Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Ciepły nawiew na pasażera i tył
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Ciepły nawiew na pasażera i tył
Autor Wiadomość
Kafar90 



Dołączył: 21 Lut 2016
Posty: 37
Skąd: Krzeszyce, Lubuskie



Wysłany: Nie Sty 22, 2017 19:57   

Ok tak zrobiłem ale wkoncu zacznie coś lecieć przez odpowietrznik czy nie?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Sty 22, 2017 19:57   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Nie Sty 22, 2017 20:38   

Musi, tylko odpal auto nagrzej do temperatury roboczej i później daj nawiew w kabinie na cieply i na max
_________________
75 Red Edition
 
 
Kafar90 



Dołączył: 21 Lut 2016
Posty: 37
Skąd: Krzeszyce, Lubuskie



Wysłany: Nie Sty 22, 2017 22:47   

No tak zrobiłem, rozgrzalem odkrecilem odpowietrznik i przez chwilę była tam woda w otworze ale po chwili już nic nie było i tak chodził sobie z 10 min i tam się nic nie działo chyba że powietrza mam tyle. Ale jak dodam gazu to wyleci woda z odpowietrznika. Jutro spróbuję jeszcze raz.
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Pon Sty 23, 2017 11:40   

Dolewaj plynu
_________________
75 Red Edition
 
 
JaCu 




Dołączył: 09 Sty 2017
Posty: 61

Rover 75

Wysłany: Pon Sty 23, 2017 15:41   

Jestem po czyszczeniu. Ciepłe powietrze zagościło w całej kabinie (z wyjątkiem nawiewów tylnych, ale tak ma być)
Do czyszczenia użyłem tabletek do odkamieniania ekspresu italico z biedronki. Płukanie było z sześć razy, aż cały syf wyszedł, a wszystkie rurki rozgrzały się równomiernie.
Najwiekszy problem sprawiła trzecia śruba trzymająca rurki i ponowne połączenie ich obejmami. Sama nagrzewnica wyszła z miejsca jakby była na kołach.

Nie odkręcałem wlewu płynu chłodniczego przed rozkręceniem nagrzewnicy, wyleciał niecały litr płynu. Zebrałem go poprzez lejek do blaszki na ciasto :mrgreen: Po ponownym zamocowaniu odpowietrzylem układ w następujący sposób : butelka z odcietym dnem, dopasowana do otworu wlewu płynu i wlożona w niego. W nią wlana ta sama ilość płynu, co się wylala + 10%. Odkrecony otwór odpowietrzający. Uruchomiony silnik do momentu nie wessania całego płynu. Po czym zakręcenie zbiornika płynu i czekanie na całkowite odpowietrzenie. Utrzymywalem obroty w okolicach 1500. Na koniec zakręcenie zaworu odpowietrzającego.
 
 
CoCu 



Dołączył: 14 Gru 2017
Posty: 62
Skąd: tunel



Wysłany: Sro Cze 27, 2018 21:39   

A u mnie problem jest następujący.
Odpalam auto, jadę kilkanaście minut i mimo wyłączonej klimy, leci mi na nogi strumień ciepłego powietrza. Włączam klimatyzację, ustawiona jest na 20 czy 19 stopni na tryb Auto z kratek na desce leci chłodne powietrze, a dołem nadal ciepłe. Jak na panelu klimy ustawię brak nadmuchu na nogi, to wtedy przestaje dmuchać na nogi, ale mimo to wciąż jak ręką sprawdzam to leciutko ciepłe wylatuje.
Dopiero jak jeszcze obniżę temperaturę, to zaczyna na nogi lecieć chłodne powietrze.
Wcześniej tak nie było, to jest dopiero od kilkunastu dni od wizyty w serwisie. Był wymieniany moduł komfortu, ale to chyba nie ma związku?
Czy winna może być nie domykająca się klapka zamykająca nawiew na nogi?
Denerwuje mnie to ostro, bo mi się w aucie jakiś mikroklimat przez to wytwarza a po za tym mocno nie ekonomiczne jest chłodzenie grzania.
 
 
 
SyntaX 



Pomógł: 93 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 2228
Skąd: Łódź



Wysłany: Czw Cze 28, 2018 20:31   

Zrób kalibrację silniczków krokowych w klimie
 
 
CoCu 



Dołączył: 14 Gru 2017
Posty: 62
Skąd: tunel



Wysłany: Pią Cze 29, 2018 15:34   

A czy mógłbyś napisać, jak to się robi? Bo szukam na forum, ale nie znajduję miejsca gdzie by opisano jak to wykonać.
 
 
 
marcin.misek 
Klubowicz



Profesor
Coding Group


Pomógł: 53 razy
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 1058



Wysłany: Pią Cze 29, 2018 18:02   

CoCu napisał/a:
Bo szukam na forum, ale nie znajduję miejsca gdzie by opisano jak to wykonać.

W R75 nie ma takiej procedury, w T4 nie widziałem czegoś takiego wiec zgaduję ze nie ma magicznej procedury które by to robiła.
_________________
Kodowanie, diagnoza R75/MG ZT
Dopisywanie kluczy, pilotów
Chiptuning : CDT -> CDTI-> i wiecej
 
 
 
adam_26 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 16 Cze 2014
Posty: 1000
Skąd: Rzeszów

Rover 75

Wysłany: Sob Cze 30, 2018 06:29   

marcin.misek napisał/a:
CoCu napisał/a:
Bo szukam na forum, ale nie znajduję miejsca gdzie by opisano jak to wykonać.

W R75 nie ma takiej procedury, w T4 nie widziałem czegoś takiego wiec zgaduję ze nie ma magicznej procedury które by to robiła.


A może Syntax ją zna i się z nami podzieli ?? :cool:
_________________
:pisze:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] od strony pasażera zimny nawiew ciągle przyczyna??
borsuk88 Rover serii 75, MG ZT 10 Sro Sty 08, 2014 00:43
sqiddy25
Brak nowych postów [R75] Problem z odpalaniem gdy ciepły
Bulek Rover serii 75, MG ZT 4 Sob Lis 05, 2011 19:11
mimo66
Brak nowych postów [R75] Nie odpala ciepły silnik
emilpaszek Rover serii 75, MG ZT 8 Wto Wrz 16, 2008 13:36
jacekmarus
Brak nowych postów [R75] Ciepły silnik nie wkręca się na obroty
Agac Rover serii 75, MG ZT 18 Pon Gru 10, 2007 22:08
Agac
Brak nowych postów [R75] Ciężko odpalał ciepły,rano już nie odpala
mlody1940 Rover serii 75, MG ZT 20 Czw Paź 13, 2016 10:07
Arkadio89



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink