Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1999
Witam może ktoś posiada wiedzę jakie ciśnienie cylindrów w Rover 75 1.8 benzyna/lpg 16v 1999 rok powinno być fabryczne? Pytam bo nigdzie nie mogę znaleźć proszę o odpowiedź jakie jest fabryczne a nie jakie u was są
Ostatnio zmieniony przez vega79 Czw Lut 21, 2019 14:57, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lut 19, 2019 18:53 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ja miałem okolice 14, po remoncie u k... a okolice 12,5
takie ciśnienie podaje producent ? Bo takie pytanie padło u każdego może być inne , zależne od wielu czynników dlatego pytanie brzmi o ciśnienie w barach fabrycznie jakie jest . Z góry dziękuję za odpowiedź zgodną z pytaniem .
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Sro Lut 20, 2019 20:24
Mogę podać np. poradnik eksploatacji " Rover 75 & MG ZT Owners Workshop Manual" , gdzie podano to jako Compression pressure typical , ale mam też inne żródła tej informacji.
Mogę podać np. poradnik eksploatacji " Rover 75 & MG ZT Owners Workshop Manual" , gdzie podano to jako Compression pressure typical , ale mam też inne żródła tej informacji.
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Czw Lut 21, 2019 13:48
vega79 napisał/a:
prosił bym o link gdzie mogę pobrać i
nie wiem do czego to potrzebujesz , ale można to sprawdzić w tym poradniku Hanyes-a w rozdziale 2 części A ( 2A*1 ) . Jeśli ktoś ma ten poradnik , to może potwierdzić .
vega79, Synu Patryka. Zlituj się i popraw temat zgodnie ze sztuką. Czy jak już rozwiążesz problem, to każesz znowu skasować temat?
nie synuj mi tutaj a temat pisałem żeby skasować bo takim jak ty i tak nie pomoże nic i nikt , tyś zawszę najmądrzejszy jesteś czy nie?
[ Dodano: Czw Lut 21, 2019 15:06 ]
SeniorA napisał/a:
vega79 napisał/a:
prosił bym o link gdzie mogę pobrać i
nie wiem do czego to potrzebujesz , ale można to sprawdzić w tym poradniku Hanyes-a w rozdziale 2 części A ( 2A*1 ) . Jeśli ktoś ma ten poradnik , to może potwierdzić .
chcę sprawdzić ciśnienie na cylindrach mojego rovera czy pomiary są zbliżone do fabrycznych , dzięki za pomoc dobrze wiedzieć że na forum są ludzie co pomagają a nie próbują pouczać bo nic więcej nie potrafią. Dzięki za pomoc
To się kłóci z ideą zostawiania postów na tym forum. Jak chcesz porady tylko dla siebie, pisz prywatne wiadomości albo skorzystaj z grupy facebookowej. Tam otrzymasz jakąś odpowiedź i temat zniknie w czeluściach. Tutaj zasada jest inna o czym powinieneś wiedzieć czytając regulamin przed zarejestrowaniem konta. Ale pewnie nie czytałeś, jak większość
vega79 napisał/a:
bo takim jak ty i tak nie pomoże nic i nikt
Zdecydowanie. Na pewno ty i twoje wypociny nie pomogą ani mnie ani innym. Za to odpowiedzi na twoje pytania innych, którzy zechcą ci pomóc, mogą się przydać.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
To się kłóci z ideą zostawiania postów na tym forum. Jak chcesz porady tylko dla siebie, pisz prywatne wiadomości albo skorzystaj z grupy facebookowej. Tam otrzymasz jakąś odpowiedź i temat zniknie w czeluściach. Tutaj zasada jest inna o czym powinieneś wiedzieć czytając regulamin przed zarejestrowaniem konta. Ale pewnie nie czytałeś, jak większość
vega79 napisał/a:
bo takim jak ty i tak nie pomoże nic i nikt
Zdecydowanie. Na pewno ty i twoje wypociny nie pomogą ani mnie ani innym. Za to odpowiedzi na twoje pytania innych, którzy zechcą ci pomóc, mogą się przydać.
wiesz co się kłóci z zasadami forum twoje wypowiedzi nie na temat które nic nie wnoszą. Proszę nie pisać nie na temat jak nie masz nic do napisania związanego z tematem.
wiesz co się kłóci z zasadami forum twoje wypowiedzi nie na temat które nic nie wnoszą.
Gdybyś nie prowokował mnie swoją ignorancją i od początku stosował poprawną konstrukcję tematu, nie byłoby tej dyskusji.
vega79 napisał/a:
Proszę nie pisać nie na temat jak nie masz nic do napisania związanego z tematem.
Ty również trzymaj się tego postulatu Dla poprawnego zrozumienia twoich przekazów polecam jeszcze stosowanie interpunkcji.
vega79 napisał/a:
10.5 to stopień sprężania a nie ciśnienie w barach jest na to wzór niestety ja nie potrafię tego wyliczyć .
Nie ma takiego wzoru, który byłby uniwersalny dla wszystkich silników i wszelkie wyniki przeliczania tych parametrów nie będą dokładne i należy je traktować jako przybliżone. Z dostępnych publikacji na ten temat, można obliczyć np. że przy 10,5:1E stopnia sprężania, ciśnienie w barach powinno być ~13.1 bara.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
wiesz co się kłóci z zasadami forum twoje wypowiedzi nie na temat które nic nie wnoszą.
Gdybyś nie prowokował mnie swoją ignorancją i od początku stosował poprawną konstrukcję tematu, nie byłoby tej dyskusji.
vega79 napisał/a:
Proszę nie pisać nie na temat jak nie masz nic do napisania związanego z tematem.
Ty również trzymaj się tego postulatu Dla poprawnego zrozumienia twoich przekazów polecam jeszcze stosowanie interpunkcji.
vega79 napisał/a:
10.5 to stopień sprężania a nie ciśnienie w barach jest na to wzór niestety ja nie potrafię tego wyliczyć .
Nie ma takiego wzoru, który byłby uniwersalny dla wszystkich silników i wszelkie wyniki przeliczania tych parametrów nie będą dokładne i należy je traktować jako przybliżone. Z dostępnych publikacji na ten temat, można obliczyć np. że przy 10,5:1E stopnia sprężania, ciśnienie w barach powinno być ~13.1 bara.
brak interpunkcji wynika że piszę w pracy na telefonie na szybko ,dlaczego usilnie starasz być tak nie uprzejmy popełniłem blad nie doczytujac regulaminu ale to można grzecznie zwrócić uwagę, a nie zachować się jak prostak. Co do tematu posiadasz ten wzór dzięki któremu to wyłączyłeś? Jak tak prosił bym o napisanie może ,chcę się go nauczyć.
brak interpunkcji wynika że piszę w pracy na telefonie na szybko
A ja piszę na kiblu. Też szybko, bo ktoś wali w drzwi, że chce wejść...
Co to za głupie tłumaczenie. Szanuj innych w swoich postach, wyrażając ten szacunek chociażby przez poprawną konstrukcję postów. Nie każ innym domyślać się co miałeś na myśli.
vega79 napisał/a:
dlaczego usilnie starasz być tak nie uprzejmy popełniłem blad nie doczytujac regulaminu ale to można grzecznie zwrócić uwagę
Jakiekolwiek zwrócenie Ci uwagi uznajesz za wszechobecny hejt i nieuprzejmość ze strony moderacji.
vega79 napisał/a:
Co do tematu posiadasz ten wzór dzięki któremu to wyłączyłeś? Jak tak prosił bym o napisanie może ,chcę się go nauczyć.
Ciśnienie cylindrów fabryczny wynosi 12.5 bara. Obliczone i sprawdzone u mnie wynosi 12 na wszystkich, i jest równe także silnik nie jest zły jak na swoje lata i 7 lat pracy na gazie mam nadzieję że pomogę komuś
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum