Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2003
Witam, jakiś miesiąc temu mechanik wymieniał mi tuleje wahaczy przednich, na poliuretanowe z Olkusza składające się z dwóch części ( pomarańczowa tuleja i żółty wkład na wahacz).
Parę dni po odebraniu auta od mechanika na dohamowuwaniu przy parkowaniu czuć było delikatne drgania, pomyślałem że kończą się tarcze, dla pewności zadzwoniłem do mechanika zapytać, on potwierdził. Zostawiłem ten wydatek na następny keisiac bo za dużo nie jeżdżę tym autem, ale dziś odkręciłem koło i zobaczylrm że tarcz i klocki są ok, za to tuleja na wahaczu luźna, okazlo się że nie ma tego żółtego wkładu tuleji..
Teraz kwestia czy mechanik zjebał robote, bo zarzeka się że nabijał ją, czy może dostałem trefna tuleje?
Spotkaliście się kiedyś z takim przypadkiem Ja jestem zatkany..
SPAMU¦
Wysłany: Pią Cze 15, 2018 17:38 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Pią Cze 15, 2018 22:25
moim zdaniem jeśli spadła żółta tuleja z wahacza to mechanik spiepszył bo założył to odwrotnie...te żółte mają rant i może sie wysunąć ale w strone wahacza a nie do tyłu, teraz niechmechanik Ci odkupi tuleje i poprawi drugą bo jak też tak wsadził to też spadnie
_________________ -DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
Dokładnie tak jak wyżej źle czyli odwrotnie zalozone poliuretany. Sam tak kiedys zalozylem na jednym wachaczu z ( szybkości i doskonałości oczywiście ) Wypadła tulejka i potem dokupywalem w okluszu tylko to co mi wypadlo .
_________________ Aby nasze życie było twórcze, musimy pozbyć się lęku przed popełnieniem błędu
Krzysztof 605059876
moim zdaniem jeśli spadła żółta tuleja z wahacza to mechanik spiepszył bo założył to odwrotnie...te żółte mają rant i może sie wysunąć ale w strone wahacza a nie do tyłu, teraz niechmechanik Ci odkupi tuleje i poprawi drugą bo jak też tak wsadził to też spadnie
Św słowa Już nie pierwszy taki przypadek. Chociaż nic nie pobije Cytrnów i Gumiaków, którzy w BMW serii 5 założyli lewy wahacz na prawą stronę I się dało ! Tylko ze zbieżnością sobie nie poradzili i auto dziwnie jechało...
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum