W zależności od rocznika były różne uszczelniacze, ale nie pamiętam dokładnie jak to było. Starsze miały po obu stronach jednakowe a nowsze rożne dla lewej i prawej strony albo na odwrót, nie pamiętam dokładnie. Mniejsza o to, Ja u siebie miałem dwa różne i pamiętam że jednego nie można było znaleźć po katalogach, dobierałem po wymiarach z katalogu corteco, spasował od jakiejś hondy. Sprawdź czy masz identyczne z obu stron czy jeden większy a drugi mniejszy, mam gdzieś opakowania po uszczelniaczach to mógłbym sprawdzić numery.
Witam, a czy jest możliwość podesłania wymiarów lub foto opakowania na email eugeniusz.kam@gmail.com. Nie rozbierałem półosi, gdyż jeżeli nie znajdę to na razie auto będzie jeździć z wyciekiem bo jak rozbiorę i nie dostanę uszczelniaczy to samochód będzie unieruchomiony.
Dziękuję bardzo znalazłem sklep / http://sklep.landroverczesci.pl/gdzie mają uszczelniacze nowego typu mam nadzieję, że skrzynię mam nowego typu bo uszczelniacze do starej skrzyni jeszcze trudniej dostać. Na razie wielkie dzięki. Pozdrawiam. Jak wymienię dam znać.
Skrzynia ma otwory takie same. Różnica jest w przegubach wewnętrznych.
Wystarczy położyć się pod auto/rzucić okiem od strony komory jak wygląda przegub wewnętrzny.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum