Wysłany: Wto Maj 08, 2018 15:56 [45]Podłączanie zegara doładowania turbiny
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003
Witam ,zakupilem taki oto zegarek http://tuningkingzshop.pl...HITE-52-mm/8212 czy ktos montowal i wie na szybko w co sie podpiac zeby wylapac plusa ,mase wezme ze srubki ktora trzyma bezpieczniki ,nie posiadam miernika a nie chce grzebac na pałe,dzięki
[ Dodano: Wto Maj 08, 2018 16:56 ]
Panowie zegar podpięty max jaki pokazuje przy pełnym bucie to 0,9bara ,czy takie cisnienie to norma i czy mozna bezpiecznie podniesc dawke wtlaczającego powietrza i do jakich wartosci ,dzięki
SPAMU¦
Wysłany: Wto Maj 08, 2018 15:56 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Panowie mam problem z kolektorem ssacym jest bardzo duza nieszczelnosc na uszczelce miedzy kolektorem a rurą ktora lączy sie przewodem gumowym z intercoolerem ,te dwie czesci trzyma tylko jedna srubka droga wogole bo jest gwint obrobiony ale z tym sobie poradze wystarczy przegwintowac ,bardzo mocno ucieka z tamtąd cisnienie ostatnio zauwazylem mocne dymienie i brak mocy mysle ze to wlasnie przez nieszczelnosc,moje pytanie czy moge wyrzucic uszczelke a dac to tylko na silikon Reinza ,dzięki pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum