Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75]wymiana wtryskiwaczy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75]wymiana wtryskiwaczy
Autor Wiadomość
grota10 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 878
Skąd: Police



  Wysłany: Wto Lip 28, 2020 10:38   [R75]wymiana wtryskiwaczy
Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2005

Musze niestety wymienic wtryski,bo leja jak djabli. Czy sam sobie poradze ,czy lepiej oddac mechanikowi.Czytam ze problem jest w wyciagnieciem.I jeszcze jedno pytanie,czy jesli dam do regeneracji to potem wkładam do auta i jadę,czy muszę jakoś komputerem adoptować? Jeśli urwę przy wycofaniu i kupię drugi to czy w tym przypadku muszę adoptować czy nie?
Pierwszy i drugi przypadek mnie interesuje

[ Dodano: Wto Lip 28, 2020 11:38 ]
Wszystkim dziękuję za szybką odpowiedź. Coraz bardziej kocham tą grupę
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lip 28, 2020 10:38   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
marcin.misek 
Klubowicz



Profesor
Coding Group


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 1063



Wysłany: Wto Lip 28, 2020 12:38   

Zadajesz pytanie na które sam musisz sobie odpowiedzieć. Czy dasz sobie radę? a kto ma to wiedzieć ? kto wie jakie masz umiejętności, jakie masz narzędzia i wiedzę ?
A odpowiedz na drugie pytanie brzmi :Nie, w tym silniku nie koduje się/ nie adaptuje wtryskiwaczy. I nigdy nie zrozumiem co tu można kodować w tak prostym urządzeniu.
_________________
Kodowanie, diagnoza R75/MG ZT
Dopisywanie kluczy, pilotów
Chiptuning : CDT -> CDTI-> i wiecej
 
 
 
grota10 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 878
Skąd: Police



Wysłany: Wto Lip 28, 2020 15:07   

Chodzilo mi o to czy w roverach wystepuja trudnosci w wyciagnieciu wtryskiwaczy.Sa bowiem modele aut z ktorych prasa dziesieciotonowa ciezko jest wyrwac ,a sa modele w ktorych ten problem nie wystepuje.Pytanie wiec bylo do kolegow i kolezanek ktorzy to juz robili sami a nie do teoretykow.Sama wymiana to pryszcz,mozna to zrobic przed blokiem tym bardziej ze jak piszesz nie trzeba kodowac.Wiekszosc aut ma kodowane wtryski i to tych bardziej popularnych dlatego tez bylo moje drugie pytanie.Nie rozumie twojego zirytowania
 
 
marcin.misek 
Klubowicz



Profesor
Coding Group


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 1063



Wysłany: Wto Lip 28, 2020 18:57   

Czytałeś chociażby to : https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=54947
Moje 3 wtryski wręcz "wypadły" a z jednym była toczona 2 godzinna walka. Po użyciu dorabianych narzędzi na miejscu, porządnej dźwigni wyszedł - ale zniszczony. Przy okazji zniszczona została pokrywa zaworów. Po dwóch miesiącach jak wyjmowałem je ponownie to wyszły delikatnie. Wiec jak widzisz bywa rożnie. Raz bywa łatwo, raz ciężko - więc trudno odpowiedzieć na pytanie czy są trudności z ich wyjęciem - bywają - a problemy te są do rozwiązania w zależności od posiadanych narzędzi i wiedzy. Wiec dla jednego jest łatwo, dla drugiego trudno. Jak pójdzie z Twoimi - kto to wie. Wiec nie irytuj się skoro odpowiedz nie jest jednoznaczna.

Co do kodowania wtrysków - w tym modelu się tego nie robi - a czemu się robi w innych - nie wiem, jak dla mnie to tylko sztuka dla sztuki skoro wymieniasz na takie same. Przecież wtryskiwacz to taki lepszy elektrozawór - jak ECU rozpoznaje czy to akurat ten wtrysk a nie zamieniłem trzeci z drugim? Na rożnych forach można przeczytać że to kodowanie nic nie zmienia, i bez tych zabiegów tez jeździ wszystko normalnie.
_________________
Kodowanie, diagnoza R75/MG ZT
Dopisywanie kluczy, pilotów
Chiptuning : CDT -> CDTI-> i wiecej
 
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3432
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Sro Lip 29, 2020 05:45   

na forum wszystko znajdziesz...
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=93789
u mnie bez problemu wychodzą wtryski - jak poluzujesz nakrętki i odpalisz to powinny sie unieść(rob po kolei, nie wszystkie na raz) Jak nie wyskocza 2, 3 mm do góry to dajesz gazu i w większości wypadkowa wyskoczą (nakrętki luzujesz, nie odkręcasz!)
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
juz nie mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
grota10 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 878
Skąd: Police



Wysłany: Pią Wrz 18, 2020 19:43   

no i luz.Wtryski zamowione,auto idzie do mechanika co by mnie glowa nie bolala

[ Dodano: Pią Wrz 18, 2020 20:43 ]
Okazalo sie ze wtryski w porzadku,nie potrzebnie sie pospieszylem z kupnem.Moze ktos potrzebuje ,moge odsprzedac oczywiscie taniej.Sa z gwarancja roczna
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Wymiana wtryskiwaczy
trawis25 Rover serii 75, MG ZT 27 Czw Sty 23, 2014 09:47
MaReK
Brak nowych postów [R75]wymiana wtryskiwaczy
grota10 Rover serii 75, MG ZT 0 Pią Lip 24, 2020 20:50
grota10
Brak nowych postów [r75]Kolejność wtryskiwaczy LPG
sebol11 Rover serii 75, MG ZT 17 Sob Mar 28, 2015 18:34
tomi24lbn
Brak nowych postów [R75]Instalacja wtryskiwaczy lpg
columbus73 Rover serii 75, MG ZT 1 Sro Lip 05, 2017 15:28
tomi24lbn
Brak nowych postów [R75] Oringi wtryskiwaczy PB
tomi24lbn Rover serii 75, MG ZT 0 Czw Lut 06, 2014 07:36
tomi24lbn



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink