Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZT 190 ]brak tuleji wachacza?!
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZT 190 ]brak tuleji wachacza?!
Autor Wiadomość
kapeczul 



Dołączył: 09 Lip 2017
Posty: 6



Wysłany: Pią Cze 15, 2018 17:38   [MG ZT 190 ]brak tuleji wachacza?!
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2003

Witam, jakiś miesiąc temu mechanik wymieniał mi tuleje wahaczy przednich, na poliuretanowe z Olkusza składające się z dwóch części ( pomarańczowa tuleja i żółty wkład na wahacz).
Parę dni po odebraniu auta od mechanika na dohamowuwaniu przy parkowaniu czuć było delikatne drgania, pomyślałem że kończą się tarcze, dla pewności zadzwoniłem do mechanika zapytać, on potwierdził. Zostawiłem ten wydatek na następny keisiac bo za dużo nie jeżdżę tym autem, ale dziś odkręciłem koło i zobaczylrm że tarcz i klocki są ok, za to tuleja na wahaczu luźna, okazlo się że nie ma tego żółtego wkładu tuleji..
Teraz kwestia czy mechanik zjebał robote, bo zarzeka się że nabijał ją, czy może dostałem trefna tuleje?
Spotkaliście się kiedyś z takim przypadkiem ?? Ja jestem zatkany..
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Cze 15, 2018 17:38   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
marcin.misek 
Klubowicz



Profesor
Coding Group


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 1063



Wysłany: Pią Cze 15, 2018 17:51   

kapeczul napisał/a:
Teraz kwestia czy mechanik zjebał robote, bo zarzeka się że nabijał ją, czy może dostałem trefna tuleje?

Albo jedno albo drugie, albo jedno i drugie.
I nie jeździj
kapeczul napisał/a:
Ja jestem zatkany..
samochodem tylko załóż nowe tuleje + zbieżność dla pewności..
kapeczul napisał/a:
Ja jestem zatkany..

No.. nie wiem co o tym mysleć.

Generalnie - popsuło się trzeba naprawić, gdzieś na forum jest wątek o tym ze te tuleje potrafią się wyślizgiwać. Musiałbyś poszukać.
_________________
Kodowanie, diagnoza R75/MG ZT
Dopisywanie kluczy, pilotów
Chiptuning : CDT -> CDTI-> i wiecej
 
 
 
sash997 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 1654
Skąd: wieluń



Wysłany: Pią Cze 15, 2018 22:25   

moim zdaniem jeśli spadła żółta tuleja z wahacza to mechanik spiepszył bo założył to odwrotnie...te żółte mają rant i może sie wysunąć ale w strone wahacza a nie do tyłu, teraz niechmechanik Ci odkupi tuleje i poprawi drugą bo jak też tak wsadził to też spadnie
_________________
-DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
 
 
 
adam_26 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 16 Cze 2014
Posty: 1000
Skąd: Rzeszów

Rover 75

Wysłany: Sob Cze 16, 2018 06:25   

sash997 napisał/a:
moim zdaniem jeśli spadła żółta tuleja z wahacza to mechanik spiepszył bo założył to odwrotnie

dokładnie myślę ze na 99% jest właśnie tak. Najlepiej zrób zdjęcie i wrzuć fotę to potwierdzimy to. ;)
_________________
:pisze:
 
 
columbus73 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 189
Skąd: Rybnik



Wysłany: Czw Cze 21, 2018 02:16   

Dokładnie tak jak wyżej źle czyli odwrotnie zalozone poliuretany. Sam tak kiedys zalozylem na jednym wachaczu z ( szybkości i doskonałości oczywiście :P ) Wypadła tulejka i potem dokupywalem w okluszu tylko to co mi wypadlo .
_________________
Aby nasze życie było twórcze, musimy pozbyć się lęku przed popełnieniem błędu
Krzysztof 605059876
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Cze 21, 2018 12:45   

sash997 napisał/a:
moim zdaniem jeśli spadła żółta tuleja z wahacza to mechanik spiepszył bo założył to odwrotnie...te żółte mają rant i może sie wysunąć ale w strone wahacza a nie do tyłu, teraz niechmechanik Ci odkupi tuleje i poprawi drugą bo jak też tak wsadził to też spadnie

Św słowa ;) Już nie pierwszy taki przypadek. Chociaż nic nie pobije Cytrnów i Gumiaków, którzy w BMW serii 5 założyli lewy wahacz na prawą stronę ;) I się dało !! ! :) Tylko ze zbieżnością sobie nie poradzili i auto dziwnie jechało...
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [75] kv6 wklejanie tuleji
Czubione Rover serii 75, MG ZT 11 Sro Lut 18, 2015 13:52
SeniorA
Brak nowych postów [R75] tuleja wachacza
grota10 Rover serii 75, MG ZT 6 Pią Gru 02, 2016 19:45
grota10
Brak nowych postów [R75] Po wymianie tulei wachacza przód, dziwne stukanie
krzysiek_551166 Rover serii 75, MG ZT 10 Sob Cze 14, 2014 12:21
krzysiek_551166
Brak nowych postów [R75] Brak majonezu, brak cappuccino a płynu ubywa
zetkaii Rover serii 75, MG ZT 17 Wto Kwi 26, 2011 16:38
lukasz416
Brak nowych postów [R75] Wypadanie zapłonu, brak ładowania, brak mocy.
Ramzes120 Rover serii 75, MG ZT 2 Pon Lip 22, 2019 19:17
Ramzes120



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink