MTF wcale nie jest taki tani, ale muszęgo zmienić, bo jak samochód zimny to drugi bieg nie chce wskoczyć. ( nie wiem czy t jest wina oleju) ale jak wiesz sprzęgło mam nowe i odpukać zero problemów ze sprzęgłem właśnie.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lis 16, 2009 18:02 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Pon Lis 16, 2009 18:10
Zdejmij jeszcze raz cięgna z główek przy skrzyni, nasmaruj je oraz linki smarem grafitowy i zobaczysz jak będzie. U mnie pomogło. Nałożyłem jeszcze smaru w gumy (harmonijki) na zakończeniu linek.
Ja płaciłem za 2l - ok. 90zł. Na allegro też mieli w oryginalnych bańkach Rovera.
a ja mam takie pytanko ostatnio przy temperaturach ponizej 0 stopni jak wciskam sprzeglo to pompka popiskuje ,piszczy przy wciskaniu co moze byc nie tak ?
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
tak ten, użyć smar silikonowy, wazelina za chwile sie wytrze i będzie tak samo
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Kupisz taki smar na stacji benzynowej. w takich małych plastikowych buteleczkach z dozownikiem.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Ostatnio odzywałem się w kwestii wymiany sprzęgła w tym temacie. Dopiero niedawno zauważyłem, że to dział Land Rovera, więc kontynuuje tutaj.
Ponownie mam kilka pytań.
Mianowicie, czy jeśli skrzynia biegów po przyłapaniu śrubami pomału się schodzi z silnikiem, czy jest opcja, że na wałek nie trafiłem albo z półosią? I ogólnie czy na coś konkretnego zwrócić uwagę przy zakładaniu?
Czy dedykowany olej (chyba Texaco) jest rzadki? Generalnie ciężko to określić. Zamówiłem go przez internet ale jest rozlewany z beczek to nie mam etykiety. Wydaje mi się to dość przesadnie rzadkie i wole się upewnić żeby tam jakiegoś spustoszenia nie zrobić.
I ostatnie, przez moją nadgorliwość i gorącą głowę odkręciłem mechanizm zmiany biegów. Chciałem go ściągnąć, oczywiście się nie udało. Chcąc przykręcić pojawił się problem bo stawia duży opór, mocniej nie chce kręcić bo gwinty pójdą.
Dorzucam zdjęcie, słaba jakość ale już robione po ciemku.
Ktoś z roverowiczów wie jak to cacko z powrotem wsadzić na swoje miejsce?
[ Dodano: Sob Lip 28, 2018 07:03 ]
Dla innych nadgorliwców - wystarczy cierpliwie popukać młotkiem w tą wystającą tuleje i całość pomału się schowa.
Teraz coś gorszego. Mam już wszystko przyłapane, wszystko skręcam. Wystarczy mi dociągnąć na śrubach skrzynie biegów i pojawił się wyciek oleju silnikowego
Rzecz w tym, że jak wszystko było rozebrane to było sucho, teraz cieknie kiedy wszystko mam zrobione. Nie mam zbytnio czasu ponownie to rozkręcać.
Ktoś wie co to może być?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum