Wysłany: Nie Sty 26, 2020 11:52 [R75] inne zaciski do tylu z jakiego auta?
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
Witam
Chciałbym sie pozbyć standardowych bembno-tarcz z tylu i założyć coś normalnego, co ręczny będzie miało na klockach. Czy ktoś przerabiał ten temat i ewentualnie wie z jakiego auta podchodzi zacisk, jarzmo do naszej zwrotnicy
Nie wiem jakie są dostępne opcje, ale miałem R600 z ręcznym na samej tarczy, teraz zdarza mi się jeździć Meganką II która tez ma ręczny na tarczach (zaciski z tyłu nowe) i nie polecam tego rozwiązania. Moim zdaniem lepiej sobie wyregulować te co masz raz na jakiś czas, ogarnąć problem tego trójnika na lince zaraz za dźwignią i powinno być spoko.
Swoją drogą jakie masz tarcze z tyłu? 10mm czy 19 (wentylowane)?
10, a były w ogolę wentylowane w r75 na tyle?
Co do ręcznego na klockach - tak kam w mg zr i tak miałem w r400 - dla mnie bajka. Jak sa zregenerowane to kola zatrzymuje na suchym asfalcie na rącznym. A w r75 nawet po kapitalnym remoncie tylu i tak jest słabo
Ja miałem u siebie wentylowane. Nie wiem czy były to oryginały, bynajmniej tarcze takiej grubości nie są dostępne na rynku. Wszystkie są 8 -10 mm tamte miały około 14 (zużyte). Niestety nie obyło się bez kombinowania ponieważ tłoczki też były krótsze i po zamontowaniu cieńszych tarcz trzeba było je wymieniać (nie pamiętam ale pasowały z jakiegoś BMW - odpowiednia średnica i długość).
Jeżeli chodzi o system tarczo bębnów to jest to jedna wielka porażka. Każdy system na ręcznym w klocku będzie działał lepiej niż to ustrojstwo. U mnie w pewnym momencie nic nie dała wymiana szczęk i regulacje. Dlatego musiałem wymienić tarcze na nowe.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum