Czołem Czcigodni! Podepnę się pod temat, bo mam dokładnie ten sam kłopot i nie ukrywam - jedna rzecz jest dla mnie niejasna. Oczywiście, mówimy o silniku 2.0 idt, z 2000 r. Mianowicie, w moim wypadku na biegu jałowym samochód nie wkręca się powyżej 4 tys. rpm. Zarówno z odpiętym, jak podpiętym przepływomierzem. Zmiana w dynamice jazdy na odpiętym naturalnie jest - auto jest żwawsze i sprawia wrażenie "pożeracza drogi", ale - nadal nie wchodzi powyżej 4 tys. Wrażenie takie, jakby założona była blokada obrotów. Przepływomierz wyczyszczony (drut po wyczyszczeniu świeci się jak wiadomo co psu), wszystko jest szczelne. Myślałem - może IC, ale dziur nie słychać. Zwarcie na kablach od przepływomierza? A, engine check nie świeci się w trakcie jazdy, a żarówka kontrolki jest, jako, że zapala się w momencie przekręcenia kluczyka przed startem. Jeśli zaś o moje pytanie chodzi - powiedzcie, czy ten silnik chodzi w tym trybie awaryjnym? I jeśli tak, jak to cholerstwo zdjąć?
[ Dodano: Czw Gru 20, 2018 11:42 ]
Sprawdziłem przewody wtrysku #1. Nie ma na nich przebicia, niczego nie dotykają, kostka nie jest rozłączona...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum