Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2004
Hej, chyba we wszystkich k seriach kolektor wydechowy ma zwężki na wejściu i wyjściu - są to chyba spawy. W mg zr vcc z 32mm uzyskałem ok 36mm prześwitu po zeszlifowanie tych zwężek. Pytanie mam czy teraz po zewnątrz obspawac kolektor czy nie ma potrzeby? Boje się że się odkształci po takim spawaniu. Jakie jest wasze doświadczenie?
Dokladnie tak,w customowym mam również pięknie przepolerowane srodki.W zestawie który mam w garażu,rowniez wybrane srodki oraz nadspawane z zewnątrz.Ale to robil poprzedni wlasciciel.Relatywnie podobno daje to poprawe.
_________________ Był: MG MGF Srebrna Strzała z wałkami Piper Cross (Tesknie )
Jest: MG TF Spark i sporo do zrobienia
.Rover 75 w kolorku Cev
Zdecydowałem się nadspawac od zewnątrz i dobrze bo okazało się, że po szlifie w tym miejscu materiał jest bardzo cienki i nie wiem czy by to wytrzymało. Generalnie kolektor jak podejrzewałem trochę się wygiął, ale zeszlifowałem go kątówka i złożyłem na uszczelkę metalowa i pastę. Jak będzie dobrze to zostawię a jak nie to dam do planowania.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum