Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75]Cieknie z pompy wtryskowej.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75]Cieknie z pompy wtryskowej.
Autor Wiadomość
jaroslaw200 



Dołączył: 07 Lis 2018
Posty: 11



Wysłany: Sob Gru 01, 2018 16:59   [R75]Cieknie z pompy wtryskowej.
Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004

Witam.Szukam wszędzie i nie mogę znaleźć odpowiedzi,cieknie mi z pompy wtryskowej z pod pokrywki na górze pompy.Mógłby mi ktoś powiedzieć jak się do tego zabrać,co jest pod deklem żeby nie nabroić i jaka tam jest uszczelka.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Gru 01, 2018 16:59   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sro Gru 05, 2018 22:26   

Możesz kupić sobie zestaw naprawczy do pompy CR. Pompę wypadałoby wytargać z auta tylko trzeba pamiętać o specjalnym narzędziu blokującym łańcuch rozrządu.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
jaroslaw200 



Dołączył: 07 Lis 2018
Posty: 11



Wysłany: Sob Gru 08, 2018 10:03   

Obyło się bez wyciągania pompy.Wyciełem kawałek podstawy łapy silnika i wymieniłem oringi.Problem rozwiązany.
 
 
marcin.misek 
Klubowicz



Profesor
Coding Group


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 1063



Wysłany: Sob Gru 08, 2018 14:51   

jaroslaw200 napisał/a:
Wyciełem kawałek podstawy łapy silnika

Bardzo "mądrze".
_________________
Kodowanie, diagnoza R75/MG ZT
Dopisywanie kluczy, pilotów
Chiptuning : CDT -> CDTI-> i wiecej
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sob Gru 08, 2018 15:32   

jaroslaw200 napisał/a:
Wyciełem kawałek podstawy łapy silnika

Rence opadajo... :|
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sob Gru 08, 2018 21:45   

ja pier... wyciągniecie pompy to 15 minut roboty...
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
christopher7 
Klubowicz





Pomógł: 26 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 805
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Pon Gru 10, 2018 07:55   

jaroslaw200 napisał/a:
Obyło się bez wyciągania pompy.Wyciełem kawałek podstawy łapy silnika


:o
_________________
Kontakt: 780177880
email
wiadomość
nadmiarowe części, gadżety i akcesoria do Rovera 75 i MG :szoping:
 
 
jaroslaw200 



Dołączył: 07 Lis 2018
Posty: 11



Wysłany: Nie Gru 16, 2018 21:44   

Jak prosiłem o porade to cisza a kogoś komentować to wszyscy potrafią i co niby sie stanie że podszlifowałem żeby dojść do śruby.Zaraz książkowe mole napiszą że blok pęknie i silnik spadnie nie wiedząc jak to nawet wygląda.
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Wto Gru 18, 2018 15:24   

Dlatego prosiłem o załączenie ilustracji żeby określić stopień głupoty :)

Chciałeś tutorial krok, po kroku jak zdemontować, naprawić i zamontować pompę? Nie ma takiego, trzeba było zrobić dla potomnych.

Konsultowałem ostatnio ten przypadek z Adamem z Zakroczymia i on np. nie korzysta ze ściągaczy żadnych. Wyjmuje pompę i wkłada drugą na podmianę - no ale on ma doświadczenie i pomysły w ingerencję konstrukcji się go nie imają ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
jaroslaw200 



Dołączył: 07 Lis 2018
Posty: 11



Wysłany: Wto Gru 18, 2018 16:03   

Ja prosiłem o radę a nie o głupie komentarze,po to jest forum żeby sobie pomagać.Zrobiłem tak bo było szybko i bez żadnego ryzyka więc nie gadaj mi tu o głupocie jak nie widziałeś tego na oczy.Miałem wiele aut różne marki i jeszcze na takim forum nie byłem jak to ,oglądacie posty ale zero odzewu.Pisałem w jednym że wentylator mam dwu biegowy to większość gada ze musze mieć trzy biegowy z płytka a inni ze w dwu biegowy bez płytki i do tej pory nie wiem.
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sro Gru 19, 2018 21:37   

Może zamiast pisać bez sensu i powielać posty powinieneś więcej szukać. O wentylatorach na prawdę wiele już było. Co do głupich komentarzy na forum... nie wiem na jakich forach bywałeś. Może u Cytryna i Gumiaka miałbyś poklask pisząc o tym jak potraktowałeś szlifierką konstrukcję auta. Tutaj takie rzeczy spotykają się z krytyką, bo większość ludzi dba o auta i chce je mieć naprawione zgodnie ze sztuką.

Pamiętaj, że niemal każda usterka jak dopadnie Twoje auto, była już tu opisana.

Dla mnie każda ingerencja w konstrukcje auta, zawieszenia, zawieszenie silnika, etc. jest głupotą. Prze takich "Januszów" naprawiaczy jak Ty potem powstają takie wątki o druciarstwie. Nie widziałem jak zrobiłeś, ale sam opis wycinania/szlifowania podstawy już rozszerza oczy i opuszcza szczękę. Bardzo chętnie zobaczę foto, ale wciąż nie chcesz się "pochwalić".
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
jaroslaw200 



Dołączył: 07 Lis 2018
Posty: 11



Wysłany: Sro Gru 19, 2018 22:39   

Jak mamy sobie tak pomagać,i Ty ludzi traktujesz z góry i obrażasz to proszę o usunięcie mnie z forum.Za stary jestem żeby sie bawić w przekomażanie.
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Gru 20, 2018 00:23   

jaroslaw200 napisał/a:
Jak mamy sobie tak pomagać

Tzn jak? Zmuszać jaśnie pana do poszukania na forum problemu, a nie podawać rozwiązań gotowych na tacy?

jaroslaw200 napisał/a:
Ty ludzi traktujesz z góry i obrażasz

Ja tylko staram się piętnować głupotę, za jaką uważam Twój - opisany przez Ciebie - czyn w kwestii dewastacji auta, bo tak to należy nazywać.

jaroslaw200 napisał/a:
to proszę o usunięcie mnie z forum.Za stary jestem żeby sie bawić w przekomażanie.

Ale za to na fochy w wieku idealnym :) W kwestii usunięcia konta - napisz maila na admin at roverki.pl.

A zdjęć dalej nie ma :) Jeśli to taki pikuś i ująłeś 2mm materiału, to pokaż :)
Może to my się nie znamy i robimy z igły widły. Może producent, gdzieś na końcu instrukcji użytkowania, albo w RAVEach napisał: "Jeśli jakiś element konstrukcyjny auta przeszkadza Ci w szybkiej naprawie, upie.ol go szlifierką kątową"...
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
jaroslaw200 



Dołączył: 07 Lis 2018
Posty: 11



Wysłany: Czw Gru 20, 2018 00:37   

Pisałem Ci gówniarzu !@!$# troche kultury.Uwarzaj żeby Cie kryminał warszawski nie dojechał bo se za dużo pozwalasz.Nie masz problemów to Ci je stworzę.
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Gru 20, 2018 00:53   

jaroslaw200 napisał/a:
Pisałem Ci gówniarzu !@!$#

Oj zabrakło argumentów? :)

jaroslaw200 napisał/a:
troche kultury.

W którym miejscu zarzucasz mi jej brak?

jaroslaw200 napisał/a:
Uwarzaj żeby Cie kryminał warszawski nie dojechał bo se za dużo pozwalasz.

Uważam, dlatego się nie boję.

jaroslaw200 napisał/a:
Nie masz problemów to Ci je stworzę.

Zacytuję i zrobię zrzut ekranu, na wszelki wypadek, bo brzmi jak karalna groźba ;)

A jak zdjęcia z twojej fachowej naprawy? Uploadujesz już na jakiś hosting? Kiedy można się spodziewać?

Ps.
Postaraj się korzystać z autokorekty.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
jaroslaw200 



Dołączył: 07 Lis 2018
Posty: 11



Wysłany: Czw Gru 20, 2018 01:09   

Człowieku jesteś jak dziecko wnuki moje maja więcej rozumu.skonczmy temat bo nie o tym tu się pisze.Wesołych świąt
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Gru 20, 2018 01:21   

jaroslaw200 napisał/a:
Człowieku jesteś jak dziecko

Ja? Duchem zawsze...

jaroslaw200 napisał/a:
wnuki moje maja więcej rozumu

A pokazywałeś już im jak się profesjonalnie naprawia auta? :)

jaroslaw200 napisał/a:
skonczmy temat bo nie o tym tu się pisze

W tym wątku, to temat wiodący.

Ale może masz rację. Skończmy, bo Ci jeszcze dziadku Jarku ciśnienie skoczy i ja będę obwiniany o ten stan. Potem warszawska prokuratura mnie dojedzie i stworzysz mi problemy :mrgreen:

jaroslaw200 napisał/a:
Wesołych świąt

Wesołych. Niech Ci Mikołaj najświeższe RAVEy pod choinkę przyniesie, żebyś mógł naprawiać auto zgodnie ze sztuką ;) A szlifierkę niech Ci syn/zięć schowają, żebyś już więcej takich szpunt nie robił.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
cyborg 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Lut 2018
Posty: 91



Wysłany: Czw Gru 20, 2018 07:39   

jaroslaw200 napisał/a:
Uwarzaj żeby Cie kryminał warszawski nie dojechał bo se za dużo pozwalasz.Nie masz problemów to Ci je stworzę.


Aaaaaaaale to było dobre.. Ale urwał.. ;) :mrgreen:
_________________
Chrysler Voyager, Chrysler Stratus, VW T5, Citroen Xsara
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75]Falujace obroty, po wymianie pompy wtryskowej
marcin.toczydlo Rover serii 75, MG ZT 9 Sro Cze 04, 2014 00:08
PD
Brak nowych postów [MG ZT] Łącznik wtryskiwaczy cieknie
goonzo88 Rover serii 75, MG ZT 4 Pon Gru 08, 2014 18:27
goonzo88
Brak nowych postów [R75] Cieknie z klimy od strony pasażera
cabal Rover serii 75, MG ZT 10 Pon Sie 17, 2015 17:56
cabal
Brak nowych postów [R75] Przekładnia/maglownica cieknie z jednej strony.
Apolyon Rover serii 75, MG ZT 7 Pon Sty 09, 2017 10:28
karol77787
Brak nowych postów [R75] Cieknie olej spod miski olejowej
MW Rover serii 75, MG ZT 21 Pon Cze 08, 2015 18:59
cin1391



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink