na pewno przy 4000 i 5000 rpm mają 4000 i 5000rpm, albo obrotów na minutę
chyba tylko prędkość może się różnić;)
Jeśli chodzi o chłodzenie to po pierwsze, czy w zbiorniczku jest płyn w odpowiedniej ilości. - za mało, albo za dużo to rodzi podejrzenia od razu. Brudny zbiorniczek tez nie jest dobrym znakiem, chyba że masz pewność, że było niedawno coś robione i jest zrobione dobrze. Idealnie by było ruszać na zimnym, sprawdzić przed ruszeniem stan płynu, dać mu się spokojnie rozgrzać, podeptać trochę, dać ostygnąć i sprawdzić płyn jeszcze raz, ale to wychodzi kilka godzin sprawdzania auta. Mało który sprzedawca na coś takiego pójdzie, nawet jak nie ma nic do ukrycia.
Ogólnie kultura pracy V6 jest fantastyczna, (tylko nie wiedzieć czemu przy rozruchu trzeba ze 3 -4 sekundy kręcić, przynajmniej te z którymi miałem do czynienia nie paliły tak sprawnie jak zwykłe Kserie) ten silnik jest cichy i mało drga. Jak słuchać jakieś trzaski i stuki to nie jest normalne - visy padajo, a jak sie rozpadno całkiem to już tylko gorzej- kwestia dbałości.
Fajny jest też rozkład momentu. Zaczyna ciągnąć nisko i do samej góry ładnie idzie. Jak są jakieś dziury to pewnie visy do naprawy.
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
A jaka skrzynia mt czy at?
To widzę że rewelacji nie ma, identycznie miałem w r4 1.8 133 km, myślałem że przy v6 będą niższe obroty. Mam nadzieję że że w 2.5 jest lepiej
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum