Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2002
Mam nadzieje, że mi pomożecie chyba z jednym z większych bolączek kupionego MG.
Obok sprzegła mam przycisk, który uruchamia wentylator (chłodnicy?).
Sprzedający twierdził, że poporzedni właściciel coś skopał i ten wentylator powinien być uruchamiany przy włączeniu klimy lub staniu w korku żeby nie zagotować silnika. Przy normalnej jeździe go nie używał.
Wybieram się do elektryka za parę dni tylko chce zasięgnąć Waszej opinii - czego się spodziewać czy się spotkaliście z takim rozwiązaniem ręcznego uruchamiania wentylatora?
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lip 29, 2018 12:02 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
lucrah, ręczne uruchamianie co? O.o Światło stopu też jest na przycisk w kierownicy? Myślałem, że kawałek drutu zamiast rączki otwierania maski to było przegięcie u mnie... Ale tu widzę jakiś wyższy poziom druciarstwa.
Trudno powiedzieć, czego się spodziewać. Jeżeli wentylator załącza się po tym pstryczku to znaczy, że prąd nie dolatywał oryginalną wiązką. Może jest gdzieś uszkodzona i trzeba będzie kopać, może wypięło się coś w puszce bezpieczników pod maską (F4).
czy się spotkaliście z takim rozwiązaniem ręcznego uruchamiania wentylatora?
Ja czegos takiego nie widzialem - nie w tym samochodzie .
Toż to jakis rzeżnik pewnie naprawiał.
W zależności od tego co jest uszkodzone - naprawa moze byc albo tania albo droga.
Sądze ze do odtworzenia bedzie cała puszka strerująca pracą wentylatora. Nie wiadomo tez czy nie są poucinane jakies kable przy module BCU.
To nie bedzie szybka akcja
Ale da sie naprawić.
lucrah, o kuźna dziewczyno!!!
Zakladaj temata na swoje auto bo widzę, że ciekawie będzie
Nie śmieję z Twojej przypadłości, ale z samego faktu na co ludzie potrafia wpaść.
"Przycisk przy sprzęgle" Wychodzi na to, że przy czyimś zamyśle wiatrak należałoby włączyć podczas postoju w korku przy podnoszącej się wskazówce temperatury płynu.
Masakra! A niech komuś się zapomnie....
Tak jak marcin.misek, ja bym obstawiał za puszką sterującą.
Będziesz się musiała dobrać do auta i posprawdzać wszystko. Oby to były głupoty
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
lucrah siemka.
No co na pstryczka nie może być Aimp12 też miał na pstryczka jak mu działał wentylator non stop po zapłonie bo miał ECU od automata i o tym nie wiedział .
Przyjedz na spota do Rzeszowa albo w przyszły weekend to Ci to sprawdzimy Ważne żeby wentylator w ogóle działał, jak to włączysz szkoda że o to na forum się nie zapytałaś przed kupnem. Uwaga w taką pogodę jak teraz jeździj non stop z włączonym wentylatorem żeby czasem nie uszkodzić silnika przegrzaniem do czasu aż nie ogarniesz tego wentylatora.
adam_26, Jeżdżę non stop z włączonym bo jak jest wyłączony to klima nie działa ..
Spodziewam się, że to może nie być pierdoła, ale do ogarnięcia. W tym tygodniu podjadę do elektryka żeby na to zerknął tylko nie wiem czy podoła MG
Na spot do Rzeszowa się wybieram, więc może będę szukać pomocy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum