Wysłany: Nie Mar 20, 2011 22:14 [Mg Zs Vs 420 SDi] zawieszenie różnice w wysokości?
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Mam pytanko jaka jest różnica w zestawie zwieszenia (amortyzatory + sprężyny) od MG Zs aby kupić i wpasować do rovera 420 SD/SDI?
Czy jest różnica w zestawie od MG ZS 120, 180, iDT ?
Czy podejdzie bez problemów oraz jaka jest różnica w wysokości ?.
Co powiecie o takim zestawie?
Taki zestaw kosztuje 450 zł. Czy warto
Opis:
STAN: używany, STAN BDB (ROCZNIK 02, PRZEBIEG 100 tyś km)
WERSJA SILNIKOWA: BENZYNA
_________________ Na sprzedaż 4 szt opon Uniroyal Rally 550 - 205/55/R15 - bieżnik 6,4mm cena 400zł za kpl.
SPAMU¦
Wysłany: Nie Mar 20, 2011 22:14 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Pon Mar 21, 2011 07:31 Re: [Mg Zs Vs 420 SDi] zawieszenie różnice w wysokości?
michu1123 napisał/a:
Mam pytanko jaka jest różnica w zestawie zwieszenia (amortyzatory + sprężyny) od MG Zs aby kupić i wpasować do rovera 420 SD/SDI?
Czy jest różnica w zestawie od MG ZS 120, 180, iDT ?
Czy podejdzie bez problemów oraz jaka jest różnica w wysokości ?.
Co powiecie o takim zestawie?
Taki zestaw kosztuje 450 zł. Czy warto
Opis:
STAN: używany, STAN BDB (ROCZNIK 02, PRZEBIEG 100 tyś km)
WERSJA SILNIKOWA: BENZYNA
Głównym problemem, może być to, że jest od wersji benzynowej. Diesele są "trochę cięższe" i nie wiem, czy przód nie będzie Ci za mocno siedział.
Odgrzewam temat. Jaka jest grubość drutu sprężyn w MG ZS 2,0iDT a jaka w roverze 45 2,0iTd. Jaka jest ilość zwoi i wysokość nieściśniętej sprężyny?
W swoim MG mam fabryczne sprężyny sprasowane przez poprzedniego właściciela o nieokreśloną wartość. Chciałbym albo powrócić do serii MG albo zliftować go zawieszeniem z Rovera 45 i chciałbym rozróżnić te rodzaje żeby nie wpakować się np. w sprężyny od benzyny.
Mam w garażu zapasowy zestaw do MG ZS, myśle że wieczorem dam rade pomierzyć i podam Ci wymiary dotyczące MG, teraz jestem w pracy hmmm wcześniej jeżdziłem roverem 400 i powiem Ci że nie zamienił bym zawiechy MG na zawieche z Rovera Oczywiście to kwestia trochę przyzwyczajenia sie do niej i tego czy nastawiamy sie na komfort większy czy większe bezpieczeństwo, MG z obnizoną zawiecha i utwardzona prowadzi sie jak pociąg po szynach, poprostu rewelacja Ja mam to szczęście że ani żona ani córka nie narzeka na twardość
-------------------------------------------------------
grubość sprężyny przód
https://freedisc.pl/nie-istnieje,f-11374523,grubo-przd-jpg
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum