Właśnie otworzyłem tego Rave, i okazuje się że nie ma tam nic więcej niż serwisówka dostępna na Chomiku którą mam od początku, a w niej ani słowa o płaszczyźnie tulei i bloku.. Albo nie umiem się posługiwać Ravem i jest tam gdzies coś jeszcze..
_________________ Chrysler Voyager, Chrysler Stratus, VW T5, Citroen Xsara
SPAMU¦
Wysłany: Czw Mar 22, 2018 16:47 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
w 2 książkach od R25 nie mogłem znaleźć tej informacji ale np dla silników PSA z alu blokiem i mokrymi tulejami znalazłem takie dane - tuleja powinna wystawać ponad blok od 0,03 do 0,1 mm. Jak składałem silnik do Peugeota to ustawiałem tuleje na 0,5, najważniejsze żeby nie były zapadnięte.
W rave jest tylko informacja że tuleje po osadzeniu powinny być docisniete na równo z blokiem. Nic innego nie widziałem a jeszcze dodam że jest info w rave że nowe tuleje muszą być takie same jak te które zostały wyjęte bo są 2 albo 3 rozmiary. Poza tym silnik Rovera to nie PSA
_________________ Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć
Witam. Pozwolę sobie odświeżyć temat.
Jest sens ładować się w te uszczelki?
http://www.s-part.pl/334,...2.0-2.5-v6.html
Jeśli nie, to proszę o polecenie dobrych i sprawdzonego źródła.
Powiem tak.Silniki serii K mialem w MGF i teraz w TF.Zawsze ori uszczelka.Tyle ze eksploatowano w sposob nie rabunkowy.Rozgrzanie do temperatury roboczej,do 3k obrotow.W MGF dzieki temu bez problemu przelatalem 60.000 mil.Pisze w ten sposob bo moze ktos czegos nie zauwazy.Jedyne co mi padlo w MGF to wysprzeglik.Teraz bawie sie TF,po duzych przejsciach.20 tysi nalotu od kupna,po wsiowym tunningu i powrocie do normalnosci,tez rozgrzewane zgodnie z zaleceniami i brak problemow.Wiec raczej uwaga uzytkownika i rozgrzewanie zgodnie z zasadami duzo daja.Chyba ze ktos mial juz UPG wiec lepiej dac uszczelke od Freelka i nowe szpilki.Tez blad mechanikow.Stare szpilki do serii K to proszenie sie o nastepny HGF/UPG.Przerabiane na MGF u Taty.....
_________________ Był: MG MGF Srebrna Strzała z wałkami Piper Cross (Tesknie )
Jest: MG TF Spark i sporo do zrobienia
.Rover 75 w kolorku Cev
Wiesz co... Chcę mieć temat uszczelki załatwiony raz i dobrze, bo nawet 60tys km mnie nie bawi jako "następna uszczelka do roboty".
Dla mnie będzie to max 3 lata jazdy, a też nie zawsze będę czekał aż mi się silnik nagrzeje zanim ruszę i chuchać i dmuchać jakby to niemowlę było.
Nikt nie sprawdzał w/w uszczelek?
W MGF dzieki temu bez problemu przelatalem 60.000 mil.
I nie napisał że po 60k mil wydmuchał uszczelkę.
Poza tym kolega Malignus dobrze Ci radzi, nie pałować na zimnym,
w przeciwnym razie możesz wymienić UPG po 60kkm lub wcześniej. (raczej dużo wcześniej)
_________________ ɹɐɾʇǝq ɯɐıʍɐɹpzod
nie ma za co- kliknij POMÓGŁ
R420 Di'97,był
R111 LSi'96,był
R420 Di'97,był
R75 CDT+'02,jest
MG TF '04,jest
Erill93, kup sobie uszczelkę victor reintz i będziesz zadowolony, do tego zmień termostat na PRT (ja dałem 92 Stopnie bo nie mogłem dostać innego) i śmigam. Moj MG vcc lekko ze mina nie ma, wskazówka obrotomierza częściej jest na prawej niż lewej stronie i nic się złego nie dzieje.
no tak ale ten jakby szczególnie, a tu polecam stary już ale bardzo dokładny opis tych silników ktory jest od wielu wielu lat na naszej stronie
https://www.roverki.eu/ci...4-k16-i-k8.html
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum