Forum Klubu ROVERki.pl :: [45]Adapter podstawki filtra oleju M20x1.5
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[45]Adapter podstawki filtra oleju M20x1.5
Autor Wiadomość
lukanio44 



Dołączył: 14 Kwi 2017
Posty: 51



Wysłany: Wto Sie 14, 2018 15:28   [45]Adapter podstawki filtra oleju M20x1.5
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003

Witam,czy ktos probował nakrecic adapter m20x1.5 na gwint od filtra oleju,kupilem sobie zegar do sprawdzenia cisnienia oleju razem z podstawką i za hu... nie moge nakrecic tego adaptera ,gwint zewnetrzny wkreca sie idelanie do filtra oleju ale wewnetrzny ktory wkreca sie w gwint z pompy oleju nie chce sie nakrecic ,dzięki za pomoc
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Sie 14, 2018 15:28   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Wto Sie 14, 2018 16:35   

Ja próbowałem.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
lukanio44 



Dołączył: 14 Kwi 2017
Posty: 51



Wysłany: Wto Sie 14, 2018 17:02   

Nakręciles go???
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Wto Sie 14, 2018 17:11   

Tak, ale tylko kawałek. Mamy inny gwint w pompie oleju więc to nic dziwnego.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
lukanio44 



Dołączył: 14 Kwi 2017
Posty: 51



Wysłany: Wto Sie 14, 2018 17:23   

Co radzisz zrobic? wkrecil by to na sile ale wtedy juz musialo by byc na stale i problem by byl gdy z podstawki pokazal by sie olej ,nie mam pomyslu cholera
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Sie 14, 2018 20:22   

Jesli mnie pamiec nie myli, to potrzebujesz czegos takiego:
https://allegro.pl/adapter-3-4-16-podstawka-pod-filtr-oleju-3-4x16-i7493791944.html
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
lukanio44 



Dołączył: 14 Kwi 2017
Posty: 51



Wysłany: Sro Sie 15, 2018 08:50   

Kolego Markzo adapter który podałeś w linku jest za mały to jest 16 u nas by nakrecic na gwint z pompy oleju potrzeba 20 tylko nie w tym rzecz bo taki już mam, problem polega na tym że w ogóle nie da się adaptera nakręcić na nasz gwint ,próbowałem już z dwoma adapterami żaden nie chce się wkręcić i nie wiem jak ten problem ugryźć
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sro Sie 15, 2018 09:19   

Zobacz sobie jaki masz gwint na filtrze. U nas jest 13/16-16.
To że wchodzi Ci M20 w filtr to normalne. Spróbuj odkręcić śrubę 17mm kluczem 16 i 18mm. 16mm Ci nie wejdzie a 18mm wejdzie i będzie obrabiał łeb śruby.
Tak samo jest w tym przypadku, wchodzi minimalnie w pompę oleju bo M20 jest minimalnie mniejszy od 13/16-16 natomiast w filtr wchodzi bez problemu bo M20 jest mniejsze od 13/16-16. Do tego długość gwintu która w filtrze to kilkanaście mm a w pompie kilkadziesiąt mm.

To nie żadna filozofia ani technologia NASA.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Sie 15, 2018 10:14   

Slax podlinkowal :)
http://re5pect.pl/adapter...duplikat-1.html
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
lukanio44 



Dołączył: 14 Kwi 2017
Posty: 51



Wysłany: Sro Sie 15, 2018 12:21   

Chłopaki wiem ze u nas jest gwint 13/16 tylko co z tego przeciez adaptera jak z linku Slaxa nie wkrecisz na nasz gwint ,dlaczego goscie ze sklepu jesli kazali podac do jakiego auta idzie podstawka przyslali adpter M20 ,moze czegos nie rozumiem, swoją drogą 40zl ?? tu jest za 15 http://fmic.pl/podstawki-...7-podstawki-m20 ,Markzo mozesz podpowiedziec co zrobic w tym wypadku jesli wiesz oczywiscie bo to co napisales kazdy wie tylko nic z tego nie wynika zeby rozwiazac problem
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Sie 15, 2018 13:23   

Nie bardzo sie z Toba zgodze, wykrecilem z 2.0idt (2004r.) adapter i podstawke - wkrecilem do 2.0T. Nie dziwi mnie to, przeciez to bliznicze silniki, ba, pompy oleju ja takie same w dieslu i 2.0T.

Podlinkowales adapter M20, ja Ci pokazalem to co masz w silnik 13/16 UNF.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
lukanio44 



Dołączył: 14 Kwi 2017
Posty: 51



Wysłany: Sro Sie 15, 2018 13:40   

Podlinkowalem M20 ale ogolnie chodzilo mi o cene ,a mozesz mi podac jakiej firmy masz adapter i podstawke i jaki rozmiar ?? tu jest problem z gwintem na pompie jest inny anizeli w adapterze mam dwa nowe adaptery i zaden sie nie wkreci lapie za gwint ale wkreca sie krzywo i hu...
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sro Sie 15, 2018 19:55   

lukanio44 napisał/a:
Chłopaki wiem ze u nas jest gwint 13/16 tylko co z tego przeciez adaptera jak z linku Slaxa nie wkrecisz na nasz gwint

Dlaczego? To taki adapter jaki powinien być żeby wszystko siadło P&P.

lukanio44 napisał/a:
dlaczego goscie ze sklepu jesli kazali podac do jakiego auta idzie podstawka przyslali adpter M20

Zadzwoń do nich i się zapytaj.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
lukanio44 



Dołączył: 14 Kwi 2017
Posty: 51



Wysłany: Pią Sie 17, 2018 17:08   

Dalem sobie spokoj z tym adapterem ,kupilem trojnik firmy auto gauge wkrecilem w miejsce seryjnego czujnika cisnienia oleju i do owego trojnika wkrecilem czujnik pod zegar oraz oryginalny czujnik cisnienia wszystko super wyszlo
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Sie 18, 2018 07:31   

A jaki gwint ma seryjny czujnik ciśnienia oleju ?
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R416] Brak filtra powietrza.
bolcik Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Wto Lip 19, 2011 09:48
marcin316
Brak nowych postów [400R]Problem filtra kabiny
JEFF Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Nie Maj 19, 2013 19:50
andrew0503
Brak nowych postów [r45 iDT 2000] Wymiana filtra kabinowego
miuzziker Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Sob Maj 15, 2010 14:38
keczu
Brak nowych postów [R414si] wymiana filtra przeciwpylkowego
rudik- Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 97 Sro Wrz 16, 2009 08:14
IROLA
Brak nowych postów [R416] Po zmianie filtra nie odpala
podczas wymiany zrobilem zwarcie na akumulatorze
didymus Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Czw Sie 28, 2008 04:48
didymus



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink