Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2003
Siemanko, krótko zwięźle i na temat. Mg ma ostatnio problemy z odpalaniem na rozgrzanym silniku, o ile na zimnym pali od strzała, tak po zagrzaniu dłużej kręci, silnik po odpaleniu dopiero po chwili łapie obroty, a w dodatku faluja, a z tyłu pojawia się czarna chmura i zapach niespalonego paliwa. Nadmienię, że jeżeli silnik jest ciepły, zgasze go i odpale po chwili - tak do 10 minut dalej pali od tzw. strzała. Problem pojawia się kiedy na ciepłym silniku postoi dłużej.
Co to może być, od czego zacząć?
SPAMU¦
Wysłany: Sro Paź 17, 2018 23:26 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Prawdopodobnie masz już na wykończeniu czujnik położenia wałka rozrządu. Przerabiałem to trzykrotnie. 2 razy w mg zt-t i raz w ZS-ie. Objawy zawsze takie same i identyczne jak u Ciebie. Pali na zimno, a na ciepło już niekoniecznie. Sam oryginalny czujnik jest drogi, ale pasują zamienniki od BMW.
Prawdopodobnie masz już na wykończeniu czujnik położenia wałka rozrządu. Przerabiałem to trzykrotnie. 2 razy w mg zt-t i raz w ZS-ie. Objawy zawsze takie same i identyczne jak u Ciebie. Pali na zimno, a na ciepło już niekoniecznie. Sam oryginalny czujnik jest drogi, ale pasują zamienniki od BMW.
Dzięki za pomoc, niemniej jednak okazało się, że szwankowało zupełnie co innego. Mianowicie - wtyczka czujnika temperatury pod kolektorem ssącym bodajże była niedopięta, przez co nie widział jej komputer i stąd takie jaja.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum