Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2004
Cześć.
Wymieniłem sobie chlodnice klimatyzacji bo moja wyglądala fatalnie pojechalem do kolegi na warsztat aby odzyskac czynnik przed zdjeciem chlodnicy aby go potem nabic po zmiane chlodnicy na nową bo po co puśćić go w eter.
Zauważylem że nawet po zdjeciu chlodnicy i pustym układzie
Wentylator sie załacza jak włacze klimatyzacje tak chyba nie powinno byc prawda?
Oco chodzi.
A zapomnialem nawet gdy odepne czujnik cisnienia kompresor nadal sie załączy gdy wyłącze funkcje ECON PRZYPOMINAM ŻE PRZY PUSTYM UKŁADZIE!
Nie krzycze,pisze bo potrzebuje pomocy to chyba nic zlego.
Ostatnio zmieniony przez Waldeczek Pon Cze 04, 2018 19:10, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Cze 04, 2018 18:15 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Chodzi o to że nawet jak klima była nabita i wyłączona czyli na econ to rurki od klimy byly jedna zimna a jedna ciepła i tak powinno być no.ale nie przy wyłączonej czy sie myle.
[ Dodano: Wto Cze 05, 2018 20:32 ]
A może to wina mojej chlodnicy była,dzis wimieniłem na nową ale jeszcze nie nabiłem.
Film.
https://youtu.be/AcspG5_tdHI
Zauważylem że nawet po zdjeciu chlodnicy i pustym układzie
Wentylator sie załacza jak włacze klimatyzacje tak chyba nie powinno byc prawda?
Oco chodzi.
A zapomnialem nawet gdy odepne czujnik cisnienia kompresor nadal sie załączy gdy wyłącze funkcje ECON PRZYPOMINAM ŻE PRZY PUSTYM UKŁADZIE!
Jak to spawdzasz że kompresor nadal działa po czym bo mnie to zastanawia?? Dla informacji twojej jak wyłączasz funkcję ECON to załącza się automatycznie tryb auto czyli włączenie klimatyzacji Polecam zacząć od przeczytania instrukcji obsługi tam jest to opisane https://www.google.com/se...lient=firefox-b
Waldeczek, nie miałeś przypadkiem coś bardziej dłubane przy samym agregacie i układzie klimy? Może coś tam czynnika jednak jest?. Masz zimną tą grubszą rurkę przy pustym układzie?
W R75 przy seryjnym rozwiązaniu przy przełączeniu w tryb ekono (temperatura otoczenia ~20C, sprawny wentylator, agregat, odpowiedni poziom czynnika w układzie) obie rurki są w podobnej temperaturze (lekko ciepłe). Sprawdzałem przed chwilą. Jazda i pęd powietrza który mógłby ewentualnie trochę chłodzić chłodnicę klimy "pasywnie" nie wpłynęły znacząco na temperaturę obydwu rurek. Po przełączeniu w tryb auto grubsza rurka momentalnie robi się bardzo zimna.
_________________ Kontakt: 780177880 email wiadomość nadmiarowe części, gadżety i akcesoria do Rovera 75 i MG
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum