Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003
Witam,czy ktos probował nakrecic adapter m20x1.5 na gwint od filtra oleju,kupilem sobie zegar do sprawdzenia cisnienia oleju razem z podstawką i za hu... nie moge nakrecic tego adaptera ,gwint zewnetrzny wkreca sie idelanie do filtra oleju ale wewnetrzny ktory wkreca sie w gwint z pompy oleju nie chce sie nakrecic ,dzięki za pomoc
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sie 14, 2018 15:28 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Co radzisz zrobic? wkrecil by to na sile ale wtedy juz musialo by byc na stale i problem by byl gdy z podstawki pokazal by sie olej ,nie mam pomyslu cholera
Kolego Markzo adapter który podałeś w linku jest za mały to jest 16 u nas by nakrecic na gwint z pompy oleju potrzeba 20 tylko nie w tym rzecz bo taki już mam, problem polega na tym że w ogóle nie da się adaptera nakręcić na nasz gwint ,próbowałem już z dwoma adapterami żaden nie chce się wkręcić i nie wiem jak ten problem ugryźć
Zobacz sobie jaki masz gwint na filtrze. U nas jest 13/16-16.
To że wchodzi Ci M20 w filtr to normalne. Spróbuj odkręcić śrubę 17mm kluczem 16 i 18mm. 16mm Ci nie wejdzie a 18mm wejdzie i będzie obrabiał łeb śruby.
Tak samo jest w tym przypadku, wchodzi minimalnie w pompę oleju bo M20 jest minimalnie mniejszy od 13/16-16 natomiast w filtr wchodzi bez problemu bo M20 jest mniejsze od 13/16-16. Do tego długość gwintu która w filtrze to kilkanaście mm a w pompie kilkadziesiąt mm.
To nie żadna filozofia ani technologia NASA.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Chłopaki wiem ze u nas jest gwint 13/16 tylko co z tego przeciez adaptera jak z linku Slaxa nie wkrecisz na nasz gwint ,dlaczego goscie ze sklepu jesli kazali podac do jakiego auta idzie podstawka przyslali adpter M20 ,moze czegos nie rozumiem, swoją drogą 40zl tu jest za 15 http://fmic.pl/podstawki-...7-podstawki-m20 ,Markzo mozesz podpowiedziec co zrobic w tym wypadku jesli wiesz oczywiscie bo to co napisales kazdy wie tylko nic z tego nie wynika zeby rozwiazac problem
Nie bardzo sie z Toba zgodze, wykrecilem z 2.0idt (2004r.) adapter i podstawke - wkrecilem do 2.0T. Nie dziwi mnie to, przeciez to bliznicze silniki, ba, pompy oleju ja takie same w dieslu i 2.0T.
Podlinkowales adapter M20, ja Ci pokazalem to co masz w silnik 13/16 UNF.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Podlinkowalem M20 ale ogolnie chodzilo mi o cene ,a mozesz mi podac jakiej firmy masz adapter i podstawke i jaki rozmiar tu jest problem z gwintem na pompie jest inny anizeli w adapterze mam dwa nowe adaptery i zaden sie nie wkreci lapie za gwint ale wkreca sie krzywo i hu...
Dalem sobie spokoj z tym adapterem ,kupilem trojnik firmy auto gauge wkrecilem w miejsce seryjnego czujnika cisnienia oleju i do owego trojnika wkrecilem czujnik pod zegar oraz oryginalny czujnik cisnienia wszystko super wyszlo
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum