Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1999
Cześć, mam kilka pytań w sprawie regulatora cisnienia paliwa montowanego na listwie wtryskowej.
1 - czy jest jakiś zamiennik do kupienia ? Albo coś pasującego od innego auta (3.6 bar)
2 - nie wiem dlaczego ale wyjście z regulatora mam podłączone do kolektora ssącego Po jaką cholere? Po co przelew podłączać pod kolektor ssacy ,zamiast puścić powrót do baku. Ten wężyk wygląda na fabryczny.
Silnik 1.8 120KM.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Cze 14, 2022 19:56 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Tam jest tylko jeden wężyk nałożony na wyjście z tego niby regulatora. Nie ma powrotu.
[ Dodano: Wto Cze 14, 2022 21:47 ]
Kurde, ja nie mam tego węża pod tym "regulatorem" a jak miałem listwę wtryskową w ręce i zdjąlem ten regulator to tam nic nie bylo pod nim - pusta rurka.
Na nim idzie podciśnienie, pod nim dwie rurki, środkowa to zasilanie, na zewnątrz przelew.
Jak chcesz coś zmieniać to najprościej zamontować uniwersalny programowalny za ok 100zł.
U mnie było coś mocno przerabiane bo te "wyjście" pod tym regulatorem było i jest zaślepione takim gumowym kapturkiem. Natomiast przez wężyk podciśnienia łączącego ten zaworek z kolektorem ssacym leci mi benzyna... przez co miałem problem z nierówna praca silnika. Ehhh trza szukac kilku części.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum