
Skąd: Poznan

Rover 75

Wysłany: Pią Sty 12, 2018 08:01   

pineska, Obejrzałeś co ci ten mechanik tam wsadził? może tylko obejrzał i przeczyścił...
Przy twoich objawach kierunek świec/kabli/cewek to mógł być dobry trop. Jakie błędy ci teraz wyrzuca?
_________________
Kontakt: 780177880
email
wiadomość
nadmiarowe części, gadżety i akcesoria do Rovera 75 i MG :szoping:
 
 
Maciek_S. 




Dołączył: 13 Mar 2014
Posty: 25



Wysłany: Pon Sty 15, 2018 14:46   

pineska napisał/a:
Dziś wymieniłem cewki na NGK i wykasowałem błędy. Na próbę postanowiłem objechać osiedle, po jakichś 500m zaczeło nim trząść, stracił moc, słychać było że nie pracuje na wszystkie cylindry, dodatkowo pojawił się mocny zapach spalin/spalenizny w aucie i oczywiście migający check engine:-/ Dojechałem ledwo (zgasł parę razy) do mechanika. Zostawiłem tam auto, jutro ma zajrzeć.
Maciek_S., a wymieniałeś na nowy czy używkę, bo nowych nigdzie nie widzę na allego czy innym iparts...


Oczywiście na używkę.
 
 
pineska 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 299
Skąd: Łódź

Rover 75

Wysłany: Pon Sty 15, 2018 23:29   

christopher7 napisał/a:
Obejrzałeś co ci ten mechanik tam wsadził? może tylko obejrzał i przeczyścił...

Patrzyłem, jest to co powinno być

Dziwna sprawa, w piątek odebrałem auto, mechanik powiedział że cytuję "coś zerknął w elektryce", trochę pojeździł i nic się nie działo. Ja również cały weekend jeździłem i dziś w pracy byłem autem i wszystko chodzi jak należy...
 
 
christopher7 
Klubowicz





Pomógł: 26 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 805
Skąd: Poznan

Rover 75

Wysłany: Wto Sty 16, 2018 09:27   

Może ECU trochę podsechł i się samo naprawiło...
_________________
Kontakt: 780177880
email
wiadomość
nadmiarowe części, gadżety i akcesoria do Rovera 75 i MG :szoping:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Przerywanie
krasin Rover serii 75, MG ZT 0 Sro Sty 23, 2019 12:29
krasin
Brak nowych postów [R75] Przerywanie Silnika
DominikR75 Rover serii 75, MG ZT 5 Pią Mar 21, 2014 16:14
PREFO86



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink