Wysłany: Wto Mar 19, 2019 18:36 [R75] Nie gada z kompem i nie odpala.
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam! Po wymianie wiązki mój R nie odpala( brak jakiej kolwiek reakcji). Toaf nie wykrywa modułów prócz Srs i Jatco. Były uszkodzone bezpieczniki w komorze silnika 40A, 50A. Czy na pewno moduły szlak trafił? Swiatło w kabinie jest. Poduszek, foteli, radia itp. na konsoli nie podpinałem jeszcze. Po włączeniu świateł przeciw mgielnych zapala się kotrolka oleju.. Pompa działa po włączeniu zapłonu.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Mar 19, 2019 18:36 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dzieki za odzew.
1- wszystko jest podpięte tak jak powinno być.
Po zmianie biegów PRND.. (automat) nie wyświetla na zegarach oraz załącza się cyklicznie moduł EWS (przekażnik).
2- Odczytał zegary IKE
3- Światła w kabinie są, a centralny nie zamyka tylko otwiera. Jak z pilota tak i z wewnątrz przyciskiem. Fotele przesuwają się, klimatronik działa.
4- Pętla immo jest podpięta.
5- Wymieniłem całą wiązkę, nic nie było cięte. Bo to z tego tematu.
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=107901
Był wyrwany EWS oraz LSM tylko plastiki się sypały jak rozkręcałem osłony.
No i zaczął kręcić rozrusznikiem, lecz nie odpala. Bo problem zapewne z epromem w LSM.
nie wyświetla na zegarach oraz załącza się cyklicznie moduł EWS (przekażnik).
Gdzies jest brak komunikacji. I co znacyz, cykliczne załączanie się modułu EWS ? to coś odcina mu prad skoro tak robi.
Sprawdzałeś wyłacznik inercyjny ?
antek124 napisał/a:
Był wyrwany EWS oraz LSM tylko plastiki się sypały jak rozkręcałem osłony.
No i zaczął kręcić rozrusznikiem, lecz nie odpala. Bo problem zapewne z epromem w LSM.
No to jak kreci to juz lepiej. LSM nie ma nic do odpalania, mozesz probować bez niego. Problemem jest błąd Szyny -K w IKE, reszta błędów nieistotna.
Zostaw tylko to co potrzeba, EWS ,ECU i Zegary, oraz sterownik skrzyni - zobacz czy odpali - reszte mozesz odłączyć.
Po rzekręceniu kluczyka na zapłon i przełożenie dzwigni biegów z P na R lub D załącza się przekaznik w EWS. Sprawdzałem Wyłącznik nad kolanami pasażera. Nie był wybity.
przełożenie dzwigni biegów z P na R lub D załącza się przekaznik w EWS
Przekażnik powinien się przełączać po przekręceniu stacyjnki, jak sie ponownie załącza przy zmienie biegów to coś jest nie tak.
Jakieś błędy w EWS, ECU i Skrzyni ?
To właśnie wiem że przekaznik powinien być załączony, a przełączanie lewarkiem po prostu go rozłącza. W skrzyni nie ma błędów by najmniej nie pokazuje. EWS i ECU nie wykrywa. Jutro przyjdę z pracy po 14-tej to będzie szukanie.
[ Dodano: Czw Mar 21, 2019 19:13 ]
Witam! Są postępy w naprawie. Otóż Toaf wykrył moduły IKE, EWS, BCU, JATCO, RADIO. W BCU było multum błędów: spalone bezpieczniki, przerwy w obwodzie, itp. Wszyskie usunięte z BCU i nie występują żadne błędy w BCU. EWS wykrył lecz brak błędów. Jatco brak błędów. Radio brak błędów.
Fotele działają, szyby także, alarm też, centralny zamyka z pilota i otwiera.
Nie wykrywa sterownika silnika, po rozpięciu wszyskiego prócz immo, sterownika skrzyni i silnika. Nie odpala nadal. Podejrzewam okrągłe wtyczki przy lewym kielichu mcpersona. Moze być problem z połączeniem wiązki silnika z główną wiązką. A dla tego może nie wykrywać sterownika silnika.
Druga sprawa co może powodować rozłączanie przekażnika w immo? Po rozpięciu wtyczki od selektora jest cisza. Wszystko rozpiąłem prócz wtyczki selektora i dalej rozłącza przekaznik immo, po zmianie przełożenia z P na D,R,N.
[ Dodano: Czw Mar 21, 2019 19:38 ]
Jeszcze wzbudza się przekażnik zaznaczony na czerwono.
[ Dodano: Pią Mar 22, 2019 21:21 ]
Poradżcie jak moża to ugryść? Co może powodować rozłączanie przekażnika immo selektorem zmiany biegów? Skąd może być taka błędna komunikacja? Już mi brakuje sił do tej usterki.
I co oznacza błąd F0? Bardzo dużo razy występuje. Po skasowaniu pojawia się ponownie.
[ Dodano: Sob Mar 23, 2019 10:33 ]
Witam panowie! Mam ważną informację otóż Przypomniałem sobie że kiedyś przed awarią wiązki odpalałem auto plastikowym (trzecim) kluczykiem. To w takim razie immo było gdzieś ominięte. Jak to teraz ominąć immo na wiązce?
[ Dodano: Sro Mar 27, 2019 18:56 ]
Witam panowie. Przejrzałem całą linie Can bus są przejscia od zegarów po sterowniki. Co mozna jeszcze sprawdzić? Co może być uwalone ze nie ma komunikacji między komputerem silnika a -IPK oraz nie wyswiatla na zegarach P,R,D,N 1, 2, 3 ?
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Pią Sie 14, 2020 21:50
antek124 napisał/a:
Mam ważną informację otóż Przypomniałem sobie że kiedyś przed awarią wiązki odpalałem auto plastikowym (trzecim) kluczykiem. To w takim razie immo było gdzieś ominięte. Jak to teraz ominąć immo na wiązce?
trzeci plastikowy kluczyk ma też transponder ( kość ) czyli immo nie było ominięte.Ten kluczyk nie ma tylko pilota .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum