Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75]pasek wielorowkowy]
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75]pasek wielorowkowy]
Autor Wiadomość
grota10 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 878
Skąd: Police



Wysłany: Sro Kwi 04, 2018 21:04   [R75]pasek wielorowkowy]
Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2005

Wiram,przymierzam sie do wymiany paska wielorowkowego.Podobno sa dwa.Jak to najprosciej zrobic,jakies sugestie jak sie do tego zabrac? Slyszalem ze to masakra
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Kwi 04, 2018 21:04   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3431
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Czw Kwi 05, 2018 06:11   

no masakra :)
Sa 2, jeden do klimy ale z tym nie ma problemu z wymianą a drugi od osprzętu i tu jest problem.

Kluczem 24 łapiesz za napinacz i jak ci sie uda go zluzować tak zeby klucz nie spadł ze śruby i założyć pasek to sukces. Miejsca jest tyle ze klucz 24 musiałem szlifować bo sie nie mieścił miedzy napinacz a ramę auta, a jak wlazł to spadał :)
Wymyśliłem prostszy sposób, gdzieś go juz tu opisywałem. Wymaga zrzucenia zderzaka i przędnej lampy lewej. Odkręcasz kolo od pompy wspomagania. Za to kolo zaczepiam jakas linke i doczepiam ja do 0,5m dechy którą zapieram od pas przedni robiąc dźwignie. W taki sposób łatwo założyć pasek w 1 osobę i bez klucza 24
Tez murze wymienić bo już z 5 lat smiga na pasku. Masz może typ tego dłuższego paska wielokolorowego?
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
juz nie mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
Dziadek 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 957
Skąd: Dąbrowa Górnicza



Wysłany: Czw Kwi 05, 2018 08:02   

Bez zrzucania zderzaka najlepiej robić to we dwóch i klucz koniecznie trzeba podszlifować żeby ładnie siadł na śrubie.
_________________
Sprawdzajka pisowni nie boli.
 
 
 
grota10 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 878
Skąd: Police



Wysłany: Czw Kwi 05, 2018 17:19   

Nie mam symbolu,ale w sklepie na pewno będą wiedzieć. Jak zmieniacie paski to trzeba zmienić wszystkie rolki czy nie koniecznie? Ile tych rolek wogole jest?
 
 
dorotamax1 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 180
Skąd: GDAŃSK \ CZECHY

Rover 75

Wysłany: Pon Kwi 09, 2018 20:18   

Klucz plaski oczkowy,podszlifujesz do połowy i trzyma jak tala lal i sam zdejmiesz i założysz pasek,sam tak robię.Zaznaczyłem ci gdzie szlifować.

[ Dodano: Pon Kwi 09, 2018 21:18 ]
Masz fotę silnika i policz sobie.Koło pasowe,pompa wody ,i ile zostało rolek ,i napinaczy z rolką.?Zagadka.
_________________
R.R.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Pasek wielorowkowy
kerbi Rover serii 75, MG ZT 3 Pią Maj 06, 2011 06:47
kerbi
Brak nowych postów [MG ZT-T] CDTi pasek wielorowkowy
alter6 Rover serii 75, MG ZT 8 Wto Paź 14, 2014 19:28
Balas87
Brak nowych postów [R75] Piszczący pasek
chicken57 Rover serii 75, MG ZT 1 Pią Mar 23, 2012 19:00
apples
Brak nowych postów [R75] Łańcuch czy pasek
Niby łańcuch, a jednak pasek ?
Bulway Rover serii 75, MG ZT 16 Sro Lut 03, 2010 15:54
domel-x
Brak nowych postów [R75] Zerwany pasek od alternatora
Eros Rover serii 75, MG ZT 4 Sob Mar 07, 2015 14:51
Eros



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink