Wysłany: Sob Gru 01, 2018 16:59 [R75]Cieknie z pompy wtryskowej.
Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004
Witam.Szukam wszędzie i nie mogę znaleźć odpowiedzi,cieknie mi z pompy wtryskowej z pod pokrywki na górze pompy.Mógłby mi ktoś powiedzieć jak się do tego zabrać,co jest pod deklem żeby nie nabroić i jaka tam jest uszczelka.
SPAMU¦
Wysłany: Sob Gru 01, 2018 16:59 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Możesz kupić sobie zestaw naprawczy do pompy CR. Pompę wypadałoby wytargać z auta tylko trzeba pamiętać o specjalnym narzędziu blokującym łańcuch rozrządu.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Jak prosiłem o porade to cisza a kogoś komentować to wszyscy potrafią i co niby sie stanie że podszlifowałem żeby dojść do śruby.Zaraz książkowe mole napiszą że blok pęknie i silnik spadnie nie wiedząc jak to nawet wygląda.
Dlatego prosiłem o załączenie ilustracji żeby określić stopień głupoty
Chciałeś tutorial krok, po kroku jak zdemontować, naprawić i zamontować pompę? Nie ma takiego, trzeba było zrobić dla potomnych.
Konsultowałem ostatnio ten przypadek z Adamem z Zakroczymia i on np. nie korzysta ze ściągaczy żadnych. Wyjmuje pompę i wkłada drugą na podmianę - no ale on ma doświadczenie i pomysły w ingerencję konstrukcji się go nie imają
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Ja prosiłem o radę a nie o głupie komentarze,po to jest forum żeby sobie pomagać.Zrobiłem tak bo było szybko i bez żadnego ryzyka więc nie gadaj mi tu o głupocie jak nie widziałeś tego na oczy.Miałem wiele aut różne marki i jeszcze na takim forum nie byłem jak to ,oglądacie posty ale zero odzewu.Pisałem w jednym że wentylator mam dwu biegowy to większość gada ze musze mieć trzy biegowy z płytka a inni ze w dwu biegowy bez płytki i do tej pory nie wiem.
Może zamiast pisać bez sensu i powielać posty powinieneś więcej szukać. O wentylatorach na prawdę wiele już było. Co do głupich komentarzy na forum... nie wiem na jakich forach bywałeś. Może u Cytryna i Gumiaka miałbyś poklask pisząc o tym jak potraktowałeś szlifierką konstrukcję auta. Tutaj takie rzeczy spotykają się z krytyką, bo większość ludzi dba o auta i chce je mieć naprawione zgodnie ze sztuką.
Pamiętaj, że niemal każda usterka jak dopadnie Twoje auto, była już tu opisana.
Dla mnie każda ingerencja w konstrukcje auta, zawieszenia, zawieszenie silnika, etc. jest głupotą. Prze takich "Januszów" naprawiaczy jak Ty potem powstają takie wątki o druciarstwie. Nie widziałem jak zrobiłeś, ale sam opis wycinania/szlifowania podstawy już rozszerza oczy i opuszcza szczękę. Bardzo chętnie zobaczę foto, ale wciąż nie chcesz się "pochwalić".
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Tzn jak? Zmuszać jaśnie pana do poszukania na forum problemu, a nie podawać rozwiązań gotowych na tacy?
jaroslaw200 napisał/a:
Ty ludzi traktujesz z góry i obrażasz
Ja tylko staram się piętnować głupotę, za jaką uważam Twój - opisany przez Ciebie - czyn w kwestii dewastacji auta, bo tak to należy nazywać.
jaroslaw200 napisał/a:
to proszę o usunięcie mnie z forum.Za stary jestem żeby sie bawić w przekomażanie.
Ale za to na fochy w wieku idealnym W kwestii usunięcia konta - napisz maila na admin at roverki.pl.
A zdjęć dalej nie ma Jeśli to taki pikuś i ująłeś 2mm materiału, to pokaż
Może to my się nie znamy i robimy z igły widły. Może producent, gdzieś na końcu instrukcji użytkowania, albo w RAVEach napisał: "Jeśli jakiś element konstrukcyjny auta przeszkadza Ci w szybkiej naprawie, upie.ol go szlifierką kątową"...
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Pisałem Ci gówniarzu !@!$# troche kultury.Uwarzaj żeby Cie kryminał warszawski nie dojechał bo se za dużo pozwalasz.Nie masz problemów to Ci je stworzę.
A pokazywałeś już im jak się profesjonalnie naprawia auta?
jaroslaw200 napisał/a:
skonczmy temat bo nie o tym tu się pisze
W tym wątku, to temat wiodący.
Ale może masz rację. Skończmy, bo Ci jeszcze dziadku Jarku ciśnienie skoczy i ja będę obwiniany o ten stan. Potem warszawska prokuratura mnie dojedzie i stworzysz mi problemy
jaroslaw200 napisał/a:
Wesołych świąt
Wesołych. Niech Ci Mikołaj najświeższe RAVEy pod choinkę przyniesie, żebyś mógł naprawiać auto zgodnie ze sztuką A szlifierkę niech Ci syn/zięć schowają, żebyś już więcej takich szpunt nie robił.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum