Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
Witam wie ktoś jak wymienić uszczelkę podstawy filtra oleju.
Cieknie mi trochę na podstawie i na chlodniczce, zakupiłem uszczelki ale nie wiem jak sie do tego zabrac. Dostęp jest tam trochę słaby, śruby od chlodniczki jeszcze dało by się odkręcić ale pytanie co dalej, czy sruby od podstawy są jakoś na wierzchu czy trzeba alternator odkrecac.
Pytam bo chciałem to zrobić w 1 dzień a niechcial bym stanąć w miejscu i uziemic auta na dłużej gdyż trzeba zlać olej i płyn chłodniczy a wiadomo jak dostęp będzie trudny to nie zdaze a nie bede zalewac płynów zeby potem znów je zlać.
Dlatego pytam czy ktoś atakował już ten temat to by troszkę pomógł jak to ugryzc.
SPAMU¦
Wysłany: Nie Kwi 15, 2018 18:29 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
bede to robił na dniach. bez alternatora elegancko wchodzi grzechotka 1/2 z przedłużką i odkręcasz 3 śruby. jeśłi wejdzie bez ściągania alternatora to bedzie git. ja i tak dla wygody rozbiorę cały przód
Cześć Panowie, czy ten wyciek przy podstawie chłodniczki oleju to wyciek płynu chłodzącego, czy oleju?
Pytam, ponieważ cieknie mi płyn chłodniczy w miejscu gdzie podstawa chłodniczki oleju jest zamontowana do ściany bloku silnika.
Czy jest tam jakaś uszczelka?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum