Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2005
Wiram,przymierzam sie do wymiany paska wielorowkowego.Podobno sa dwa.Jak to najprosciej zrobic,jakies sugestie jak sie do tego zabrac? Slyszalem ze to masakra
SPAMU¦
Wysłany: Sro Kwi 04, 2018 21:04 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
no masakra
Sa 2, jeden do klimy ale z tym nie ma problemu z wymianą a drugi od osprzętu i tu jest problem.
Kluczem 24 łapiesz za napinacz i jak ci sie uda go zluzować tak zeby klucz nie spadł ze śruby i założyć pasek to sukces. Miejsca jest tyle ze klucz 24 musiałem szlifować bo sie nie mieścił miedzy napinacz a ramę auta, a jak wlazł to spadał
Wymyśliłem prostszy sposób, gdzieś go juz tu opisywałem. Wymaga zrzucenia zderzaka i przędnej lampy lewej. Odkręcasz kolo od pompy wspomagania. Za to kolo zaczepiam jakas linke i doczepiam ja do 0,5m dechy którą zapieram od pas przedni robiąc dźwignie. W taki sposób łatwo założyć pasek w 1 osobę i bez klucza 24
Tez murze wymienić bo już z 5 lat smiga na pasku. Masz może typ tego dłuższego paska wielokolorowego?
Nie mam symbolu,ale w sklepie na pewno będą wiedzieć. Jak zmieniacie paski to trzeba zmienić wszystkie rolki czy nie koniecznie? Ile tych rolek wogole jest?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum