różnica pomiędzy CDT a CDTi jest w mapach sterujących, ew. w obszarze konfiguracji dawek startowych, tempomatu itp. W poliftowej wersji różnice są w mapach pomiędzy wersją dla automatycznej skrzyni a manualnej.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Ale o co dokładniej Ci chodzi ?
Masz dostępne fabryczne mapy w TOAFie. Musisz tylko wybrać opcję z trakcją lub bez.
Nic więcej niż te 131KM nie znajdziesz tam, więc nie wiem co chcesz kombinować?
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum