MaReK, tylko dopóki nie przesadzisz, ale jak dasz radę obrócić, to będzie się obracać w kółko, ale zamek się nie otworzy. Po włożeniu pasownego kluczyka znowu będzie działać. To wygląda na zabezpieczenie przed łamaniem. Widziałem to właśnie jak "szpec od otwierania" próbował wyłamać zamek w celu otworzenia.
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Tzn. z czym? Biorę Twój kluczyk, wkładam do siebie i dupa... nie mogę przekręcić nawet na siłę. Chciałem kiedyś pokazać pewnemu panu jak ma otwierać/zamykać szyby i przez przypadek włożyłem do niego swój klucz. Zamek ani drgnął, więc mówię mu, że coś ma nie tak. Okazało się, że wkładam swój kluczyk do jego zamka. Może to tylko w przypadku odpowiedniego ułożenia zapadek?
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Właśnie chodzi o siłę. Gościu wsadził łamak, skręcił bębenek i tyle. Obracało się w kółko. Przy kluczyku masz trochę krótką dźwignię, więc pewnie trzeba by było trochę bardziej się przyłożyć.
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Przy kluczyku masz trochę krótką dźwignię, więc pewnie trzeba by było trochę bardziej się przyłożyć.
No dobra. Jeśli zamek jest sprawny i kluczyk nie jest od auta, to musisz się przyłożyć i użyć większej siły. Mniemam, że w przypadku kolegi, zamek obraca się bez użycia siły - tak jakby po prostu nie było połączenia między zamkiem a bębenkiem
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Niekoniecznie, bo ja mam ten pręcik pomiędzy klamka za zamkiem, ale jest cos uszkodzone i ruch kluczyka nie jest przekazywany na zamek, a mimo to bębenek kreci sie od pozycji wyjściowej tylko o 90 st w lewo lub 90 stopni w prawo. Jesli kreci przy prawidłowo działającym bębenku nie ma prawa obracać sie dookoła
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Nie Lut 07, 2016 12:06
longer86 napisał/a:
Niekoniecznie, bo ja mam ten pręcik pomiędzy klamka za zamkiem, ale jest cos uszkodzone i ruch kluczyka nie jest przekazywany na zamek, a mimo to bębenek kreci sie od pozycji wyjściowej tylko o 90 st w lewo lub 90 stopni w prawo.
Masz uszkodzone elementy które bezpośrednio stykają się z bębenkiem. Dość typowa usterka. Wystarczy kupic za kilka zl kasetę klamki kierowcy EU i śmiga.
Wysłany: Czw Mar 28, 2019 18:03 [R75] Zamek (kluczyk) kręci się o 360 stopni
Odkopie temat.
Posiada ktoś jakiś rysunek ewentualnie wymiary tego łącznika między bębenkiem a centralnym? A może ktoś wie czy można kupić sam ten łącznik bez całego zamka?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum