Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Zgasł silnik błąd Toaf
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Zgasł silnik błąd Toaf
Autor Wiadomość
karol77787 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Maj 2013
Posty: 292



  Wysłany: Pon Lut 26, 2018 17:51   [R75] Zgasł silnik błąd Toaf
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 1999

Witam.
Dziś przy podjeżdżaniu pod górkę auto mi zgasło zapalił się check i nie chciał zapalić. Po chwili jak ostygł zapalił normalnie jakby nic. Po podpięciu TOAFa wyskoczyło:
P0336 - Crankshaft position sensor A circuit range/performance
-sygnał poza zakresem
-błąd sporadyczny

Chodzi o czujnik położenia wału czy wałka rozrządu?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lut 26, 2018 17:51   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Pon Lut 26, 2018 18:16   

karol77787 napisał/a:
Chodzi o czujnik położenia wału czy wałka rozrządu?
o czujnik położenia wału, czujnik położenia wałka nie bierze udziału w sterowaniu silnikiem podczas jego pracy. Ciekawe dlaczego zgasł , powinien ograniczyć obroty do 2000 . Może jest słabo zamocowany .
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
karol77787 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Maj 2013
Posty: 292



Wysłany: Pon Lut 26, 2018 18:57   

SeniorA napisał/a:
karol77787 napisał/a:
Chodzi o czujnik położenia wału czy wałka rozrządu?
o czujnik położenia wału, czujnik położenia wałka nie bierze udziału w sterowaniu silnikiem podczas jego pracy. Ciekawe dlaczego zgasł , powinien ograniczyć obroty do 2000 . Może jest słabo zamocowany .

SeniorA zgasł mi i po ostygnięciu zapalił normalnie i teraz chodzi. A jakie są objawy padającego czujnika wału?
Czy szykować się na wymianę czy może coś posprawdzać?
Macie jakieś patenty na to?
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Pon Lut 26, 2018 19:53   

karol77787 napisał/a:
zgasł mi i po ostygnięciu zapalił normalnie i teraz chodzi. A jakie są objawy padającego czujnika wału?
no własnie takie , zapala po ostygnięciu , może zaświecić lampa MIL , trudny i dłuższy rozruch ,wahania lub nie działanie obrotomierza.
karol77787 napisał/a:
czy może coś posprawdzać?
tak , czy jest dobrze przykręcony , czy nie jest brudny czujnik , czy wtyczka ma kontakt , czy nie ma uszkodzeń przewodów.
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
karol77787 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Maj 2013
Posty: 292



Wysłany: Pon Lut 26, 2018 20:32   

SeniorA napisał/a:
karol77787 napisał/a:
zgasł mi i po ostygnięciu zapalił normalnie i teraz chodzi. A jakie są objawy padającego czujnika wału?
no własnie takie , zapala po ostygnięciu , może zaświecić lampa MIL , trudny i dłuższy rozruch ,wahania lub nie działanie obrotomierza.
karol77787 napisał/a:
czy może coś posprawdzać?
tak , czy jest dobrze przykręcony , czy nie jest brudny czujnik , czy wtyczka ma kontakt , czy nie ma uszkodzeń przewodów.

Dzięki SeniorA sprawdzę to najpierw. Gdyby mi przyszło kupić to używki dają radę czy nie warto? Widzialem spore rozbieżności cenowe w nowych nawet do 400zł:/
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pon Lut 26, 2018 22:36   

Zależy od kogo kupisz. Jeśli kupujesz od forumowych sprzedawców części ADI-CZESCI czy ADASCO, to możesz iść w używkę.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
karol77787 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Maj 2013
Posty: 292



Wysłany: Wto Lut 27, 2018 06:29   

MaReK napisał/a:
Zależy od kogo kupisz. Jeśli kupujesz od forumowych sprzedawców części ADI-CZESCI czy ADASCO, to możesz iść w używkę.

Tak myślałem. Dzięki pozdro
 
 
R75 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 561



Wysłany: Sro Lut 28, 2018 00:09   

Sprawdź jaki masz czujnik, z nowych dostępne są z osobna wiązka, ale widziałem kiedys używkę ze zintegrowanym przewodem i tez niby do v6, albo blad sprzedawcy albo byly dwie wersje.

Moze to ktos wyjasnic ?

Producentem oryginalnego byl Siemens.
 
 
christopher7 
Klubowicz





Pomógł: 26 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 805
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Sro Lut 28, 2018 07:53   

Zanim weźmiesz się za kupowanie nowego czujnika najpierw sprawdź czy dobrze siedzi w gnieździe a wtyczka z kabelkiem jest nieuszkodzona. Wystarczy dosłownie milimetr żeby nie działało poprawnie. Wystarczy, że oring nie jest dobrze dociśniety a śrubka niedokręcona.
Crankshaft sensor=czujnik położenia wału.
Szukaj tego czujnika w okolicach łączenia skrzyni biegów
_________________
Kontakt: 780177880
email
wiadomość
nadmiarowe części, gadżety i akcesoria do Rovera 75 i MG :szoping:
 
 
karol77787 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Maj 2013
Posty: 292



Wysłany: Sro Lut 28, 2018 07:57   

christopher7 napisał/a:
Zanim weźmiesz się za kupowanie nowego czujnika najpierw sprawdź czy dobrze siedzi w gnieździe a wtyczka z kabelkiem jest nieuszkodzona. Wystarczy dosłownie milimetr żeby nie działało poprawnie. Wystarczy, że oring nie jest dobrze dociśniety a śrubka niedokręcona.
Crankshaft sensor=czujnik położenia wału.
Szukaj tego czujnika w okolicach łączenia skrzyni biegów


Tak własnie zrobię bo auto zgasło po wjechaniu na krawężnik może przy wstrząsie cos nie łączyło..
 
 
tommasino 
Moderator




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 472
Skąd: Rzeszów

MG ZT

Wysłany: Sro Lut 28, 2018 08:28   

karol77787, zgasło ci po tym jak od Ciebie pojechaliśmy?

Na tych mrozach to może nawet i na stykach przerywać.
Nawet jeśli będzie wszystko podłączone to przeczyść. To tak samo samo jak z wtyczką od bocznej poduchy pod fotelem. Niby podłączone a nie łączy
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
karol77787 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Maj 2013
Posty: 292



Wysłany: Czw Mar 01, 2018 06:24   

tomasino napisał/a:
karol77787, zgasło ci po tym jak od Ciebie pojechaliśmy?

Na tych mrozach to może nawet i na stykach przerywać.
Nawet jeśli będzie wszystko podłączone to przeczyść. To tak samo samo jak z wtyczką od bocznej poduchy pod fotelem. Niby podłączone a nie łączy

Tomek na następny dzień to było
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: [R75/ZT] - TOAF Diagnostic Tool
Temat dotyczący programu TOAF, narzędzia diagnostycznego dla samochodów marki Rover 75/MG ZT
MaReK Rover serii 75, MG ZT 1940 Sro Lis 20, 2024 21:11
marcin.misek
Brak nowych postów [R75] Tempomat - błąd Toaf
uroczya Rover serii 75, MG ZT 49 Sob Maj 07, 2016 15:31
uroczya
Brak nowych postów [MG ZT] TOAF błąd 9A mądrzy ludzie pomóżcie!!
Wojciech76 Rover serii 75, MG ZT 12 Nie Sie 07, 2016 13:19
Wojciech76
Brak nowych postów [R75] Błąd poduszki - brak komunikacji TOAF
qwe12318 Rover serii 75, MG ZT 8 Wto Mar 26, 2019 07:47
MaReK
Brak nowych postów [R75] silnik 2.0 V6 zgasł nie chce zapalić
mariusz_technik Rover serii 75, MG ZT 30 Pią Gru 11, 2015 14:38
klaki13



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink