Wysłany: Pon Kwi 02, 2007 23:05 [R620] Kilka pytań "świeżaka"
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Jako, iz jestem nowym uzytkownikiem 620 SDi, mam tez kilka nurtujących mnie pytań , ale zaczne od tego :
- czy w 620 SDi z rocznika 1996 manetki regulacji lusterek w drzwiach lewych i szyb (wiadomo gdzie ) są fabrycznie podświetlane ? U mnie w nocy jest całkowita ciemność i tak mnie to trochę dziwi....
- czy i ewentualnie gdzie - da sie kupić obudowę pilota do otwierania/zamykania samochodu ? Nabyłem auto z już popękanymi przyciskami w pilocie, a co gorsza właśnie wczoraj - odmówił mi on całkowicie posłuszeństwa i mam tylko nadzieję, ze to tylko bateria...
- jak waszym zdaniem sprawa przebiegu 205 tys km ( w tym juz całe 4 tys. moje )wyglada w tej klasie auta ?
- poprzedni właściciel, ściągnał reczna pompkę paliwa (gruszke z węzykami), która pozostawił mi w spadku w bagazniku. Ostatnio przy porannych odpalaniach samochodu (luty / marzec br. ) dość uciążliwe okazało się 20 sekundowe meczenie rozrusznika.
Po wymianie świec, problem zauważalnie zniknął - lecz nie ostatecznie ...
Niekiedy, zdaży mu sie troche jeszcze pomeczyc , ale zastanawiam sie , czy czasem to nie ma zwiazku z tzw. zaworkiem paliwa, poprzez którego nieszczelność paliwo cofa sie z obiegu . Dodam, ze przy podgrzewaniu "żarówek" przy rozruchu, przekrecam kluczykiem nawet te 3-4 sekundy po tym jak zgaśnie żółta kontrolka grzania - bo wiem, iż mimo ta zgaśnie, to świece pogrzewają sie dalej - czego dowodem jest "tyknięcie" spod maski dajace sie usłyszeć nieco pozniej
- przy jeździe z klima, systematycznie co jakiś czas ( ok. 2-3 min ) , słychać specyficzne "tyknięcie" , coś jakby klima sie zalaczala i wylaczala. Ten dzwiek kojarzy mi sie z odgłosem iskry w elektronice, wydobajacy się gdzieś ze środka pulpitu. Zauwazylem tez wtedy , iz jadac stała predkością - przykładowo na 4'ce przy 60'tce, auto wyraźnie - choc nieznacznie przeskakuje w "mocy ciągowej " po czy po ponownym tyknięciu - znowu ją odzyskuje . I tak w kółko . ....
Dodam, iż klimę mam świeżo nabitą , a układ okazał się w 100% szczelny
Będe wdzieczny ze wszelkie uwagi i porady
Z góry THX
brt: dopisałem typ silnika w temacie, a Ty dopisz rocznik
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Gru 30, 2010 22:57, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pon Kwi 02, 2007 23:05 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 8 razy Dołączył: 12 Gru 2006 Posty: 298 Skąd: Nowa Sól/Wrocław
Wysłany: Pon Kwi 02, 2007 23:12
PcSlave napisał/a:
czy w 620 SDi z rocznika 1996 manetki regulacji lusterek w drzwiach lewych i szyb (wiadomo gdzie ) są fabrycznie podświetlane ? U mnie w nocy jest całkowita ciemność i tak mnie to trochę dziwi....
Coś chyba było o tym jeszcze na grupach.. nie pamiętam czy dotyczyło to 400 czy 600 ale odpowiedz brzmiała nie, nie są podświetlane. Odsyłam do Archiwum
PcSlave napisał/a:
- czy i ewentualnie gdzie - da sie kupić obudowę pilota do otwierania/zamykania samochodu ? Nabyłem auto z już popękanymi przyciskami w pilocie, a co gorsza właśnie wczoraj - odmówił mi on całkowicie posłuszeństwa i mam tylko nadzieję, ze to tylko bateria...
w/g mnie takie dzialanie klimy jest normalne, klimatyzator mimo ze jest wlaczony to nie dziala caly czas, rozne czujniki wylaczaja go okresowo, a to tykanie ktore slyszysz to pewnie przekaznik lub sprzeglo elektromagnetyczne sprezarki klimy, ale ono jest w komorze silnika, sprzeglo tyka duzo glosniej wiec stawiam ze to wlasnie je slyszysz,
w momencie zalaczenia sie sprzegla wlacza sie sprezarka, wiec obciaza ona silnik dlatego czujesz spadek mocy
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
w/g mnie takie dzialanie klimy jest normalne, klimatyzator mimo ze jest wlaczony to nie dziala caly czas, rozne czujniki wylaczaja go okresowo, a to tykanie ktore slyszysz to pewnie przekaznik lub sprzeglo elektromagnetyczne sprezarki klimy, ale ono jest w komorze silnika, sprzeglo tyka duzo glosniej wiec stawiam ze to wlasnie je slyszysz,
w momencie zalaczenia sie sprzegla wlacza sie sprezarka, wiec obciaza ona silnik dlatego czujesz spadek mocy
Co do szyb PITER, czy jest jakiś "knif" na otwarcie obudowy tych przycisków? Tak zeby czegoś nie uszkodzic?
Czy poprostu mozna najzwyklejsza metoda : srubokret + troche zdolności manualnych ?
Co do szyb PITER, czy jest jakiś "knif" na otwarcie obudowy tych przycisków? Tak zeby czegoś nie uszkodzic?
Czy poprostu mozna najzwyklejsza metoda : srubokret + troche zdolności manualnych ?
Poszukaj w archiwum - były conajmniej dwa dokładne opisy.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Co do szyb PITER, czy jest jakiś "knif" na otwarcie obudowy tych przycisków? Tak zeby czegoś nie uszkodzic?
Czy poprostu mozna najzwyklejsza metoda : srubokret + troche zdolności manualnych ?
Tam są zatrzaski. Trzeba podważyć w odpowiednim miejscu, ale nie pamiętam w którym.
Zobacz do RAVE (link jest w FAQ technicznym)
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Sie 2002 Posty: 226 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro Kwi 04, 2007 10:17
PcSlave napisał/a:
Co do szyb PITER, czy jest jakiś "knif" na otwarcie obudowy tych przycisków? Tak zeby czegoś nie uszkodzic?
Czy poprostu mozna najzwyklejsza metoda : srubokret + troche zdolności manualnych ?
Na pewno ten moduł wyjdzie Ci przednią częścią do góry, bo z tyłu trzymają to wiązki elektryczne.
Podważasz to z boku, z obu stron, w przedniej części, o ile pamiętam.
Żaróweczki masz od spodu, dwie. Wyjmujesz je obracając oprawki o pół obrotu chyba.
Źaróweczki (bez oprawek) w sklepie z częściami elektronicznymi po 1.50 chyba...
Gotowe z oprawkami, oryginalne, w ASO HONDA są chyba po 15 zeta.
_________________ "Racing Is Life. Anything that happens before or after is just waiting..."
S.McQueen, Le Mans
Spoko, dzieki .. Jak tylko znajde chwile czasu , to sprobuje pogrzebac , a skoro jesteśmy juz przy zarowkach - to czy ktos z was probował juz zmienic kolor podswietlenia zegarów i innych podswietlanych dupsów ?
Co o tym sadzicie ? Boje sie grzebac przy desce rozdzielczej , aby nie naruszyc fabrycznie przykreconych srubek i tym samym wole uniknac pozniejszych trzasków plastikowych elementów ..
A tak wogole , to sa dostepne takie zarówki w innych kolorach? I jak to wyglada w praktyce ? (chodzi mi o efekt)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum