Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002
Witam mam kilka pytań:
1. Co oznaczają kontrolki w kółkach plus czym się różnią te 2 checki (w linku zdj licznika)
https://ibb.co/Gt0SHCp
2. Wymiana takiego licznka na licznik z komputerem ? Trudność i jakie mniej więcej koszty ? Czy pasuje z białymi tarczami od MG i jak z wiązką ?
3. Koszty dołożenia tempomatu ?
4. Ostatnie pytanie dotyczy Komputera, chodzi mi o to czy po podpięciu można tam włączyć jakieś ukryte opcje które były za dopłatą ? (w nowych autach wiem ze pozna sobie włączyć doświetlanie zakrętów itd). Jeśli można to jakie ?
SPAMU¦
Wysłany: Sro Maj 20, 2020 06:28 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
1 kontrola trakcji
2 nie wiem - w mercedesie bylo takie cos od pneumatycznego zawieszenia, ale w r nigdy czegoś takiego nie bylo
3 brak plynu w spryskiwaczu
4 ograniczenie do 120 ( po przekroczeniu bedzie gong i kontrolka sie zapali
5 tempomat
Mozna wymienić licznik, trzeba przelutowac układ z pamięcią, wiazki zostają te same
kosz tempomatu to za tyle za ile znajdziesz na aukcji - kolo 100-200zl
można włączyć światła do jazdy dziennej i pare innych drobiazgów jak np zamykanie drzwi po ruszeniu itd - ale do tego nic nie potrzeba dokładać, tylko podpiąć kompa z toaf'em
To gdzie szukać przyczyny braku zapalanie się kontrolki 120 ? czy to tylko przy podłączonej przyczepie ?
A płyn do spryskiwaczy to pewnie czujnik albo bezpiecznik więc dziś to sprawdzę
ty masz diesla czy pb? W dieslu jest prosta sprawa - przyciski na kierownicy plus szary sterownik i tempomat śmiga. Jak jeszcze go zakodujesz toaf,em to bedzie działał jeszcze lepiej
W zegarach w wyświetlaczem masz opcje ustawiania limitu na ile chcesz od tam 40km/h (albo cos kolo tego, nie pamiętam) w gore
Na stronie klubowej jest faq krok po kroku jak zmienić licznik na taki z wyświetlaczem
Witam ja kupiłem IKE z 2,5 v6 z anglika za 100zł i przeprogramowałem i śmiga.
_________________ --------------------------------------------------------------------
Jest MG TF Xpover gray - srebrna strzała
Jest i Rover75 -złota strzała
[ Dodano: Sro Sie 05, 2020 13:47 ]
Plus jak wygląda obsługa tempomatu w zwykłym liczniku i fajnie było by jakiś opis jak znaleźć ten czujnik przy pedale sprzęgła
Pomógł: 22 razy Dołączył: 19 Maj 2008 Posty: 629 Skąd: Gliwice
Wysłany: Czw Sie 06, 2020 15:32
Nie te.
Masz na myśli prędkość cyfrową? skoro nie masz wyświetlacza .......
Na zdj. widać pompkę sprzęgła i kawałek pedała, czujnik powinien być trochę wyżej.
_________________ ɹɐɾʇǝq ɯɐıʍɐɹpzod
nie ma za co- kliknij POMÓGŁ
R420 Di'97,był
R111 LSi'96,był
R420 Di'97,był
R75 CDT+'02,jest
MG TF '04,jest
Nie te.
Masz na myśli prędkość cyfrową? skoro nie masz wyświetlacza .......
Na zdj. widać pompkę sprzęgła i kawałek pedała, czujnik powinien być trochę wyżej.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum