Wysłany: Sro Mar 02, 2011 20:11 luźny temat luźne porady i luźny problem pomożecie ?
Witam
Słuchajcie właśnie kupiłem swojego pierwszego roverka (część już pewnie o tym wie) I ogólnie jest fajnie. Ale mam pytanko mam przetarty mieszek zmiany biegów zamówiłem właśnie nowy na allegro, czy wymiana może sprawić mi problem czy jest prosta? i drugie pytanie czy mogę zmienić gałkę zmiany biegów na jakąkolwiek czy nie, interesuje mnie taka okrągła z tak jakby elementem drewnianym i z ligiem rovera nie wiecie gdzie mogę taką zamówić z góry dzięki
Ps. wiem że pytania sią takie dziecięce ale jestem początkującym mobilkiem dlatego proszę o wyrozumiałość
SPAMU¦
Wysłany: Sro Mar 02, 2011 20:11 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
czy mogę zmienić gałkę zmiany biegów na jakąkolwiek czy nie
Możesz, ale raczej nie znajdziesz gałki, którą wkręcisz na fabryczny gwint drążka, zatem musisz wybrać taką, która będzie mocowana na śrubeczki imbusowe
drugie pytanie czy mogę zmienić gałkę zmiany biegów na jakąkolwiek czy nie
Oczywiście, że możesz. Przecież to w końcu twój roverek.
miszkiel12 napisał/a:
interesuje mnie taka okrągła z tak jakby elementem drewnianym i z ligiem rovera nie wiecie gdzie mogę taką zamówić z góry dzięki
Ciężko będzie taką znaleźć, ale jak już znajdziesz to nie będzie tania.
Tutaj masz oryginalna okrągłą gałkę, tylko że już bez imitacji drewna.
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=64610
Albo szukaj od MG ZR. Też jest fajna. Sam mam taką.
Słuchajcie co może być przyczyną tego że jest małe ciśnienie płynu w spryskiwaczach, tzn. bardzo słabo pompuje je na szybę. Uprzedzam że nie sprawdzałem stanu płynu bo dopiero teraz to zauważyłem. Może być to tym spowodowane ?
Pomógł: 9 razy Dołączył: 24 Sie 2010 Posty: 335 Skąd: Kraków
Wysłany: Nie Mar 06, 2011 11:23