Wysłany: Wto Cze 26, 2018 16:09 [R75] Problem z pracą silnika
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002
Witam wszystkich klubowiczów
Mam problem z pracą mojego Silnika 2.0 CDT (115KM ) problem wygląda następująco :
Pod czas jazdy samochodem auto po prostu zgasło na początku myślałem że to zew. pompka paliwa ale po wymianie problem wygląda tak samo to znaczy samochodu odpala bez biegu chodzi normalnie ale po dodaniu gazu samochód gaśnie tak samo wygląda pod czas próby ruszenia spokojnie można sobie ruszyć z samego sprzęgła ale aby dotknę gazu i samochód znów umiera.
Może ktoś miał taki problem w czym tkwi kłopot ? moje kolejne podejrzenie to pompa wewnętrzna czy może to jest błędny trop .
Ostatnio zmieniony przez Knightx11x Wto Cze 26, 2018 16:17, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Wto Cze 26, 2018 16:09 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Tylko najpierw upewnij się, że wiesz gdzie on jest
Jak patrzysz na silnik stojąc przed autem, to jest na wysokości pasażera tuż za osłoną silnika bliżej ściany grodziowej. Z niego schodzi plastikowa rurka wprost na gniazdo turbiny. Wtyczkę można siłowo, podważając śrubokrętem zdjąć. Bo żeby zrobić to porządnie należałoby zdjąć pokrywę oraz poluzować śruby od filtra powietrza.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Jeżeli już jesteśmy by mi pomóc to mam drugie pytanie czy jest różnica w częściach w silnikach CDT CDti czy części do siebie pasują można je stosować na przemian czy to są dwa odległe światy ?
Witam dziś chciałem spróbować wyjąć przepływomierz ale zlokalizowanej jescze jeden mankament jakim jest zawór zwrotny o pomocy odpiecia przepływomierza napisze jak przyjdzie mi nowy zaworek
pytanie jeszcze kiedy ostatni raz był wymieniany filtr paliwa?
Niby nic wielkiego ale ostatnio kumpel miał podobny problem i po wymianie kilku części okazało się że z filter był zawalony
Witam dziś chciałem spróbować wyjąć przepływomierz ale zlokalizowanej jescze jeden mankament jakim jest zawór zwrotny o pomocy odpiecia przepływomierza napisze jak przyjdzie mi nowy zaworek
Ktoś napisze o co chodziło Koledze w tej wypowiedzi?
Jesteś pewny, ze masz problemy z ciśnieniem paliwa, że wymieniasz elementy po kolei?
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Byłem na badaniu komputerem i komputer wykazał 3 błędy od nosnie układu paliwowego skoki ciśnienia raz za małe raz za duże a naprawiam to w rodzinie jestem osobą stosunkowo młoda i kiedy mówię im iż poradziliscie mi zrobić tak a nie inaczej oni mnie nie słuchają i mówią że zrobią jescze inaczej
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum