Forum Klubu ROVERki.pl :: [R25] nie wkreca sie na wysokie obroty
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R25] nie wkreca sie na wysokie obroty
Autor Wiadomość
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Pon Maj 16, 2011 13:59   

9,9 sekundy to normalny wynik :)
Jak jesteś taki ciekaw to jedź na hamownie ;)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Maj 16, 2011 13:59   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
voth 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 27
Skąd: Gdańsk

Rover 45

Wysłany: Pon Maj 16, 2011 19:10   

Może cieplejszy dzień. Albo używana przepływka już daje o sobie znać, nie wiadomo jaką ma historię.
 
 
Gawron__ 



Dołączył: 24 Lis 2017
Posty: 6



Wysłany: Czw Gru 20, 2018 11:42   

Czołem Czcigodni! Podepnę się pod temat, bo mam dokładnie ten sam kłopot i nie ukrywam - jedna rzecz jest dla mnie niejasna. Oczywiście, mówimy o silniku 2.0 idt, z 2000 r. Mianowicie, w moim wypadku na biegu jałowym samochód nie wkręca się powyżej 4 tys. rpm. Zarówno z odpiętym, jak podpiętym przepływomierzem. Zmiana w dynamice jazdy na odpiętym naturalnie jest - auto jest żwawsze i sprawia wrażenie "pożeracza drogi", ale - nadal nie wchodzi powyżej 4 tys. Wrażenie takie, jakby założona była blokada obrotów. Przepływomierz wyczyszczony (drut po wyczyszczeniu świeci się jak wiadomo co psu), wszystko jest szczelne. Myślałem - może IC, ale dziur nie słychać. Zwarcie na kablach od przepływomierza? A, engine check nie świeci się w trakcie jazdy, a żarówka kontrolki jest, jako, że zapala się w momencie przekręcenia kluczyka przed startem. Jeśli zaś o moje pytanie chodzi - powiedzcie, czy ten silnik chodzi w tym trybie awaryjnym? I jeśli tak, jak to cholerstwo zdjąć?

[ Dodano: Czw Gru 20, 2018 11:42 ]
Sprawdziłem przewody wtrysku #1. Nie ma na nich przebicia, niczego nie dotykają, kostka nie jest rozłączona...
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Gru 20, 2018 23:02   

Gawron__, masz zepsuty przepływomierz. Proste.

Jak coś kup nowy albo wsadź mapy które eliminują ten problem i dla dają moc.

Mam komputery mapowanie bez immobiliser. Więcej info na PW jak coś :-)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Mg ZR 2.0idt ] Nie wkreca sie na wysokie obroty
stachuMGZR Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Nie Lis 20, 2016 11:01
Remigiusz
Brak nowych postów [R220] Ciezko wkręca sie na obroty
jamex19 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Sob Mar 31, 2012 18:59
jamex19
Brak nowych postów [R200 1.4i 8v 98r] Szarpie muli i słabo wkręca się na obroty
bartoszk Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Sro Lut 24, 2010 19:12
bartoszk
Brak nowych postów [R214 SI SILVERSTONE] Słabo się wkręca na obroty - zamulony
rufio13 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Pią Sie 21, 2009 12:09
cortex
Brak nowych postów [r 25 2.0 idt] za wysokie obroty
wacek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Sro Kwi 15, 2009 11:27
Firq



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink