Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 1999
Witam.
Dziś przy podjeżdżaniu pod górkę auto mi zgasło zapalił się check i nie chciał zapalić. Po chwili jak ostygł zapalił normalnie jakby nic. Po podpięciu TOAFa wyskoczyło:
P0336 - Crankshaft position sensor A circuit range/performance
-sygnał poza zakresem
-błąd sporadyczny
Chodzi o czujnik położenia wału czy wałka rozrządu?
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lut 26, 2018 17:51 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Pon Lut 26, 2018 18:16
karol77787 napisał/a:
Chodzi o czujnik położenia wału czy wałka rozrządu?
o czujnik położenia wału, czujnik położenia wałka nie bierze udziału w sterowaniu silnikiem podczas jego pracy. Ciekawe dlaczego zgasł , powinien ograniczyć obroty do 2000 . Może jest słabo zamocowany .
Chodzi o czujnik położenia wału czy wałka rozrządu?
o czujnik położenia wału, czujnik położenia wałka nie bierze udziału w sterowaniu silnikiem podczas jego pracy. Ciekawe dlaczego zgasł , powinien ograniczyć obroty do 2000 . Może jest słabo zamocowany .
SeniorA zgasł mi i po ostygnięciu zapalił normalnie i teraz chodzi. A jakie są objawy padającego czujnika wału?
Czy szykować się na wymianę czy może coś posprawdzać?
Macie jakieś patenty na to?
zgasł mi i po ostygnięciu zapalił normalnie i teraz chodzi. A jakie są objawy padającego czujnika wału?
no własnie takie , zapala po ostygnięciu , może zaświecić lampa MIL , trudny i dłuższy rozruch ,wahania lub nie działanie obrotomierza.
karol77787 napisał/a:
czy może coś posprawdzać?
tak , czy jest dobrze przykręcony , czy nie jest brudny czujnik , czy wtyczka ma kontakt , czy nie ma uszkodzeń przewodów.
Dzięki SeniorA sprawdzę to najpierw. Gdyby mi przyszło kupić to używki dają radę czy nie warto? Widzialem spore rozbieżności cenowe w nowych nawet do 400zł:/
Sprawdź jaki masz czujnik, z nowych dostępne są z osobna wiązka, ale widziałem kiedys używkę ze zintegrowanym przewodem i tez niby do v6, albo blad sprzedawcy albo byly dwie wersje.
Zanim weźmiesz się za kupowanie nowego czujnika najpierw sprawdź czy dobrze siedzi w gnieździe a wtyczka z kabelkiem jest nieuszkodzona. Wystarczy dosłownie milimetr żeby nie działało poprawnie. Wystarczy, że oring nie jest dobrze dociśniety a śrubka niedokręcona.
Crankshaft sensor=czujnik położenia wału.
Szukaj tego czujnika w okolicach łączenia skrzyni biegów
_________________ Kontakt: 780177880 email wiadomość nadmiarowe części, gadżety i akcesoria do Rovera 75 i MG
Zanim weźmiesz się za kupowanie nowego czujnika najpierw sprawdź czy dobrze siedzi w gnieździe a wtyczka z kabelkiem jest nieuszkodzona. Wystarczy dosłownie milimetr żeby nie działało poprawnie. Wystarczy, że oring nie jest dobrze dociśniety a śrubka niedokręcona.
Crankshaft sensor=czujnik położenia wału.
Szukaj tego czujnika w okolicach łączenia skrzyni biegów
Tak własnie zrobię bo auto zgasło po wjechaniu na krawężnik może przy wstrząsie cos nie łączyło..
karol77787, zgasło ci po tym jak od Ciebie pojechaliśmy?
Na tych mrozach to może nawet i na stykach przerywać.
Nawet jeśli będzie wszystko podłączone to przeczyść. To tak samo samo jak z wtyczką od bocznej poduchy pod fotelem. Niby podłączone a nie łączy
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
karol77787, zgasło ci po tym jak od Ciebie pojechaliśmy?
Na tych mrozach to może nawet i na stykach przerywać.
Nawet jeśli będzie wszystko podłączone to przeczyść. To tak samo samo jak z wtyczką od bocznej poduchy pod fotelem. Niby podłączone a nie łączy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum