Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003
Witam,
szukałem na forum ale nie znalazłem poradnika/informacji dotyczącej wymiany samego sterownika pompy ABS. Mam wersję z TC, na allegro kupiłem pompę ze sterownikiem z TC, chciałbym wymienić sam sterownik bez demontażu całej pompy, pytania:
1. czy jest to możliwe
2. jeśli TAK na co zwrócić uwagę
3. jeśli NIE co należy zrobić - zapewne zdemontować całą pompę - poprosiłbym o krótki instruktaż, tak aby potem dało się to szybko poskładać.
Pozdrawiam
MK
SPAMU¦
Wysłany: Pon Mar 11, 2013 17:12 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Tak Na pocieszenie dodam że albo była otwierana, albo ktoś się nie certolił przy jej wyjmowaniu - puszka plastikowa jest na jednej krawędzi ścięta jakby ktoś siekierką przywalił - widać delikatne rozszczelnienie - takie na grubość żyletki
Niestety u mnie tez padła pompa ABS i w dodatku jak auto było u mechanika. Po wymianie wysprzęglika padła pompa Abs. Padła tak że działała nonstop nawet po wyjeciu kluczyka. Mechanik nie znał tematu bo jest to sterej daty warsztat i sam muisałem to ogarnąć. Paniety był sterownik pompy który można wymienic bez odłaczania pompy. trzeba odkręcic 6 srób i odłączyć złącze elektryczne. Pompy do r75 występują 3 sztuki. Do silnika 1.8 jest inna. Dla auto z silnikami 2.0 d i 2.0 v6 potrzebna jest pompa o symbolach - nr korp. 0 265 222 001 nr ster. 265 800 006. Do aut z kontrolą trakcji potrzebna pompa o symbolach -nr korp. 0 265 224 004 nr ster. 265 900 003. Po wymianie samego sterownika problem rozwiazany. Może komus pomoże mój opis. Można to naprawic samemu chyba zę pompa nie pracuje nie z winy sterownika wtedy juz wiekszy problem. Po wymianie sterownika trzeba skasować błedy w komputerze. ja skasowałem Toufem. Fotki jakie błedy były przy uszkodzonej pompie i po wymianie po skasowaniou błędów zostało tylko wymienic lewy przedni czujnik Abs.
Witam, czy mógłbyś napisać jak wymieniłeś sterownik bez wyjmowania pompy? Wg mnie nie mozliwe jest nawet odkręcenie tych wszystkich 6 śrub. A jeśli jakimś cudem to sterownik niemal dotyka do karoserii i jak go z pompy zdjąć? Proszę o jakieś instrukcje.
Czy mógłbys mi opisać gdzie ten sterownik jest i jak sie do niego dobrać?
Mam taki sam błąd i chciałbym to samemu ogarnąć, ale nie wiem gdzie ten sterownik jest w R75.
Jest taka metoda ktora nigdy mnie nie zawiodła : rozbierasz samochod do momentu az zdołasz wymienić daną część, wymieniasz ją po czym składaz wszystko w odwrotnej kolejności.
lempo napisał/a:
gdzie pompa się znajduje
idac po przewodach hamulcowych dotrzesz do pompy własnie
dzelo23 napisał/a:
Myślę że nie powinieneś tego robić sam jeżeli nie umiesz zlokalizować pompy.
Cytując kolegę powyżej, jestem podobnego zdania. Zastanów się zatem czy oby na pewno podołasz temu wyzwaniu.
Nie jestem mechanikiem i z góry dzięki za informacje. Dotychczas mechanicy mi wszystko robili, ale dwóch mi podpadło.
Trochę kasiory wrzuciłem ostatnio w samochód dlatego myślałem żeby samemu zrobić i poza tym chciałem trochę poznać budowę;)
Miałem nadzieję, ze może to nie będzie nic trudnego, ale nadzieja....;)
dzięki jeszcze raz, może przy czymś prostszym sam podołam;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum