Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZT] podpiecie do komputera
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZT] podpiecie do komputera
Autor Wiadomość
nukedclx 




Dołączył: 18 Maj 2015
Posty: 31
Skąd: Solec Kujawski



Wysłany: Sob Lip 20, 2019 22:26   [MG ZT] podpiecie do komputera
Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2005

Szukam kogos kto mi podepnie w kuj-pom MG ZT do komputera w celu diagnozy abs i srs(airbag).

Moze ktorys z kolegow moze polecic warsztat badz osobe prywatna?
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lip 20, 2019 22:26   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
marcin.misek 
Klubowicz



Profesor
Coding Group


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 1062



Wysłany: Nie Lip 21, 2019 09:12   

https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101967&postdays=0&postorder=asc&start=0
_________________
Kodowanie, diagnoza R75/MG ZT
Dopisywanie kluczy, pilotów
Chiptuning : CDT -> CDTI-> i wiecej
 
 
 
nukedclx 




Dołączył: 18 Maj 2015
Posty: 31
Skąd: Solec Kujawski



Wysłany: Pon Lip 22, 2019 17:00   

chyba temat do zamkniecia, mam dostep do interfejsu od bmw ktory dzialal z inpa, wedle tego co przeczytalem powinnien zadzialac, nie wiedzialem ze istnieje taki toaf, fajna sprawa, dzieki

edit: szybciutko podlaczylem vaga i mam bledy do kasowania ale nie kasuja sie, ani jeden, w silniku dosc sporo, crash data w poduszkach, czujnik w przednim lewym kole, nic z tych bledow sie nie chce kasowac, niby pokazuje ze nie ma, czytam ponownie i jest - objaw uszkodzonego interfejsu?

Jakby co to uderzenie bylo w lewe kolo akurat, jest tam nowa zwrotnica i inny czujnik..

Jeszcze jedno, ma ktos wsad od wersji po tuningu do dizla? Zdaje sie ten toaf pozwala na wgarnie :D
 
 
 
tomi24lbn 




Pomógł: 12 razy
Dołączył: 15 Mar 2013
Posty: 268
Skąd: Lublin

Rover 75

Wysłany: Pon Lip 22, 2019 20:13   

nukedclx napisał/a:
edit: szybciutko podlaczylem vaga i mam bledy do kasowania ale nie kasuja sie, ani jeden, w silniku dosc sporo, crash data w poduszkach, czujnik w przednim lewym kole, nic z tych bledow sie nie chce kasowac, niby pokazuje ze nie ma, czytam ponownie i jest - objaw uszkodzonego interfejsu?
Napraw auto a wtedy toaf wykasuje błędy. :P
Nie ma interfejsu który wymienia czujnik /łożysko itp. :mrgreen:
_________________
Wypożyczam blokady do KV6
 
 
nukedclx 




Dołączył: 18 Maj 2015
Posty: 31
Skąd: Solec Kujawski



Wysłany: Pon Lip 22, 2019 20:28   

Przeczytaj jeszcze raz
 
 
 
marcin.misek 
Klubowicz



Profesor
Coding Group


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 1062



Wysłany: Pon Lip 22, 2019 20:48   

nukedclx napisał/a:
Przeczytaj jeszcze raz

Ty również.

Skoro interfejs odczytuje bledy a ich nie kasuje to gdzie jest wina ? w interfejsie czy w samochodzie ? Crash daty nie usuniesz tak czy owak, bledy w silniki - jesli nie naprawisz silnika dalej bedą, jesli nie naprawisz absu, to bledu nie usuniesz.

nukedclx napisał/a:
Jeszcze jedno, ma ktos wsad od wersji po tuningu do dizla?

Poczytaj jeszcze, zdecydowanie.
_________________
Kodowanie, diagnoza R75/MG ZT
Dopisywanie kluczy, pilotów
Chiptuning : CDT -> CDTI-> i wiecej
 
 
 
tomi24lbn 




Pomógł: 12 razy
Dołączył: 15 Mar 2013
Posty: 268
Skąd: Lublin

Rover 75

Wysłany: Pon Lip 22, 2019 20:50   

nukedclx napisał/a:
Przeczytaj jeszcze raz
:mrgreen:
Pomyśl jeśli błąd nie daję się skasować to nadal występuje usterka.
Crash data Toaf nie ruszy sterownik poduszek do wymiany lub do resetu na stole tak czy siak trzeba go wyciągnąć.
_________________
Wypożyczam blokady do KV6
 
 
nukedclx 




Dołączył: 18 Maj 2015
Posty: 31
Skąd: Solec Kujawski



Wysłany: Pon Lip 22, 2019 21:08   

to spiesze z doglebnym wyjasnieniem, interesuje mnie abs i srs, silnik zrobilem przy okazji, abs powinnien sie raczej skasowac - kontrolka swiecila sie przed kraksa i akurat ten konkretny czujnik jest wymieniony, malo tego powinno po skasowaniu wywolac go dopiero po przejechaniu chociaz paru metrow - nic takiego nie mialo miejsca. Na bledy w silniku przyjdzie czas, aczkolwiek wydaje mi sie ze kilka z nich bylo 'przelotnych' a nie skasowalo ani jednego. Srs odczytalem programem o innej nazwie, tez ze strony toafu - jak sie zatem pozbyc 'crash daty'?
 
 
 
marcin.misek 
Klubowicz



Profesor
Coding Group


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 1062



Wysłany: Pon Lip 22, 2019 21:31   

nukedclx napisał/a:
kontrolka swiecila sie przed kraksa i akurat ten konkretny czujnik jest wymieniony, malo tego powinno po skasowaniu wywolac go dopiero po przejechaniu chociaz paru metrow - nic takiego nie mialo miejsca.

Jaki to konkretnie błąd ?
nukedclx napisał/a:
srs odczytalem programem o innej nazwie, tez ze strony toafu - jak sie zatem pozbyc 'crash daty'?
tomi24lbn napisał/a:
Crash data Toaf nie ruszy sterownik poduszek do wymiany lub do resetu na stole tak czy siak trzeba go wyciągnąć.

połącz kropki ;]
_________________
Kodowanie, diagnoza R75/MG ZT
Dopisywanie kluczy, pilotów
Chiptuning : CDT -> CDTI-> i wiecej
 
 
 
nukedclx 




Dołączył: 18 Maj 2015
Posty: 31
Skąd: Solec Kujawski



Wysłany: Pon Lip 22, 2019 21:46   

Chyba tylko przednie lewe kolo i okolicznisci wystapienia bledu do rozwiniecia. Sterownik jutro wyjme. Jakies wskazowki jak to na stole zrobic? Wystarczy przelutowac pamiec na nowa?
 
 
 
marcin.misek 
Klubowicz



Profesor
Coding Group


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 1062



Wysłany: Wto Lip 23, 2019 07:25   

Musisz wyczyści crash data, użyć odpowiedniego oprogramowania które to zrobi. Kup używkę, zamontuj i tyle. Używany mozna już za 5 PLN wyłapać.
_________________
Kodowanie, diagnoza R75/MG ZT
Dopisywanie kluczy, pilotów
Chiptuning : CDT -> CDTI-> i wiecej
 
 
 
nukedclx 




Dołączył: 18 Maj 2015
Posty: 31
Skąd: Solec Kujawski



Wysłany: Wto Lip 23, 2019 08:42   

Tak zrobie, a kwestia abs?
 
 
 
marcin.misek 
Klubowicz



Profesor
Coding Group


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 1062



Wysłany: Wto Lip 23, 2019 19:44   

Dalej nie wiem jaki błąd.
Trzeba sprawdzić czujnik, wiązkę, pierścień i sterownik, wszystko po kolei
_________________
Kodowanie, diagnoza R75/MG ZT
Dopisywanie kluczy, pilotów
Chiptuning : CDT -> CDTI-> i wiecej
 
 
 
nukedclx 




Dołączył: 18 Maj 2015
Posty: 31
Skąd: Solec Kujawski



Wysłany: Wto Lip 23, 2019 20:34   

Dzis uzylem jeszcze innego interfejsu i bledy z silnika poszly w sina dal, zostal jeden, przekaznik swiec zarowych. Abs przesledze od czujnika do komputera czy przewod caly. Poduszki juz zamowilem sterownik. To jeszcze moze kolega zaspokoi moja ciekawosc i powie jak modyfikowac mapy. Wiem ze moglbym uzyc pliku od kogos i moze sie uda a moze nie i lepiej modyfikowac wlasny zrzut, ale jesli ma sie kopie mozna eksperymentowac, Prosze o wskazowki.
 
 
 
marcin.misek 
Klubowicz



Profesor
Coding Group


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 1062



Wysłany: Wto Lip 23, 2019 21:01   

Jak modyfikować mapy.... Mądrze.
Zrzucasz, przerabiasz, wrzucasz, i patrzysz co jest. Raczej nie znajdziesz chętnego któremu by się chciało tłumaczyć kilka/kilkanaście godzin jak daną mapę należy zmodyfikować - Internet i szukaj, są kursy, poradniki...
Albo podjedź do kogoś kto to robi i z głowy - szybko, bezpiecznie, ale może nie tanio
_________________
Kodowanie, diagnoza R75/MG ZT
Dopisywanie kluczy, pilotów
Chiptuning : CDT -> CDTI-> i wiecej
 
 
 
nukedclx 




Dołączył: 18 Maj 2015
Posty: 31
Skąd: Solec Kujawski



Wysłany: Wto Lip 23, 2019 21:15   

A chetnego na udostepnienie swojego zrzutu? To podpowiedz jaki program bo juz kilka sprawdzalem i nie wyszlo. Potem mozna temat zamykac :D
 
 
 
marcin.misek 
Klubowicz



Profesor
Coding Group


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 1062



Wysłany: Wto Lip 23, 2019 21:23   

Słabo sprawdzałeś, wysil się trochę... Albo poczytaj na tym forum.
Każdy za swoja mapę zapłacił, była robiona indywidualnie dla niego - myślisz że ktoś się podzieli tak za darmo?
A mapę robiąca z cdt CDTI masz w Toafie - szukaj jak ja wgrać.
_________________
Kodowanie, diagnoza R75/MG ZT
Dopisywanie kluczy, pilotów
Chiptuning : CDT -> CDTI-> i wiecej
 
 
 
nukedclx 




Dołączył: 18 Maj 2015
Posty: 31
Skąd: Solec Kujawski



Wysłany: Czw Sie 15, 2019 14:20   

Z podziekowaniem za pomoc, pozdrawiam!

[ Dodano: Nie Sie 04, 2019 14:14 ]
Wracam do tematu, zakupilem nowy modul airbag, podlaczylem, zapisalem nowy vin w nim programem srstool, i mimo ze koduje go to bledow duzej rezystancji nie moge sie w nim pozbyc, jest tez jeden ECU config error. co poczac?'

Uprzedzajac pytania probowalem wylaczac wszystko zostawiajac tylko poduszke kierowcy jak i robic kalibracje..

[ Dodano: Czw Sie 15, 2019 15:20 ]
odswieze temat, airbag juz dziala, przynajmiej czesciowo

kosc pamieci przeprogramowalem tanim programatorem z allegro, musialem wylaczyc napinacze bo pokazywaly rezystancje za duza a nie wygladaja jakby wystrzelily, finalnie kontrolka gasnie jak nalezy i finalnie mam dwa moduly airbag dzialajace w tym aucie.. :D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Test Komputera
cichy0928 Rover serii 75, MG ZT 13 Pią Gru 03, 2010 13:30
darianp
Brak nowych postów [R75] Wyświetlacz komputera
kerbi Rover serii 75, MG ZT 134 Sob Gru 14, 2019 22:09
R75
Brak nowych postów [R75] Błędy komputera
se7en86 Rover serii 75, MG ZT 17 Sro Lis 04, 2009 20:58
MiReK
Brak nowych postów [R75] Wyświetlacz komputera
średnie spalanie/chwilowe spalanie
argail Rover serii 75, MG ZT 8 Pon Lut 11, 2008 15:29
Rowan
Brak nowych postów [R75] Zmiana komputera
potrolu Rover serii 75, MG ZT 42 Wto Gru 11, 2007 15:49
PHJOWI



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink