Wiesz tak na marginesie od szczegółów głowa nie boli nie jestem jasnowidzem i nie wiem jaki masz silnik to że 180 to co benzyna diesel??? Silniki o tej pojemnosci występują w dwóch wersjach ON i Pb jeśli benzyna to tu masz oryginalne valeo http://www.tomateam.pl/sk...ial=naped&c=414
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
MG ZS 180 to nie pojemność 1.8 a model 180 - silnik 2.5 V6 177 KM. Auto mam od miesiąca i nie znam się na tym, nie mam pojęcia jaki jest to typ silnika (czy tylko 1 model był montowany - 25kv6-177 czy może było parę modeli, czy skrzynia M5 czy też być może były inne, nawet nie wiem jak to sprawdzić).
Silniki V6 były tylo 2.0l-20K4F i 2.5l-25K4F
Co do skrzyni to nie wiem ale znając konstruktorów to pewnie wpakowali jedną. Kup u Tomiego i będzie po problemie. Ja ostatnio brałem od niego sprzęgło National'a z jego polecenia i wszystko gra i śpiewa.
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Przeszperałem posty na forum i znalazłem podobny przypadek jak mój.
Sprzęgło łapie bardzo wysoko, zaraz po delikatnym naciśnięciu a wciśnięte go do końca czasami nie pozwala wrzucić 1-go biegu (i nie tylko) do końca - dopiero jak puszcze trochę pedał sprzęgła to bieg wskoczy. Mam nadzieję, że wymiana pomoże.
Jeśli można wiedzieć, ile Cię kosztowało sprzęgło?
na tomateam znalazłem jedynie oryginał od MG.
Do Tomiego trzeba dzwonić bo nie wszystko ma na stronie. Ja kupowałem National'a do R75 CDT i chyba 406zł ze zniżką klubową...już nie pamiętam ale te okolice.
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Odgrzebuję starego kotleta bo nie mogę znaleźć jednoznacznej odpowiedzi.
Wiadomo już, że dedykowanego kompletu sprzęgła do MG ZS 180 nie ma szans kupić.
Ale czy komplet do Rovera 45 2.0TD będzie pasował?
Sprzęgła do dedykowane do MG ZS 180 parametry mają takie same jak do 2.0D:
Ilość zębów: 24
Profil piasty: 25,25 x 23
średnica zewnętrzna mm: 228
Czy ktoś się orientuje czy jest jakiś szczegół który spowoduje, że komplet od diesla nie będzie pasował do MG ZS V6?
OK, późno odpisuję ale lepiej późno niż wcale
A więc tak: docisk i łożysko jest identyczne w 2.5 V6 i 2.0TD, także można kupować i zakładać spokojnie. Natomiast tarcza teoretycznie jest podobna i w sumie od TD też by podeszła ale ta do V6 ma oznaczenie "Heavy Duty" i jest chyba grubsza. Mi udało się trafić, jak ślepej kurze ziarno, na oryginalną tarczę do MG ZS 180 na wyprzedaży. W sumie komplet kosztował mnie mniej niż połowę tego ile kosztowałby mnie zakup części na ebay'u
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum