Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] problem ze szczelnością rurek nagrzewnicy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] problem ze szczelnością rurek nagrzewnicy
Autor Wiadomość
borsuk88 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 13 Mar 2013
Posty: 323
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 75

Wysłany: Nie Lut 17, 2019 14:45   [R75] problem ze szczelnością rurek nagrzewnicy
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Siema właśnie wymieniłem nagrzewnice na uzykwe od adasko i wszystko poskladalem do kupy i cieknie mi na łączeniach aluminiowych rurek - tam gdzie są te opaski zaciskowe. Opaski równo zaciskają, a i tak cieknie. Potrzebuję wymiarów jakie tam oring powinien siedzieć, bo myślę że jak je wymienię to będzie ok. Dzieki
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=89116&postdays=0&postorder=asc&start=0
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lut 17, 2019 14:45   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Nie Lut 17, 2019 19:10   

16 x 2 , ale ze względu na opaski zaciskowe proponuję 16 x 1.8
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
borsuk88 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 13 Mar 2013
Posty: 323
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 75

Wysłany: Nie Lut 17, 2019 19:42   

ok dzięki jutro szukam mam nadzieje, że pomoże i nie będzie się lało .
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=89116&postdays=0&postorder=asc&start=0
 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Wto Lut 19, 2019 08:26   

Pamiętaj że musisz tam te rurki mega równo spasować względem siebie. Inaczej będziesz miał takie cyrki.
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Wto Lut 19, 2019 11:03   

AdaskoC napisał/a:
musisz tam te rurki mega równo spasować względem siebie
to jest b. ważne ,najczęściej nie spasowane rurki i opaski od strony nagrzewnicy ( niewidocznej ) powodują wycieki . Przy dobrym spasowaniu nawet stare oringi są szczelne . Potrzebne jest lusterko i dla ułatwienia dobrego montażu wymiana śrubek na nieco dłuższe by można było manewrować rurkami i opaskami przy skręcaniu.
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Sro Lut 20, 2019 12:55   

SeniorA napisał/a:
AdaskoC napisał/a:
musisz tam te rurki mega równo spasować względem siebie
to jest b. ważne ,najczęściej nie spasowane rurki i opaski od strony nagrzewnicy ( niewidocznej ) powodują wycieki . Przy dobrym spasowaniu nawet stare oringi są szczelne . Potrzebne jest lusterko i dla ułatwienia dobrego montażu wymiana śrubek na nieco dłuższe by można było manewrować rurkami i opaskami przy skręcaniu.


Otóż to. Podstawa to dobre spasowanie i dla ułatwienia dłuższe śruby.
 
 
borsuk88 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 13 Mar 2013
Posty: 323
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 75

Wysłany: Sro Lut 20, 2019 19:11   

dzięki , kiedyś to robiłem i za pierwszym razem bez problemu było, a teraz faktycznie cyrki . Jutro siadam do tego są nowe oringi będę się dłubał. Śruby faktycznie przydały by się nieco dłuższe będzie dużo łatwiej.
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=89116&postdays=0&postorder=asc&start=0
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3432
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Czw Lut 21, 2019 08:34   

a tak zapytam, wymieniasz bo ciekła czy zakamieniona?
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
juz nie mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
borsuk88 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 13 Mar 2013
Posty: 323
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 75

Wysłany: Czw Lut 21, 2019 11:11   

Zakamieniona była i to mocno, dostałem elegancka od kolegi Adasko i teraz tylko ja połączyć.
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=89116&postdays=0&postorder=asc&start=0
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3432
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Czw Lut 21, 2019 12:26   

na wodzie jeździłeś?
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
juz nie mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
borsuk88 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 13 Mar 2013
Posty: 323
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 75

Wysłany: Czw Lut 21, 2019 13:06   

No właśnie nie, od kiedy go mam cały czas zalany jest płyn, widocznie słaby płyn trzeba będzie zmienić na coś z wyższej półki.
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=89116&postdays=0&postorder=asc&start=0
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Czw Lut 21, 2019 13:30   

dawidd napisał/a:
na wodzie jeździłeś?
borsuk88 napisał/a:
widocznie słaby płyn
rzecz w tym , że trzeba go zmieniać co 2 lub 5 lat w zależności od płynu.
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Czw Lut 21, 2019 13:48   

SeniorA napisał/a:
dawidd napisał/a:
na wodzie jeździłeś?
borsuk88 napisał/a:
widocznie słaby płyn
rzecz w tym , że trzeba go zmieniać co 2 lub 5 lat w zależności od płynu.


Tu nie tylko o zmianę płynu się rozchodzi. Ważne też jest co lejemy. Z niektórych płynów zwłaszcza tych tanich powstaje taka dziwna zawiesina, a to później zatyka te drobniejsze kanaliki.
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Lut 21, 2019 14:08   

SeniorA napisał/a:
rzecz w tym , że trzeba go zmieniać co 2 lub 5 lat w zależności od płynu.

Święte słowa ;) Czasami sobie myślę, że SeniorA jest jak taki Jan Paweł II Roverkowy :)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
borsuk88 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 13 Mar 2013
Posty: 323
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 75

Wysłany: Czw Lut 21, 2019 18:53   

No ja zmieniałem 2 lata temu więc stary nie jest, ale jest z tych tańszych. Udało się górna rurkę ładnie spasowac i jest szczelna, ale dolna wygrała jeszcze się poci, jutro walczę dalej ale chyba wszystko na dobrej drodze.
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=89116&postdays=0&postorder=asc&start=0
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Wymiana rurek klimatyzacji w 1,8
cyborg Rover serii 75, MG ZT 8 Sro Cze 20, 2018 12:10
cyborg
Brak nowych postów [R75] Tyrkotanie z rurek klimatyzacji po naprawie
cabal Rover serii 75, MG ZT 27 Pon Lis 02, 2015 14:36
cabal
Brak nowych postów [R75] domontaż nagrzewnicy
michar123 Rover serii 75, MG ZT 9 Sro Gru 06, 2017 14:25
SeniorA
Brak nowych postów [R75] Sterowanie klapek nagrzewnicy
tommsz Rover serii 75, MG ZT 1 Nie Gru 09, 2007 23:59
Marian_K
Brak nowych postów [R75 tourer] zailanie nagrzewnicy
zawiejm Rover serii 75, MG ZT 17 Pon Lis 26, 2018 13:02
SeniorA



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink