Poczytaj sobie na forum jaką kompresję mają silniki k serii. Piszesz ze odpowiedź Marka nawet nie była blisko nominalnego ciśnienia. Według mnie była bo dopuszczalna różnica to 1, 5 bara także 0,6 mieści się w tym co napisałeś. Jeżeli możesz to podaj dane do podstawienia we wzorze na wyliczenie kompresji, jeszcze lepiej będzie jak wstawisz jak to wyliczyłes.
Ogólnie wszystko o co pytałeś można znaleźć na forum, szukajka nie gryzie
Czepiasz się pisowni bo zwrócono Ci na to uwagę a ciągle robisz błędy.
Nie myli się tylko ten co nic nie robi. Uwagi trzeba przyjmować na klatę i starać się być lepszym.
Ogólnie czytając te 3 tematy to mam dobrą bekę
To tyle OT
_________________ Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lut 23, 2019 16:31 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Poczytaj sobie na forum jaką kompresję mają silniki k serii. Piszesz ze odpowiedź Marka nawet nie była blisko nominalnego ciśnienia. Według mnie była bo dopuszczalna różnica to 1, 5 bara także 0,6 mieści się w tym co napisałeś. Jeżeli możesz to podaj dane do podstawienia we wzorze na wyliczenie kompresji, jeszcze lepiej będzie jak wstawisz jak to wyliczyłes.
Ogólnie wszystko o co pytałeś można znaleźć na forum, szukajka nie gryzie
Czepiasz się pisowni bo zwrócono Ci na to uwagę a ciągle robisz błędy.
Nie myli się tylko ten co nic nie robi. Uwagi trzeba przyjmować na klatę i starać się być lepszym.
Ogólnie czytając te 3 tematy to mam dobrą bekę
To tyle OT
same cwaniaki a wiedzy nie h... Co 2 osoba robi błędy w interpunkcji ale tylko mnie się czepiacie ale mam !@!$# na bandę debili co h...pomagają a myślą że wszystkie rozumy zjedli błąd w obliczeniach barana marka może doprowadzić do problemów jak nie potrafi obliczyć to do szkoły a jak się nie podoba to mam takich pomagierownw czterech literach a błędy będę robił bo tego nie zabrania regulamin tylko przeszkadza filozofów co gówno potrafia a tu swoje wypociny żeś sprawdzał pół dnia żeby beki z ciebie nie było.
Co 2 osoba robi błędy w interpunkcji ale tylko mnie się czepiacie
Bo ty jesteś niedoścignionym wzorem w tej kwestii
vega79 napisał/a:
h...pomagają a myślą że wszystkie rozumy zjedli błąd w obliczeniach barana marka może doprowadzić do problemów jak nie potrafi obliczyć to do szkoły a jak się nie podoba to mam takich pomagierownw czterech literach
Dostałeś odpowiedź, którą możesz bez trudu znaleźć w sieci. Wystarczy tylko sprawnie posługiwać się wyszukiwarką. Mnie to zajęło kilka minut i było dość zrozumiałe, że nie ma wzorów uniwersalnych. To samo napisano zresztą w publikacji, którą ci przytoczyłem. Jednak ty masz tyle wspólnego z czytaniem ze zrozumieniem, że ciężko wymagać tego zrozumienia. Wygląda jednak na to, że szukałeś wzoru tak długo, aż potwierdzi twoje wyniki z pomiarów twojego silnika Teraz pewnie wsadzisz do auta kota i pojedziecie w podróż dookoła świata
vega79 napisał/a:
a jak się nie podoba to mam takich pomagierownw czterech literach
a to akurat nikogo nie interesuje, gdzie ty kogo masz, bo można to wywnioskować próbując czytać twoje wypociny
vega79 napisał/a:
a błędy będę robił bo tego nie zabrania regulamin
Oczywiście, że nie zabrania. Nie może przecież dyskryminować analfabetów i wszystkich, którzy mieli do szkoły pod dużą górkę. Bardzo możliwe, że to nie ich wina. Daje jednak doskonały obraz z kim lub czym inni forumowicze mają do czynienia.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Co 2 osoba robi błędy w interpunkcji ale tylko mnie się czepiacie
Bo ty jesteś niedoścignionym wzorem w tej kwestii
vega79 napisał/a:
h...pomagają a myślą że wszystkie rozumy zjedli błąd w obliczeniach barana marka może doprowadzić do problemów jak nie potrafi obliczyć to do szkoły a jak się nie podoba to mam takich pomagierownw czterech literach
Dostałeś odpowiedź, którą możesz bez trudu znaleźć w sieci. Wystarczy tylko sprawnie posługiwać się wyszukiwarką. Mnie to zajęło kilka minut i było dość zrozumiałe, że nie ma wzorów uniwersalnych. To samo napisano zresztą w publikacji, którą ci przytoczyłem. Jednak ty masz tyle wspólnego z czytaniem ze zrozumieniem, że ciężko wymagać tego zrozumienia. Wygląda jednak na to, że szukałeś wzoru tak długo, aż potwierdzi twojue wyniki z pomiarów twojego silnika Teraz pewnie wsadzisz do auta kota i pojedziecie w podróż dookoła świata
vega79 napisał/a:
a jak się nie podoba to mam takich pomagierownw czterech literach
a to akurat nikogo nie interesuje, gdzie ty kogo masz, bo można to wywnioskować próbując czytać twoje wypociny
vega79 napisał/a:
a błędy będę robił bo tego nie zabrania regulamin
Oczywiście, że nie zabrania. Nie może przecież dyskryminować analfabetów i wszystkich, którzy mieli do szkoły pod dużą górkę. Bardzo możliwe, że to nie ich wina. Daje jednak doskonały obraz z kim lub czym inni forumowicze mają do czynienia.
polemizować z i... Nie ma co bo sprowadzasz mnie na swój poziom potem przebijasz doświadczeniem.powodzena dzieciaku
Nie ma co bo sprowadzasz mnie na swój poziom potem przebijasz doświadczeniem.powodzena dzieciaku
Zero logiki w tym zdaniu. Albo jestem dzieciak i brak doświadczenia, którego ty masz nadto, albo jestem doświadczony. Poza tym cytując klasyka, dopóki nie miałeś dostępu do Internetu tylko rodzina wiedziała żeś idiota
Nadal nie odpowiedziałeś w temacie z jakiego wzoru skorzystałeś, jak i czym robiłeś pomiar u siebie? Podziel się wiedzą, przecież forum jest od tego żeby sobie pomagać
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie ma co bo sprowadzasz mnie na swój poziom potem przebijasz doświadczeniem.powodzena dzieciaku
Zero logiki w tym zdaniu. Albo jestem dzieciak i brak doświadczenia, którego ty masz nadto, albo jestem doświadczony. Poza tym cytując klasyka, dopóki nie miałeś dostępu do Internetu tylko rodzina wiedziała żeś idiota
Nadal nie odpowiedziałeś w temacie z jakiego wzoru skorzystałeś, jak i czym robiłeś pomiar u siebie? Podziel się wiedzą, przecież forum jest od tego żeby sobie pomagać
z tego samego co ty czy masz tak zjebana banie że nie pamiętasz co pisałeś, to żeś !@!$# to już wiem w realu bym ci ten pysk zapchał ale żeś pewnie jakiś wafelek co cwaniaka w sieci może udawać ale nikt na e jest w 100% anonimowy także resztę sobie dopisz
z tego samego co ty czy masz tak zjebana banie że nie pamiętasz co pisałeś
Ja doskonale pamiętam Z tobą widzę gorzej.
vega79 napisał/a:
to żeś !@!$# to już wiem w realu bym ci ten pysk zapchał ale żeś pewnie jakiś wafelek co cwaniaka w sieci może udawać ale nikt na e jest w 100% anonimowy także resztę sobie dopisz
Zapraszam Możesz podjechać i pokazać jaki kozak z ciebie
Póki co, z nas dwóch tylko ty się ukrywasz za enigmatycznym vega79.
vega79 napisał/a:
nikt na e jest w 100% anonimowy
Oczywiście, że nie. Adres IP twój znamy, godzinę posta mamy, screen zrobiony. Zaraz napiszę do płokułatuły, a co
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum