Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002
Witam,
Niestety muszę zmienić rolkę napinacza paska wielokolorowego do którego dostęp jest tragiczny z uwagi na podłużnicę ograniczającą dostęp. Czy macie jakiś patent jak się do niego dostać bez demontażu połowy samochodu?
Rave w tym temacie jest dość mało dokładna i nie widzę nic na temat wymiany na samochodzie tylko jakby nie było żadnych ograniczeń z dostępem.
Próbowałem odkręcić tylko rolkę od trzpienia ale nie chce puścić. Jedyne co mi przychodzi do głowy to demontaż alternatora i opuszczenie silnika aby napinacz był poniżej podłużnicy
Chodzi o napinacz PQR000080 Rover 75 / ZT CDT/CDTi Auxiliary Belt Tensioner
Bedę wdzięczny za wszelkie porady z racji ze nie mam czasu na rozbebeszenie samochodu przed wyjazdem na wakacje
_________________ Pozdr.
Dukat11
SPAMU¦
Wysłany: Pon Sie 05, 2019 09:07 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
wreszcie ktoś ma więcej niż ja . U mnie 370k i jak do tej pory przez 7 lat wymieniłem tylko 2 razy pasek - raz pękł, a raz profilaktycznie. Poza tym napinacz, pompa i reszta rolek działają bez zarzutu
dukat11, też mnie to ciekawi. Zwłaszcza diesle. U mnie cofnięty według TOAFa i książki serwisowej 70-100 tysięcy. Czyli aktualnie ma prawie 400 i w to jestem w stanie uwierzyć.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum