Różnica mogła być tylko w umiejscowieniu receivera. Były takie z mocowaniem przy dźwigni hamulca ręcznego oraz te w których montowano je za zegarami. U mnie jest przed lift (2004) z montażem za zegarami i działa jak działa
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Kwi 2010 Posty: 208 Skąd: Jastrzębie Z
Wysłany: Sob Wrz 20, 2014 22:29
Drucika nie trzeba wcale wystawiać na zewnątrz. Ważna jest jego długość. Niestety nie pamiętam już ile powinna wynosić (było już o tym na forum). Drut należy zwinąć w spiralę i np skleić między dwie naklejki i całość ukryć w obudowie. U mnie działa z 10 piętra.
_________________ teraz 75 cdt, wcześniej 216 SE i 214 Si może kiedyś jagular...
W tej opcji to nazwałbym to raczej doświetlanie skrętu niż zakrętu. Pokonując zakręt zazwyczaj nie włączamy kierunkowskazów a wtedy to nie zadziała i nam zakrętu nie doświetli (chyba że będziemy włączali kierunkowskaz na każdym zakręcie)
_________________ Kontakt: 780177880 email wiadomość nadmiarowe części, gadżety i akcesoria do Rovera 75 i MG
kranik01 doświetlanie zakrętów ma sens przy normalnej jeździe. Nie widzę sensu doświetlania 'zakrętu' przy 40 km/h ('statyczne' doświetlanie może działać tylko do 40 km/h).
No i pomijając wszystko powyżej doświetlanie z halogenu bez homologacji jest niezgodne z przepisami - warto mieć tego świadomość.
No ale przecież funkcja doświetlania przy skręcaniu która jest fabrycznie montowana w niektórych nowych autach działa właśnie do prędkości 50 km/h i właśnie w taki sposób, że załączany jest halogen...
Z tym doświetlaniem zakrętów niestety marketingowcy co niektórych firm po prostu mocno przesadzili
Faktycznie w lepszych/droższych markach zastosowano dobre aktywne rozwiązanie gdzie doświetlanie odbywa się na drodze wychylania modułów halogenowych/ksenonów/biksenonów w zależności od promienia skrętu pokonywanego łuku. Jadąc szybko krętą drogą naprawdę jest to rewelacyjne rozwiązanie bo automatyka nieprzerwanie dostosowuje się do prędkości i doświetla zakręty tam gdzie trzeba w trybie świateł mijania, jak i drogowych. Przy dużej szybkości system reaguje w ułamkach sekund i rozkłada wiązkę światła dokładnie tak gdzie trzeba.
No i tutaj guru marketingu sobie pomyśleli podebatowali...
OK to w takim razie weźmy sobie najtańsze rozwiązanie nazwijmy to tak jak to najlepsze stosowane w najdroższych wozach. I w tej chwili każdy szrot w którym przeciwmgielne zapali się przy włączaniu kierunkowskazu będzie miał w specyfikacji wyposażenia system doświetlania zakrętów.
W najlepszym razie to rozwiązanie można nazwać pasywnym doświetlaniem skrętu
_________________ Kontakt: 780177880 email wiadomość nadmiarowe części, gadżety i akcesoria do Rovera 75 i MG
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum