Forum Klubu ROVERki.pl :: JUBILAT EFF - 216 coupe
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
JUBILAT EFF - 216 coupe
Autor Wiadomość
tommasino 
Moderator




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 472
Skąd: Rzeszów

MG ZT

Wysłany: Sob Sty 26, 2019 22:07   

eff, Harry, A ja bardzo gratuluję całego wkładu pracy, zaangażowania. :brawa:

Szczerze pisząc auto nie do poznania porównując go z tym co było na letnim zlocie.

Życzę, aby ta siła i zaangażowanie nigdy nie zmalało!

no i "May the force be with you"!!!! :paker: :paker: :paker:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Sty 26, 2019 22:07   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Nie Sty 27, 2019 21:05   

Harry napisał/a:
Pokażcie mi silnik rovera, który trzyma moc po 20 latach po przebiegu 200 tys km bez remontu


eee no przesadziles moja T seria i K seria, tyle ze K seria nie ma 200 tys :-)
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pon Sty 28, 2019 09:13   

Harry napisał/a:
Pokażcie mi silnik rovera, który trzyma moc po 20 latach po przebiegu 200 tys km bez remontu :)
hm, np mój? I myślę, że jeszcze kilka innych by się
znalazło

Harry napisał/a:
B18C4 został wybrany ponieważ:
- mocowania hondy w aucie
- wysoko się kręci, vtec
- dużo części zamiennych, nowych, uzywanych, tuningowych
- mało awaryjny
- możliwość dołożenia turbo,kompresora
- brak problemu z dostaniem skrzyń biegów, półosi itd. do tego silnika
- 1.8 a jest 169 km na dzień dobry


1. Mocowania, wydaje mi się, ze miałeś więcej problemów z posadzeniem tego silnika niż my wszyscy razem wzięci z T16

2. No tutaj trudno dyskutować
3. Tutaj nie ma dramatu, części są, czasem trzeba poczekać, poszukać wiadomo. Ale nie jest to jakaś przepaść.
4. Z ta mało awaryjnością bym się tak nie rozpędzał
5. Skrzynie biegów? A jaki problem w przypadku t16 widzisz? Skrzyń jest masa, problematyczne może byc kupienie skrzyni z torsenem lub samego torsena. Aczkolwiek PG1 jest w pip
6. T16 200 na starcie, do tego silnik przygotowany pod turbo. Hondomotor trzeba by przygotowac pod kompresor czy turbo a tu się juz robia koszta.

Tyle w temacie wyższości jednego nad drugim. W ogóle mam wrażenie że za chwile dyskusja pójdzie w kierunku: HONDA jest naj, silniki przezajebiste :D
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pon Sty 28, 2019 17:53   

Ja nie rozumiem dlaczego macie ból że wpadło B18.

Nie każdy robi auto żeby miało pierdylion koni. Ta buda jest na tyle oryginalna że silnik jak dla mnie jest drugorzędną rzeczą.

Dla mnie jest fajnie bo w końcu coś innego niż t-seria :)

A jakby tak wrzucił k24 NA zrobioną na 300km ze szperą... :)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pon Sty 28, 2019 18:12   

greg-si, ale kto ma ból dupy?
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Sty 28, 2019 20:00   

slax, moja l-seria trzyma moc fabryczna jak się wgra originalny soft hehe..
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
addb1 




Dołączył: 11 Lip 2016
Posty: 193

MG ZR

Wysłany: Wto Sty 29, 2019 13:08   

Ja osobiście widział bym tam K20 lub 1,8 z integry
_________________
Ja lubie SZYPKO
niech żyje zbrodniczy REŻIM
 
 
Harry 
Klubowicz



Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Wto Sty 29, 2019 13:51   

Dużo ludzi wrzuca t serie, a tutaj jest coś innego :P
Kompresor można dorzucić i na 0,5 bar ustawić bez zmiany tłoków .
Wcale nie pisze że silniki hondy są naj. Uważam że b seria i k seria jak na silniki n/a są fajne .

Gdyby było więcej siana, to by była k seria
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink